Weer een heel goede docu... mooi om dit te zien. Soms inderdaad hard, maar dat hoort bij topsport. Vooral het verhaal van Daan Olivier blijft indruk op me maken. Ik hoop dat deze sympathieke renner nog heel veel uit zijn carrière kan halen. Misschien mentaal niet de allersterkste, maar wel een doorzetter. Goed om te zien dat de ploeg hem goed begeleid. Ik hoop dat men volgend jaar doorgaat met het maken van deze docu's.
Ik vond het mooi dat Daan Olivier zich zo kwetsbaar toonde. Maar ik vraag mij af hij het wel aankan, het harde profbestaan. Leek in zak en as te zitten, maar finishte gewoon als 60ste ofzo. Maar hoop dat zijn weg vindt, leek mij een sympathieke gast. Dan leek Antwan Tolhoek met zijn frivole mindset toch makkelijker te gedijen. En kreeg ook een positief beeld van Grisha als coach. Erg leuk zo'n kijkje in het team.
En die Stef, phoe, die pakte ze wel redelijk aan. Maar de jongens waren aan het eind toch positief over de harde leermeester ;)
Het is gewoon terug te zien op Ziggo Sport. Wat een verschil tussen Grischa Niermann en Addy Engels, valt me op. Mooi om te zien dat Merijn Zeeman zo over Daan Olivier waakt. Klasse dat Stef Clement ook gewoon voor de groep durft te zeggen dat hij net wat te negatief kritisch is. En Antwan Tolhoek is er echt eentje met een goede kop erop. Mooie documentaire.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.