Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 421 ... 440 441
kelderfan

Hop, Bam en Tak is al weer 't begin van een honkbalteam.;)

Loek de Rooij

De bakken met kritiek heb ik de vorige keer gemist. Ik heb eigenlijk voornamelijk positieve reacties gezien,maar vooral heel veel reacties van mensen die het niet konden zien. Ook nu weer, beetje jammer dat het exclusief voor Ziggo is. Hoop dat het later nog eens wordt vrijgegeven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Luckyloek het waren de vaste hier op WF en die op Facebook.... :)

xistnc

'@Rahimns
Bovenstaand stukje is toch geen bewijs dat er geen enkele invloed is vanuit de ploeg? Ik neem aan dat er heus wel kaders zijn gesteld vooraf en dat achteraf op één of andere manier is getoetst.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc niet volgens Richard, maar ze geven in ieder geval heel veel ruimte...

Loek de Rooij

Facebook heb ik gelukkig al lang geleden afgeschaft. Van deze site ben ik ze dan waarschijnlijk vergeten ;)

Poeksel

Het lijkt erop dat de Vuelta-doc nu al te zien is op Ziggo!?

Laatste man

Veel te vroeg begonnen???

Lekker dan..

Poeksel

Maar ze zijn na een reclame weer opnieuw begonnen met de uitzending (wat ik nu zie heb ik in ieder geval al gezien).

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat Olivier en Bouwman soms een beetje moe worden van Clement...

Laatst gewijzigd
Laatste man

Toch wel een mooie docu. Soms hard, eerlijk, breekbaar en zeker open over de renners.

Olivier kwetsbaar, maar groot talent. Houden hem goed in de gaten.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Jammer dat het vooralsnog alleen bij Ziggo te zien is, ik ben heel erg benieuwd maar heb geen Ziggo

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Weer een heel goede docu... mooi om dit te zien. Soms inderdaad hard, maar dat hoort bij topsport. Vooral het verhaal van Daan Olivier blijft indruk op me maken. Ik hoop dat deze sympathieke renner nog heel veel uit zijn carrière kan halen. Misschien mentaal niet de allersterkste, maar wel een doorzetter. Goed om te zien dat de ploeg hem goed begeleid. Ik hoop dat men volgend jaar doorgaat met het maken van deze docu's.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor diegene die nog naar de fandag gaan, de docu's zullen waarschijnlijk daar ook te zien zijn... (bron LottoNL-Jumbo)

Roelien

'@wielerfan1987 Wordt waarschijnlijk op de fandag ook gedraaid, dus naar Rosmalen komen op 29 oktober! 😉

EmPeHa

Mooi om te zien, al die verschillende karakters en hoe zo'n groep werkt.
Koen die Robert Gesink "incognito" eerst niet herkent. Hahaha

Laatst gewijzigd
Tinkerbell

Ik had zelf die van de Giro gemist, was me volledig ontgaan om de één of andere reden maar deze vond ik heel mooi. Wilde meteen die van de Giro terugkijken maar dat kon helaas niet meer.

Wielerfan1987

'@Roelien,
Helaas zit dat er niet in voor mij,
Ik werk om het weekend en het weekend van de 29ste ben ik daarom helaas niet in de gelegenheid om de fandag bij te wonen

achtpuntzes

is de fandag in Rosmalen?

ik ben daar maar matig in geinteresseerd, maar als het bij mij om de hoek is dan kom ik wel. lijkt me trouwens wel leuk om jullie eens in het echie de hand te schudden. :)

gardeyn

moet Rahmins maar een bordje op hangen: Wielerflitsontmoetingsplek =>

Komi

Ik vond het mooi dat Daan Olivier zich zo kwetsbaar toonde. Maar ik vraag mij af hij het wel aankan, het harde profbestaan. Leek in zak en as te zitten, maar finishte gewoon als 60ste ofzo. Maar hoop dat zijn weg vindt, leek mij een sympathieke gast. Dan leek Antwan Tolhoek met zijn frivole mindset toch makkelijker te gedijen. En kreeg ook een positief beeld van Grisha als coach. Erg leuk zo'n kijkje in het team.
En die Stef, phoe, die pakte ze wel redelijk aan. Maar de jongens waren aan het eind toch positief over de harde leermeester ;)

Romāns Vainšteins

Zongen ze kumbaja een beetje zuiver ?

Spruch

Het is gewoon terug te zien op Ziggo Sport. Wat een verschil tussen Grischa Niermann en Addy Engels, valt me op. Mooi om te zien dat Merijn Zeeman zo over Daan Olivier waakt. Klasse dat Stef Clement ook gewoon voor de groep durft te zeggen dat hij net wat te negatief kritisch is. En Antwan Tolhoek is er echt eentje met een goede kop erop. Mooie documentaire.

Romāns Vainšteins

Clement is gewoon een rascynist, denk maar niet dat dat ooit geneest.

Spruch

'@Romans
Ik zeg ook niet dat Clement daardoor qua karakter verandert. Hij laat gewoon zien dat hij het kan toegeven als hij er naast zit, daar kan ik alleen maar diep respect voor hebben. Dat siert een mens als Clement.

SolitaryShell

Het is gewoon terug te zien op Ziggo Sport

Wat is daar gewoon aan?

1 2 ... 421 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.