Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 50 ... 440 441
TrEb

Gaan we Lobato ook nog in de voorjaarsklassiekers zien bijv. Kuurne-Brussel Kuurne?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@TrEb nee, die selecties zijn al bekend en daar staat hij niet tussen... denk eerder aan strade Bianche en dan Milaan-Sanremo

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahims
onsamenhangend# ik reageer op @vlek
En jij weet niets van de info van TLJ over Lobato:) Zelfs WF heeft er een berichtje over zonder enige diepgang. Ja Lobato gaat er voor in Hamburg?
En je zou eens eerst moeten lezen voor je reageert. Want als je 't over onsamenhangend hebt, dan weet ik er nog wel een.

Laatst gewijzigd
TrEb

'@ rahims, dank je voor je reactie. Ik heb even gezocht maar de selectie heb ik niet gevonden (ivm Klassiekerspel) waar is het te vinden?

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Abu Dhabi wordt nu gereden door Kruijswijk met Battaglin, Bennett, Gesink, Lindeman, Lobato, Martens en Vermeulen. Koen komt niet meer voor in de voorlopige opstelling. Maar dat is toch sterk opstelling en dan kijken wie ’t beste de enige klim van deze ronde gaat.

Inderdaad staat Bouwman niet meer in de opstelling van PCS voor Abu Dhabi.
Hij is, gezien zijn Strava, aan het trainen op Tenerife.
Waarschijnlijk is de weer fitte Bennett voor hem in de plaats gekomen.
Er gaan hier wel erg veel klimmers van TLJ naar dit kleine rondje van 4 etappes met maar slechts 1 serieuze klim met stukken van 11% in de 3e etappe.
TLJ wil volgens mij hier absoluut een WT-(etappe)overwinning met daarbij behorende punten binnenhalen.

kelderfan

'@Fanny
Dat zie ik ook zo. Daarom had ik zo mijn vraagtekens bij de sprintrein naar de Algarve. Maar ja door 't wegvallen van Qatar is voor de sprinttrein gekozen en gaat Kruijswijk uitwijken naar Abu Dhabi i.p.v. met zijn klimtrein mee te gaan. Hopelijk komen zij met een zege terug uit Abu. Het is dat 't een WT-race is geworden, want anders hadden Gesink en Kruijswijk zich beter aangesloten bij Koen op Tenerife.
Bouwman zie ik weer in de T/A denk ik zo.

kelderfan

'@wielerfan1987
Helaas nog geen Tolhoek bij de vroege vluchters, maar bij zijn 1e.race is dat misschien nog te vroeg.

defietser

Is er ergens een live stream?

jvh93

http://tiz-cycling.racing/live-stream/

Yeez

Clement en de tier in het achtervolgende groepje. de tier begon erg goed, maar naarmate de klim vorderde moest hij afhaken. Moet nog wat inhoud erbij krijgen, maar het ziet er veelbelovend uit!

Yeez

Tolhoek nog niet gezien trouwens

Gregje

In del Sol matige etappe van TLJ. Iig niemand bij de eerste 20. In het groepje van plusminus 20 man daarachter meende ik 3 geelhemden te ontwaren.

S. Morgenstern

De Tier en Clement gewoon waar je ze mag verwachten in zo'n veld.

kelderfan

Voor de Tier was 't z'n 1e. rit en Clement had hier toch bij moeten zitten.
Van Tolhoek moet je in deze nog niet te veel verwachten, maar wie was die 3e. TlJ-man.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Clement had hier bij moeten zitten? Beetje kritisch kijken naar de kwaliteiten van de renners van je favoriete ploeg kan echt geen kwaad.

jvh93

Clement had hier bij moeten zitten? Hahahahaha laat me niet lachen. Valverde en poels etc. Zijn echt een stuk betere klimmers als Clement. Beide tlj mannen gewoon waar ze hoorde te zitten, eigenlijk had vd broeck daar ook moeten zitten. Er werd trouwens wel echt bizar hard gedaald door Valverde en co. Ze tikten de 100 km per uur aan

Yeez

'@kelderfan 2 renners in het peletonnetje, die "3de" was er een van direct energie. Paar min daarachter tolhoek

kelderfan

Als Weening bij de 1e 15 kan aankomen, dan mag je van Clement toch een onsje meer verwachten.;) Dan mag je kritisch kijken, maar Clement heeft al km's in de benen en heeft in de TdF laten zien, dat hij goed mee komen in 't WT-geweld. Van de Broeck blijft een raadsel voor mij. Misschien heeft hij wat langer nodig om op niveau te komen.

S. Morgenstern

Clement kwam vandaag toch ook goed mee? Hij komt binnen in een groepje met renners van zijn kaliber. Niets mis mee. JVDB is na een dag of twee ziek afgestapt in zijn vorige koers, daar had ik hier om die reden sowieso niets van verwacht.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Groenewegen is ook weer goed afgezet. door Roosen en Wagner. Boom, Leezer en Van Hoecke op 1:47. Maar een 4e. plaats is ook niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De uitslag van die renners zegt op zichzelf niet zo veel over de rol die ze gespeeld hebben (denk bijvoorbeeld terug aan de eerste overwinning van Groenewegen vorig jaar). Vandaag blijkbaar een verkeerde keuze gemaakt door ergens (rotonde?) de linker kant te nemen. Vierde is dan geen verkeerde uitslag, om te winnen zal voor Groenewegen tegen deze tegenstand alles goed moeten gaan.

kelderfan

Groenewegen krijgt gelukkig nog een kans in rit 4. En met een ontspoorde trein is 't zeker niet verkeerd. Nu maar alle ballen op Roglic met de aankomst op de top van Alto Pena en de tijdrit. Hopelijk krijgt hij steun van Roosen en Boom.

kelderfan

Dit is wat De Tier had te melden op de TLJ-site Quote: "I just lack that small something that allows me to go in the first group over the top of the mountain. My condition is good, but my legs need to be a little bit better. That extra edge I can gain only in races, so we will see what happens in the coming days."
Hij werd keurig door Keizer afgezet aan de voet van de laatste klim. Het is toch wel gek, dat de Tier al gelijk het voortouw moet nemen. Hieruit blijkt toch weer, dat 1) een renner races nodig heeft om op niveau te komen en 2) De Tier eigenlijk al in Valencia had moeten starten om hier mee te kunnen doen.
Maar Tolhoek in zijn 1e race op 3:40 van Valverde is toch ook prima te noemen.

Laatst gewijzigd
xistnc

Hieruit blijkt toch weer, dat 1) een renner races nodig heeft om op niveau te komen

Nee. Hieruit blijkt alleen iets wat De Tier op dit moment denkt over zichzelf.

en 2) De Tier eigenlijk al in de Algarve had moeten starten om hier mee te kunnen doen.

Dat was natuurlijk sowieso nooit gelukt. Hoe had je dat voor je gezien?

kelderfan

'@xistnc
Je was mij voor, want ik bedoelde Valencia natuurlijk.
Maar wat betreft "het op niveau komen" volg ik de lijn Valverde, want naast 't trainen is wedstrijdritme onontbeerlijk. Door wedstrijdritme krijg je dat beetje extra, wat De Tier nu ontbreekt. Gelukkig weten de renners beter de weg om ergens te komen, dan de volgers.
Maar heb je de wedstrijd gevolgd van Groenewegen in de Algarve. Want 't lijkt mij gaaf om dat lokaal te volgen.

1 2 ... 50 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.