Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 51 ... 440 441
Titaantje

Want het is belangrijk dat De Tier scoort in deze niet zo belangrijke voorbereidingskoersen? Laat hem gewoon op niveau zijn ergens rond Vasco / de heuvelklassiekers dan wel de Giro als hij daarheen gaat. Voor de rest maakt het niet zoveel uit nu. Hij is in orde, meer hoeft hij niet te zijn.

S. Morgenstern

Ruta een niet zo belangrijke voorbereidingskoersen noemen kun je niet maken natuurlijk...

De Tier zou zo te lezen morgen een aardige uitslag moeten kunnen rijden. Interessant om zijn ontwikkeling dit seizoen te volgen en te zien hoe hij met een zwaarder programma uit de voeten kan. Deze koers zou in ieder geval een positieve start zijn, mocht hij de lijn van vandaag door kunnen trekken.

kelderfan

Als je 't verhaal van Groenewegen leest hebben de lead-outs de verkeerde kant van de weg genomen en daardoor kwam Groenewegen {die baalt} er niet meer aan te pas. Dat gebeurde op dezelfde wijze als in Dubai. De trein is nog niet op de rails. Er moet duidelijk nog aan gesleuteld worden.
Als de Tier hier kan laten zien, dat hij wat zijn mars heeft, dan is dat misschien wel een reden voor Kruijswijk om te zeggen: "Ik wil die De Tier in mijn klimtrein voor de Giro hebben". Het is toch niet zo, dat team TLJ beschikt over een leger klimmers beschikt.

S. Morgenstern

Ik neem aan dat Kruijswijk en de ploeg de selectie voor de Giro in de winter op papier hebben gezet. Mag toch hopen dat er een degelijk plan achter zit. De renners voor de Giro moeten in principe ook volledig daar naartoe werken (met elkaar wedstrijd ritme opdoen in Valencia bijvoorbeeld) en niet op een later tijdstip op basis van een aardige voorbereidingskoers geselecteerd worden.

Netraam

Battaglin
Bennett
Bouwman
Campenaerts
Clement
De Tier
Gesink
Kruijswijk
Lindeman
Martens
Olivier
Roglic
Tolhoek
Van den Broeck
Vermeulen

OK, van deze lijst zijn Battaglin en Martens meer heuvelmannen die redelijk klimmen, Tolhoek nog voornamelijk een aanvaller, Lindeman en Campenaerts mannen die op inhoud redelijk meekunnen en Clement heeft meestal ook iets langers nodig, maar toch: Ik tel hier 15 man die als klimmer aangemerkt zouden kunnen worden.

Verder: De Tier geeft nu aan wedstrijden nodig te hebben. Dat kan, maar iedereen is anders. Denk aan Quintana en Van den Broeck, die hun beste resultaten haalden na lange periodes van training en weinig wedstrijden. Je hebt het ook over de lijn Valverde, maar juist dat is iemand die geen enkele wedstrijd nodig heeft om te kunnen winnen. Daar zijn verder geen conclusies over te trekken, anders dan de reeds eerder genoemde mening van de desbetreffende renner.

jvh93

Vandaag zowel in de Algarve als in Andalusia zware races. Ben heel benieuwd hoe "onze" mannen het gaan doen, maar ik verwacht eigenlijk dat alleen roglic misschien iets kan laten zien

kelderfan

Ook de "klimploeg" zal zich willen laten zien. Hopelijk heeft Van den Broeck zich gisteren nog gespaard om vandaag mee te gaan doen.

jvh93

kijkend naar het profiel van de koninginnerit verwacht ik er niet te veel van, tenzij ze mee gaan in de aanval en voor een verrassing kunnen zorgen

xistnc

In de Ruta moet De Tier hoge ogen kunnen gooien. En ook in de Algarve verwacht ik eigenlijk wel iets van De Tier.

jvh93

Algarve zal roglic het moeten doen ;)

robertowilco

Ik hoop wel dat J.vd B toch iets gaat verbeteren de komende weken, maanden, wat hij heeft toch dezelfde voorbereiding gehad als Clement, maar ik zie eigenlijk totaal geen verbetering in zijn uitslagen, nou hoeft dat nou ook nog niet, maar hij zal toch sterker moeten worden anders heeft Kruijswijk niks aan hem in de Giro, ben benieuwd wie ze dan mee laten gaan, of ben ik nou te voorbarig.

kelderfan

'@robertowilco
Er mag zeker van Jurgen van den Broeck betere uitslagen worden verwacht en het is zeker niet te vroeg om te gaan kijken of er betere opties zijn.
Maar ja, er is plan van aanpak en de renners liggen al vast in dat traject naar de Giro.
Voor de Giro liggen volgens mij vast: Kruijswijk met Jurgen Van den Broeck, Battaglin, Campenaerts, Clement, Keizer en Van Emden.
@xistnc
Heeft De Tier een broertje?;)

Loek de Rooij

Ik verwacht eigenlijk ook wel iets van De Tier in Oman ;)

kelderfan

'@luckyloek
Maar dan volgend jaar als 't met de uitnodiging goed gaat. Of hij is ingelijfd bij 't klimmersteam van kopman Kruijswijk.

Gregje

Vandenbroeck viel natuurlijk ziekjes uit in Valencia. Ik ga er vanuit dat eea daar mee te maken heeft.

Wmb té voorbarig RW

jvh93

Top 10 voor de tier en ook tolhoek netjes

kelderfan

Die De Tier heeft wel een pluimpje verdiend. Dat moet Kruijswijk toch goed gevoel geven.
Alleen waar zat Tolhoek, want PCS kan 't niet bijbenen.

jvh93

Tolhoek ongeveer 1,5 minuut achter de tier dacht ik

kelderfan

Maar toch heel goed van De Tier en een "toptienplek". Als dat geen uitnodiging is voor een plek in de Giro, dan weet ik niet meer. Sam Oomen zat er ook goed bij met z'n 20e. plek.

kelderfan

Ook Roglic is goed bezig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ligt niet zo zeer aan PCS, meer aan de manier waarop de organisatie zijn zaakjes op orde heeft, niet dus...

kelderfan

'@rahimns
Dank je.
Martin en Roglic in de lead.
Jammer Roglic 2e. ; helaas geen 1e. winst voor TLJ. Morgen dan maar in de tijdrit.

Laatst gewijzigd
jvh93

Pffff wordt er maar net uitgesprint door Martin, op naar de eindwinst

aru123

Begin nu wel steeds meer te hunkeren naar de eerste overwinning. Ik heb wel vertrouwen in dit jaar. Alleen denk ik dat jvdb een miskoop is, aangezien hij bij katusha ook niet veel heeft gepresteerd. Maar we zullen zien hopelijk gaat hij mij dit jaar nog positief verassen.

kelderfan

Maar helaas nog steeds geen winst voor TLJ. Eigenlijk wel een goede dag voor 't team met 10e.plek voor De Tier in een sterk bezet veld en een 2e.plek voor Roglic. Lijkt mij toch een beetje verkeerd ingeschat, wat betreft de personele bezetting van Algarve-ploeg door de teamleiding.

1 2 ... 51 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.