Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 52 ... 440 441
jvh93

'@kelderfan laten we die discussie nou niet weer naar boven halen. keuzes zijn gemaakt, dit zijn de renners die daar aanwezig zijn, klaar.

kelderfan

'@jvh93
Je hebt gelijk hoor. De keuzes zijn gemaakt, maar 't zijn niet altijd de juiste keuzes.
Maar morgen kan Roglic zijn slag slaan en hopelijk zorgt Groenewegen dan voor de bloemen.

wieler4live

Heeft iemand beelden van beide wedstrijden

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik zie nog steeds niet wat er fout is aan de personele inzet, gaat toch voorspoedig... Dylan heeft overmorgen nog een kans in de sprint en Roglic kan met een goede tijdrit morgen de eindoverwinning binnenhalen als hij de laatste etappe gewoon op zijn fiets blijft zitten. Een extra klimknecht was hier niet nodig.

kelderfan

'@rahimns
Nog gefeliciteerd met je club.
ik heb al tegen @jvh93 gezegd; dat hij gelijk heeft "om die discussie niet weer naar boven te halen."
Het is gewoon een hele goede dag voor TLJ; dus het wordt morgen weer een spannende dag.

robertowilco

We mogen best tevreden zijn vandaag over de prestaties, heel mooi wat de Tier hier presteert, kijk maar eens wie allemaal voor hem eindigt. Roglic reeds sterk, de klim had voor hem wat steiler, dit was een ideale klim voor Martin met de grotere versnelling, ik zag het ook aankomen, Roglic had een paar tandjes groter moeten rijden, maar goed, nou morgen de tijdrit, hij moet dat normaal gesproken aankunnen om Martin te verslaan. Ben benieuwd.

Yeez

Roglic en De tier erg goed. Vooral De tier heeft nog een hoop potentie. Ook tolhoek veelbelovend en Clement die er steeds beter in komt. Verder laat ook vd broeck licht herstel zien.

kelderfan

De Tier is net als De Plus een van de betere Belgische talenten, die goed bergop kunnen rijden. Hij is gewoon een prima klimmer en een aanwinst voor 't team. Dat zeg niet alleen vanwege de resultaten in de Ruta, maar ook gezien de resultaten van hem in de Waalse klassiekers en de AGR.
Maar het meest leuke is eigenlijk die Tolhoek, die toch mannen als Clement en Ten Dam achter zich weet te houden.

kelderfan

De volgende tweet van Wagner lijkt mij niet verkeerd Quote: Robert Wagner;"i still wanted to wait some more years ...but yeahhh I'll direct @lottojumbo_road" instagram.com/p/BQlNxQYgX1B/ Hij gaat als DS in auto zitten bij Kuurne-Bruxelles-Kuurne.

Yeez

'@kelderfan dit is toch echt een foutje, of ben je niet serieus?

kelderfan

'@jessevdalen
Ik zag 't als grap.Kijk maar eens bij de tweets op de TLJ-site en bij de site van Kuurne volgens de UCI staat Wagner als DS gemeld.
Ik lag dubbel, maar kijk zelf maar. Gregory Rast "@kuurnebrusselkuurne ...😂
gregory_rastDas haste mir heute noch erklärt das du DS wirst!! Aber schon so bald😂😂; 3Etappen hier und dann ins Auto! Mach dir keine Sorgen Gregy ..ich helfe dir wenn du im Groupetto wie heute sitzt 😂😂

FDJ

Martin zal Roglic geen problemen mee hebben in de tijdrit. Kwiatkowski daarentegen....

ti-raleigh

Normaal gesproken is de tijdrit geen probleem. Maar daarna volgen er nog 2 etappes. Is TLJ in staat om dan de trui voor Roglic te behouden ? Die jongens van QS zijn uitgekookt en zullen de trucendoos opentrekken...!

jvh93

Etappe 4 moet geen enkel probleem zijn, daar is bijna geen heuvel te bekennen. Etappe 5 hebben ze met roosen en Boom mannen die lang bij kunnen blijven en zal de rest van de ploeg ook wel een redelijk stuk moeten kunnen ondersteunen. Ik denk dat Roglic er pas echt alleen voor staat bij de slotklim en dat is toch altijd man tegen man

tendam

Roglic is de sterkste klimmer in deze ronde. Alleen door dommigheid verliest hij die etappe. Je zou zeggen dat met z'n huidige vorm die tijdrit ook wel goed moet komen.

jvh93

Ik ben vooral ook heel erg benieuwd naar de tijdrit van Lars Boom. Hoe doet hij het op de tijdritfiets van TLJ en kan hij zijn oude goede tijdrit weer nieuw leven in blazen

Komi

Mooie uitslagen van Roglic en de Tier. Vooral de Tier in dit veld vind ik sterk, dat kan een erg fijne aanwinst worden.

Rahim Vlasblom
admin

'@tendam dommigheid, winnen van Martin in een sprint bergop dat is niet vele gegeven... natuurlijk heeft Dan ook meer ervaring.. geen schande.

DiDanio

De tijdrit heeft Roglic overigens nog niet zomaar even gewonnen (vergeet Castroviejo bv niet) Eindklassement moet toch wel kunnen lukken..

Komi

Ik had ook wel het gevoel dat Roglic lang op kop was om het tijdverschil te vergroten voor het klassement. van die inspanning kon Martin mooi van profiteren. En Martin heeft natuurlijk een sterke versnelling

S. Morgenstern

Roglic heeft hier dan ook meer kansen in het klassement, in vergelijking met de mindere tijdrijder Martin. Meer kopwerk doen is in zo'n situatie niet meteen dom te noemen.

ti-raleigh

'@jvh93 en @ tendam
QS heeft niet per se bergen nodig om de koers hard te maken. Als ze strijd gaan voeren moet ik nog maar zien of Roglic het houdt. Dealtjes maken lijkt me verstandig, maar ik heb geen idee hoe sterk TLJ in dat aspect is.

Chrys

'@komi, vlek
Volgens mij probeerde Roglic om Martin te breken door op kop door te rijden, omdat hij zichzelf niet kansrijk inschatte voor de sprint.

thombvb

Wat verwachten jullie van de Tier dit jaar? Gaat hij een rol van betekenis spelen in LBL en WP en misschien in de Strade Bianche?

kelderfan

Hopelijk mag hij mee naar de Pays Vasco om dan via de Brabantse Pijl de klassiekers AGR/WP/LBL te rijden en dan dicht hem wel kansen toe om in die klassiekers mee te doen, maar om er al voor de winst te gaan, lijkt mij te vroeg.
De Strade Bianche zal voor hem een uitdaging zijn; daar heb je sterke mannen als Sep Vanmarcke voor nodig.

1 2 ... 52 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.