'@Kelderfan ik zie nog steeds niet wat er fout is aan de personele inzet, gaat toch voorspoedig... Dylan heeft overmorgen nog een kans in de sprint en Roglic kan met een goede tijdrit morgen de eindoverwinning binnenhalen als hij de laatste etappe gewoon op zijn fiets blijft zitten. Een extra klimknecht was hier niet nodig.
We mogen best tevreden zijn vandaag over de prestaties, heel mooi wat de Tier hier presteert, kijk maar eens wie allemaal voor hem eindigt. Roglic reeds sterk, de klim had voor hem wat steiler, dit was een ideale klim voor Martin met de grotere versnelling, ik zag het ook aankomen, Roglic had een paar tandjes groter moeten rijden, maar goed, nou morgen de tijdrit, hij moet dat normaal gesproken aankunnen om Martin te verslaan. Ben benieuwd.
De Tier is net als De Plus een van de betere Belgische talenten, die goed bergop kunnen rijden. Hij is gewoon een prima klimmer en een aanwinst voor 't team. Dat zeg niet alleen vanwege de resultaten in de Ruta, maar ook gezien de resultaten van hem in de Waalse klassiekers en de AGR.
Maar het meest leuke is eigenlijk die Tolhoek, die toch mannen als Clement en Ten Dam achter zich weet te houden.
'@jessevdalen
Ik zag 't als grap.Kijk maar eens bij de tweets op de TLJ-site en bij de site van Kuurne volgens de UCI staat Wagner als DS gemeld.
Ik lag dubbel, maar kijk zelf maar. Gregory Rast "@kuurnebrusselkuurne ...😂
gregory_rastDas haste mir heute noch erklärt das du DS wirst!! Aber schon so bald😂😂; 3Etappen hier und dann ins Auto! Mach dir keine Sorgen Gregy ..ich helfe dir wenn du im Groupetto wie heute sitzt 😂😂
Etappe 4 moet geen enkel probleem zijn, daar is bijna geen heuvel te bekennen. Etappe 5 hebben ze met roosen en Boom mannen die lang bij kunnen blijven en zal de rest van de ploeg ook wel een redelijk stuk moeten kunnen ondersteunen. Ik denk dat Roglic er pas echt alleen voor staat bij de slotklim en dat is toch altijd man tegen man
Hopelijk mag hij mee naar de Pays Vasco om dan via de Brabantse Pijl de klassiekers AGR/WP/LBL te rijden en dan dicht hem wel kansen toe om in die klassiekers mee te doen, maar om er al voor de winst te gaan, lijkt mij te vroeg.
De Strade Bianche zal voor hem een uitdaging zijn; daar heb je sterke mannen als Sep Vanmarcke voor nodig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.