Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 64 ... 440 441
tendam

'@kelderfan
Ik kan het mishebben, maar volgens mij vind jij dat LottoNL overal met een complete sprinttrein en 5 klimmers moet starten. Dagaatnie.

kelderfan

'@vlek
Het is wel leuk dat Jansen nu zijn kans krijgt; want volgens mij is hij best snel. Laat hem maar de races doen, die nu vallen onder de Napoleon Games.
Hij moet dan wel 't treintje meekrijgen, lijkt mij.
Maar Groenewegen heeft toch niets te winnen in de Omloop met of zonder trein. Bij zwaardere koersen {zoals je al hebt gezien in de Tour de l'Eurométropole} heeft Groenewegen het lastiger om zijn sprint uit te spelen. Op 22 maart staat hij op de rol van de DDV en als hij daar scoort zou dat echt geweldig zijn.

S. Morgenstern

Maar Groenewegen heeft toch niets te winnen in de Omloop met of zonder trein.

Vooralsnog niet inderdaad, buiten belangrijke ervaring. Zijn deelname zaterdag zal dan ook vooral met het oog op de toekomst zijn. Ik zou zelf denk volledig voor Kuurne gaan (de andere helft van het openingsweekend), maar kan de reden van het meenemen van Omloop ook begrijpen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tendam
Je hebt 't mis helaas. Het plan was toch om met Trix-treinen te gaan werken. Dat gaat wel eens ten koste van.....
In Abu Dhabi had Groenewegen 3 kansen en nu in het openingsweekend 1 kans. Of zie ik dat niet goed.

xistnc

Maar Groenewegen heeft toch niets te winnen in de Omloop met of zonder trein

En als wel, dan heeft vermoedelijk Frans Maassen weer getoverd?

S. Morgenstern

In Abu Dhabi had Groenewegen 3 kansen en nu in het openingsweekend 1 kans. Of zie ik dat niet goed.

Dat zie je goed. Nu nog die kansen wegen en ze in het bredere perspectief van de ploeg en de rest van zijn eigen kalender plaatsen..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik lees dat Roglic een drieluik gaat doen de Strade, T/A en Sanremo. Dan moet hij zich wel heel sterk voelen.
De meeste kans dicht ik hem toe in de Tirreno Adriatico.
@vlek
Ben ik blij dat jij dat ook zo ziet. Maar waar haal jij 't bredere perspectief van de ploeg vandaan.
@xistnc
Hij mag van mij toveren, want hij zit met zijn baas in de auto. Of gaat Verhoeven toveren.:)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Iedereen ziet toch dat er drie vlakke ritten in Abu Dhabi zitten en in het openingsweekend enkel Kuurne grote kans op een sprint biedt? Dat feitelijke gegeven aangrijpen om verder te stoppen met nadenken zie ik alleen niet zo zitten.

Wat dat bredere perspectief betreft kun je denken aan het opstellen van aantrekkelijke renners in de koersen met de eerste belangrijke tv-uitzendingen in de afzetmarkt van de sponsoren. Of aan het kennelijke belang van de WT-punten die ze in Abu Dhabi kunnen behalen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dus eigenlijk gaat 't bij jou om de belangen van de sponsoren in de wedstrijden met TV-uitzendingen. Ja, zo kun je 't benaderen natuurlijk. Maar staat daar niet tegenover dat de sponsoren veel blijer zijn met goede uitslagen en wedstrijden, waarbij de toeschouwers aan de buis gekluisterd zitten. Het bekijken van wedstrijden wordt niet alleen meer gezien via de TV. Want er worden m.i. meer wedstrijden gezien via de computer. Moet je kijken hoe de sponsoren reageren bij bijv. de overwinning van Roglic en zie ik of jij blije reacties van de sponsoren vandaag. Een wedstrijd waarin toch Gesink en Kruijswijk rijden.
Is dat jouw bredere perspectief?

S. Morgenstern

Dus eigenlijk gaat ’t bij jou om de belangen van de sponsoren in de wedstrijden met TV-uitzendingen.

Nee, mij interesseert dat persoonlijk niets. Ik sluit echter niet mijn ogen voor het feit dat dit soort zaken meewegen bij het samenstellen van het programma van een ploeg. Waardoor '3 is meer dan 1', niet altijd het einde is van het denken over bepaalde overwegingen.

Maar staat daar niet tegenover dat de sponsoren veel blijer zijn met goede uitslagen en wedstrijden, waarbij de toeschouwers aan de buis gekluisterd zitten.

Waar staat dat tegenover? Volgens mij is dat mijn punt, waarbij dus niet iedere koers op alle punten even zwaar zal wegen.

Is dat jouw bredere perspectief?

Ik heb niet het idee dat je het begrijpt.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De voorlopige startlijst van Parijs-Nice is voor de liefhebbers alvast op hun site te vinden. Kruijswijk, Clement, Boom, Roosen, Tankink, Groenwegen, Wagner en Leezer voor TLJ. Geven jullie het door aan PCS?

tdola

Als bovenstaande klopt, dan zal tirreno wel naast vdbroeck, lobato, roglic, gesink nog erbij komen van emden, battaglin. En verder dan wijnants/bouwman/martens/bennett 2 vd 4?

Had eigenlijk wijnants verwacht bij groenewegen, dacht dat die elkaar zouden schaduwen dit seizoen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Gelukkig nemen zij reserves mee voor Par-Nce en al doorgegeven aan PCS.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tdola
Voor de T/A blijven er niet zo veel mogelijkheden meer over en dat klimtreingedoe kan ook overboord.
Gesink, Battaglin, Lobato, Roglic, Jurgen van den Broeck, Van Emden, Bouwman en Martens.
Bennett zal wel in de opstelling van Catalunya komen. Hij leek mij prima in orde.

Yeez

'@kelderfan jij kan na 1 rit zien dat Bennett prima in orde is?

tendam

Volgens mij ging Gesink de Tirreno helemaal niet rijden?

kelderfan

'@jessevdalen
Volgens mij heb ik gezegd: 't lijkt erop, dat..; maar een vergissing is menselijk.
@tendam
Volgens zijn eigen site is de volgende afspraak Catalunya. Vorig jaar reed hij nog daarvoor de Strade en hij was niet echt succesvol in die editie.
Kan het zomaar zijn, dat hij 't weer gaat proberen.
Dan zal bij de T/A misschien wel Bennett opdraven. Hij lijkt weer ok.

jvh93

'@kelderfan laten we nog niet te snel van stapel lopen met Bennett na een vlakke etappe. Pas bergop kan je zien hoe hij er echt voor staat

jvh93

trouwens, lobato vandaag helaas niet gestart vanwege ziekte

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Luister het interview nog eens terug dat hij hield met Wf tijdens de ploegenpresentatie. Daar zegt hij dat hij de T-A rijdt in plaats van Parijs-Nice wat eerst op zijn programma stond.

https://www.youtube.com/watch?v=nrNX_CBY2gg

vanaf seconde 20

S. Morgenstern

Als bovenstaande klopt, dan zal tirreno wel naast vdbroeck, lobato, roglic, gesink nog erbij komen van emden, battaglin. En verder dan wijnants/bouwman/martens/bennett 2 vd 4?

Battaglin en Martens sowieso. Ik verwacht dat die twee dit voorjaar zo'n beetje hetzelfde programma als Lobato zullen rijden. Van Emden zou met de korte tijdrit en de ploegentijdrit ook logisch zijn. Bennett zou dan mijn gok zijn als achtste renner, maar een van die andere is uiteraard ook goed mogelijk.

Had eigenlijk wijnants verwacht bij groenewegen, dacht dat die elkaar zouden schaduwen dit seizoen.

Daar heeft hij zelf eerder in het jaar inderdaad over gesproken. Mogelijk heeft het 'samenvoegen' met een selectie waarin ook Kruijswijk een speerpunt is, daar in het geval van Parijs-Nice verandering in gebracht.

kelderfan

'@rahimns
Dat geloof ik graag, maar volgens zijn eigen site klopt dat niet en daar heeft @tendam een punt.
Maar wat mij betreft heb jij gelijk hoor en met Gesink erbij in de T/A wordt 't team veel sterker; ik denk eigenlijk, dat Kruijswijk beter Gesink kan volgen naar de T/A. Want met alleen Clement als steun wordt 't toch niet veel in Par-Nce.
Maar ik vind 't wel opvallend, dat Gesink zich wel erg makkelijk voegt. Eerst Oman en nu P-N.

S. Morgenstern

Want met alleen Clement als steun wordt ’t toch niet veel in Par-Nce.

Niets geleerd van Algarve?

Gregje

Ach, een luxeknecht zoals Bennet kan in vorm als knecht zijnde ook een top15 rijden. Zo lang mogelijk bij Kruijsie blijven wil niet zeggen dat je je kapottrapt voor hem. Ik snap het gebrul niet om Kruijswijk een topteam te bezorgen.

Gregje

Trouwens, best bizar dat je voor de eindoverwinning van de TDF 150 punten meer krijgt dan de Giro en Vuelta.

Hoeveel WT punten ontving Cav gisteren eigenlijk?

Ik snap wel dat ak van WT wedstrijden steeds belangrijker worden, nu de eerste 60 punten krijgen.

1 2 ... 64 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.