Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 68 ... 440 441
kelderfan

'@vlek
Quote:"Achteloos op zij schuiven? Volgens mij heb ik het eerder als prima kopwerk bestempeld. Hier wordt er echter het stempel ‘beulswerk’ op geplakt en zou het het lichtpunt van het weekend zijn. Beetje overdreven niet?"
Waar haal je 't stempel beulswerk vandaan. Dat is echt apart. Jansen, Castelijns, Van Emden en Tankink {die uit de koers is gestapt} hebben getracht 't gat te dichten om Groenewegen in stelling te brengen, waarbij de TV=beelden vooral Jansen in beeld brachten. Dat is toch niet overdreven.

S. Morgenstern

Waar haal je ’t stempel beulswerk vandaan.

Hierboven, uit de reactie van jvh93.

waarbij de TV=beelden vooral Jansen in beeld brachten. Dat is toch niet overdreven.

We kunnen toch gewoon zeggen dat hij het vandaag prima heeft gedaan? Waarom moet er op basis van enkele hele korte beelden van het peloton nog positiever worden gedaan over zijn rijden? Nergens voor nodig en daarmee inderdaad overdreven..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ok, maar heb je ook Verhoeven gehoord, wat een grappenmaker is dat. Die meende dat de Omloop en KBK even zwaar zijn om te rijden; derhalve had Groenewegen even veel kans om te winnen. Daarom is hij ook opgesteld in de Omloop, want dat is tenslotte een WT-wedstrijd. Volgende afspraak voor Groenewegen is Parijs-Nice. Hij hoopt er 't beste van.

S. Morgenstern

Omloop en KBK even zwaar? Dat is inderdaad onzin.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waar zegt Verhoeven dat beide koersen even zwaar zijn om te rijden... ik heb het hem niet horen zeggen...

kelderfan

'@rahimns
"Als je Kuurne kunt winnen kun je ook Omloop winnen en de Omloop is WT." zegt Nico Verhoeven. Bij de volledige interview 03:08.

kelderfan

George Bennett heeft zich na zijn ziekte weer kunnen meten met een stel kanjers in Abu Dhabi. Met z'n 7e. plek mag hij blij zijn.
Hoe wordt zijn traject door TLJ uitgestippeld naar de TdF/Vuelta.

xistnc

'@kelderfan
Daar zullen ze je nog wel over consulteren, neem ik aan. Anders gaat het fout.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee, hij zegt dat de belangrijkste wedstrijd op zaterdag is, en als Dylan meezit zou hij zelfs die wedstrijd kunnen winnen.... dus hij zegt iets over de kwaliteiten van Dylan (daarover kan je discussiëren) maar niets over de zwaarte van Kuurne ten opzichte van de Omloop..

Wheely

Wynants en Boom vielen tegen(door pech) Verder mis je naast Vanmarcke ook nog Tjallingii, Van Asbroeck en Teunissen in je blok ten opzichte van vorig jaar.

Mijn conclusie na dit weekend is dat er nu echt duidelijk andere prioriteiten liggen vergeleken met eerdere seizoenen. Het vlaamse voorjaar is minder belangrijk en de focus ligt op ritzeges van Groenewegen en klassementen in grote rondes. Geen nieuws natuurlijk maar de waarheid komt wel even binnen.

achtpuntzes

een leuk openingsweekend, maar wat teleurstellend voor TLJ. of het door pech kwam of dat ze kwaliteit tekort komen voor deze koersen laat ik nog even in het midden. er komen nog wedstrijden om te kunnen revancheren.

Romāns Vainšteins

LTJ heeft simpelweg geen keienteam meer over en zal het moeten hebben van een uitschieter van Boom of een gelukkig lang vooruitblijvende kopgroep/anticipatiegroep, dat is lullig want in het ergste geval heb je voordat je de giro ingaat al een hele lading geklaag in de kofferbak. Misschien dat Roglic nog iets leuks kan flikken in de Ardennen tegen de verwachting in

Netraam

Sterk in de breedte, maar als ze niet in topvorm zijn doen ze niet mee voor de ereplaatsen. Een Boom in topvorm kan dat, Van Emden en Wynants zouden top 10 kunnen rijden in Roubaix als de dobbelsteen juist valt (en met de juiste tactiek) en verder is het hopen op een doorontwikkeling van de aanwezige talenten.

robertowilco

Wie zegt dat Roglic de Ardennen klassiekers gaat rijden.

Romāns Vainšteins

Ik zeg toch 'misschien' en 'tegen de verwachting in' :) Iig zouden ze loeistom zijn om hem daar niet op te stellen

James Highsand

Als je Boom kopman moet maken in zulke koersen, is dat een overduidelijk teken van armoede. Deze ploeg heeft met Kruijswijk en Gesink renners voor het rondewerk maar in klassiekers hebben ze weinig meer te zoeken.

kelderfan

Lars Boom en Van Emden kunnen zich revancheren in Le Samyn, de wedstrijd waarin Groenewegen in de vorige editie liet zien, dat hij 't zware werk goed verteerd en Terpstra zich even goed liet zien. Maar ik ben benieuwd hoe Jansen en Van Hoecke het gaan doen. Jansen was gisteren goed en Van Hoecke kon of mocht niet acteren in de KBK.

kelderfan

Quote:cyclingnews: Valerio Piva; "I tell my riders all the time, that when you are chasing you are losing, you need to anticipate and that was the mistake today. We had to work to close the gap and the rest reaped the benefit."
Is dat niet het verhaal van TLJ tijdens de Omloop en de KBK of is 't toch het verhaal van Brian van Goethem; niet sterk genoeg en dus anticiperen.

Yeez

Zo mooi hoe iedereen boom hier afschrijft. Laat in de algarve nog zien prima in orde te zijn. Een harde val in de omloop maakt je ook niet beter natuurlijk

wieler4live

Is de selectie voor Le Samyn al bekend

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

tijdens de Omloop was het verhaal duidelijk, heeft niets te maken met achter de feiten aanlopen... op het moment dat je kopman onderuit gaat dan houdt het verhaal op. Gewoon pech. In Kuurne heb je dan de pech dat diezelfde kopman nog last heeft van de naweeën van die val en hij dus niet in staat is om met die grote mannen mee te springen in de heuvelzone, iets wat je had mogen verwachten als hij wel fit was geweest.

Nu moet je dan hopen dat de andere sprinters er ook nog wat van willen maken en dan loop je tegen het probleem aan dat Kristoff ook niet helemaal fit is (en zij Planckaert mee hebben) en ook Bouhanni en zijn ploeg niet bij machte zijn om mee te helpen het peloton dat laatste gaatje dicht te rijden. Natuurlijk hoop je op meer, maar op dit moment heeft de ploeg maar 1 renner die echt in staat is om voorin mee te doen en die is dan gevallen. Ik hoop dit klassieke seizoen op een uitschieter maar veel meer verwacht ik er niet van. De ploeg heeft zijn keuzes gemaakt om vooral te investeren in het klim en sprintwerk en dan moet je met het budget wat voorradig is nu eenmaal keuzes maken.

@wieler4live een voorlopige, niet definitief:

21 BOOM, Lars
22 BOUWMAN, Koen
23 CASTELIJNS, Twan
24 JANSEN, Amund Grondahl
25 VAN HOECKE, Gijs
26 LAMMERTINK, Steven
27 VAN EMDEN, Jos
28 WYNANTS, Maarten

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ rahimns:
ik moet nog maar zien of Boom in staat is om met de grote mannen mee te springen als hij wel fit is. maar goed, nog genoeg wedstrijden om te kijken of het er nog in zit.

Gregje

Lijkt me een goed idee dat Bennet meegaat met Kruijswijk naar de Giro, als meesterknecht. Of had ik dat al eens gezegd? :)

Fanny

'@wieler4live
De selectie van Le Samyn van aanstaande woensdag is bekend (althans volgens PCS).

21 Boom, Lars
22 Bouwman, Koen
23 Castelijns, Twan
24 Jansen, Amund Grondahl
25 Van Hoecke, Gijs
26 Lammertink, Steven
27 van Emden, Jos
28 Wynants, Maarten

Benieuwd hoeveel renners er dit jaar finishen.
Vorig jaar waren het er slechts 28 vanwege het onstuimige slechte en koude weer. Het was een waar slagveld.
De rest werd na achterstand uit koers genomen.
Ik weet niet hoe het weer komende woensdag is.

Ook ben ik benieuwd wie er dit jaar de kopman wordt na Groenewegen vorig jaar toen hij 6e werd in de koers die gewonnen werd door Terpstra.
Waarschijnlijk Boom als hij start en voor de sprint Jansen.
Zo niet dan zal men kiezen voor ontsnappingen net zoals vorig jaar.

Jotto-Lumbo

Het deelnemersveld voor Le Samyn is wel een stukje minder dan vorig jaar. En het team wat TLJ stuurt is op papier vrij sterk. Lijkt mij een mooie kans voor TLJ om zich te revancheren.

1 2 ... 68 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.