Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 70 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 Bij de schaatsploeg dan ;)

achtpuntzes

is toch ook TLJ, rahimns? :)

Fanny

'@luckyloek
Quote: Koen Bouwman noemt Castelijns kopman voor morgen op Strava. Geen idee hoe serieus die opmerking is maar het viel me op

Lijkt mij niet dat Castelijns nu kopman is/wordt.
Ik denk dat ze aanvallend zullen gaan rijden en mocht het op het eind het peloton nog bij elkaar zijn, wat ik trouwens niet verwacht vanwege het slechte weer en de kasseien, dan zal alles denk ik in het werk worden gesteld om Jansen te laten sprinten voor de eindoverwinning.
Moet hij er natuurlijk wel bij zitten.

kelderfan

'@Fanny
Hij zit erbij, want hij is dark horse van @vlek en ik zie ook wel wat in hem. Of 't eruit komt weet ik niet, maar hij en Castelijns waren goed bezig in de KBK.

Maar wat de Strade betreft maak ik mij meer zorgen, want die arme De Tier moet 't opnemen tegen Peter "kan alles wat je hem voor de bek bindt", Vicenzo Nibali, Dumoulin met Kelderman, Sep Vanmarcke "die last heeft van hoogtemeters", Greg van Avermaet "de man met de gouden schoenen" en natuurlijk Stybar. Maar Benoot deed 't vorig jaar ook goed; dus Floris De Tier Go, go.
Maar 8.6 maakt helemaal mooi om Huizinga naar voren te schuiven. Dark Horse;)

Laatst gewijzigd
xistnc

Geen hashtag# ?

kelderfan

'@xistnc
Wat denk je van #Gesink kopman in de Strade.

kelderfan

Met Gesink erbij wordt 't toch nog een interessante Strade Bianche met De Tier, Roglic, Vermeulen en ...
Kijken hoe Roglic de kasseienstroken gaat verteren.

Laatst gewijzigd
tdola

Verder martens, battaglin, wijnants (?) en nog 1 (lobato?) denk ik.

kelderfan

'@tdola
Ik denk eerder Lindeman, dan Martens in de Strade, maar het zou wel iets voor Lobato moeten zijn.
Dus waarschijnlijk dan Gesink met Battaglin, De Tier, Lindeman, Lobato, Roglic, Vermeulen en Martens/ Wynants/ Castelijns.
@Fanny
Het weer werkt mee. NOS WEER geeft aan, dat 't morgenmiddag gaat regenen in het zuiden van Nederland door een nieuwe depressie. Wind is al aanwezig.
Dus 't lijkt weer een slijtageslag te worden.

S. Morgenstern

De selectie zal grotendeels overlappen met die van Tirreno. De sprinter van dienst in die laatste koers omwisselen met De Tier en je bent er zo'n beetje.

Roelien

Gesink rijdt geen Strade...

kelderfan

'@Roelien
Hoe komt PCS dan aan die info. Of komt 't door die tweet van Gesink? Did a nice #StradeBianche ride today. #Girona style.
Maar het wordt steeds leuker bij TLJ. Bouwman in Le Samyn.

Laatst gewijzigd
Roelien

Ga nou eens niet zoveel uit van PCS @kelderfan!!!! Hij heeft op insta een reactie op iemand gegeven, waarbij hij dit zegt en dat zijn volgende wedstrijd Tirreno is!

kelderfan

'@Roelien!!!!!
Waar moet je als volger dan van uitgaan. Want als je 't haalt van zijn eigen site, dan is die niet bijgewerkt enz.

Roelien

Pcs heeft ook niet altijd de officiële informatie, dus niet betrouwbaar! Maar volgens mij is dat je al meerdere keren gezegd... Gesink houdt zijn site ook niet zelf bij, dus daar moet je ook niet van uitgaan! Gewoon geduld hebben en juist via social media/interviews en dergelijke dit soort informatie zien in te winnen. En anders is het toch echt wachten op de info van de ploeg!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een aantal pagina's geleden heb ik al een interview hier geplaatst met Robert waarin hij zijn programma verteld. Daar kwam de Strade ook al niet in voor.. dus zo'n verrassing kan het toch niet zijn.

kelderfan

Social media/interviews worden nog al eens achterhaald, door wijzigingen in de programma's. Door 't steeds bij anderen te leggen is ook niet echt sterk.

S. Morgenstern

Wie heeft zijn probleem bij anderen neergelegd? Volgens mij degene die zijn wens om selecties ruim van te voren te kennen, niet om kan zetten in een vrolijke speculatie. Ploegen maken de selectie nu eenmaal pas bekend wanneer hij definitief is, enkele dagen voor een koers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Robert was heel duidelijk over zijn programma die al vrij pittig was. Het programma van de kopmannen liggen al vast zo'n beetje tot de Tour. Natuurlijk kan er wel iets eens wijzigen door ziektes of uitvallen van een koers. Maar bij Robert is daar in beide gevallen geen sprake van dus is er ook geen aanleiding om er in eens een koers tussen te zetten vooral omdat hij zelf al aangaf best wel een pittig programma te rijden.

ps. PCS heeft Robert ondertussen ook al van de startlijst verwijderd.

kelderfan

'@rahimns
Het was wel erg verrassend, dat Robert Gesink opeens verscheen bij PCS bij de Strade. Maar een foutje in de communicatie dus.
De Tier maakt snel promotie bij TLJ. Hij zal met Roglic moeten zorgen voor een goed resultaat in deze koers.

S. Morgenstern

PCS doet voor de voorlopige startlijst bekend is gemaakt, ook gewoon aan het bij elkaar harken van informatie uit dezelfde bronnen als wij dat doen (interviews, enz.). Deze 'fout' heeft helemaal niets met de communicatie tussen de ploegen en die website te maken.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@rahims @ kelderfan @roelien
Hier o.a. een interview met Gesink in het begin van het jaar 2017 waarin hij aangaf welke koersen hij in grote lijnen zal gaan rijden.

http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws/38557/interview-rittenkaper-gesink-is-sterker-dan-ooit-tevoren/

Dus hij gaat voor de TdU, Abu Dhabi, Tirreno-Adriatico, Catalonië, Romandië en Californië.
Hij zal géén klassiekers gaan rijden.
Hij zegt erbij "je kan niet alles doen".
Vandaar dus ook géén Strade Bianchi.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Hoe zat 't ook weer. PCS krijgt een voorlopige lijst en als 't definitief wordt, dan komt een vinkje achter de deelnemerslijst.
En hoe verklaar je dan, dat de TLJ-site de uitslag gewoon overneemt van de PCS-site. Denk je, dat PCS niet afspraken maakt over uitwisseling van gegevens.
@Fanny
Er is niks mis met zijn programma t/m de ToC hoor. Maar de Strade heeft hij vorig seizoen ook zonder succes gereden. En met het niet rijden van de klassiekers heeft hij 't m.i. over de AGR/WP/LBL/Quebec/Montreal. Dus als hij toch de Strade had opgenomen in zijn programma, dan hadden de volgers ook niet geroepen, dat is in tegenspraak met je interview.

Poeksel

"En hoe verklaar je dan, dat de TLJ-site de uitslag gewoon overneemt van de PCS-site."

Ze gebruiken hetzelfde script/widget dat ook door Wielerflits wordt gebruikt?
Kan je zelf ook gebruiken als je een website hebt: b.v.