Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 73 ... 440 441
Komi

Waarom zou castelijns weg moeten volgens jou Kelderfan, die jongen vind ik verrassend sterk als knecht. En zeker met jongens zoals Tankink die gaan stoppen een goede om erbij te houden. Lammertink hoop ik dat die snel het goede gevoel terugkrijgt, heb het gevoel dat hem even niet meezit. Maar kan zich mooi profileren in de kleinere koersen, hopelijk blijft die kansen krijgen.

kelderfan

'@Komi
De voorjaarskoersen zijn in volle gang; dus het was van mijn kant ook nog een beetje te vroeg om al conclusies te trekken. Dat de ploeg hem zo lang laat wachten voor zijn 1e. race is ook wel een teken aan de wand.
Na 't mindere jaar van Lammertink is zijn 1e. race in 't nieuwe seizoen ook niet goed gegaan. Hij heeft hopelijk zondag de kans om de boel recht te zetten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft in principe nog een heel jaar om te laten zien of hij nog recht heeft op een plekje op WT-niveau.. al vrees ik dat hij uiteindelijk meer een renner voor op CT-niveau zal zijn.

Gregje

Ja, Kelderfan. Dat is me een ploegske :) Ik denk dat de Tirreno meer gaat opleveren voor TLJ dan PN.

Lammertink is een beetje een luie, vorig jaar flink verzaakt met trainen.

kelderfan

'@Gregje
Hopelijk gaan die jongens uit 't Strade TLJ-team de volgers verrassen. Als zij maar meedoen in de finale is 't al leuk om te volgen. Sagan de Hulk lijkt mij een maatje te groot.
Op zondag wordt ook de Dwars door West-Vlaanderen verreden, maar weer zonder kopman.

Gregje

De Tier, Roglic, Battaglin, mss Lobato zelfs. Ik weet alleen niet hoe het parcours eruit ziet. Jij Kelderfan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Gregje dat kan toch geen verrassing zijn, dat is in de Strade elk jaar hetzelfde....

achtpuntzes

'@ rahimns:
ik kan me vergissen maar ik dacht dat er vorig jaar een aanpassing was gedaan? of haal ik nou de Strade door elkaar met een andere koers?

kelderfan

'@Gregje
Niet echt natuurlijk, maar op de site Strade Bianche hebben ze een filmpje geplaatst met de route en het laatste stuk is 't moeilijkst. Een route met veel onverharde wegen. Vorig jaar een prachtige finale in TJS-style. Trouwens is TJS niet iets voor 't nwe. seizoen. De Tier lijkt mij wel een van de sterkere renners van TLJ en met zijn verleden in 't veldwerk ben ik heel benieuwd. Battaglin had 't vorig seizoen niet makkelijk{DNF} en lijkt mij beter in Sanremo. Roglic heeft een goed voorseizoen lijkt 't en die zal 't zeker beter doen, als 't vorig seizoen {74e.}

Gregje

Ik heb het niet op mn netvlies, Rahimns. Komt bij dat ik geen parkoers zie op procyclingstat.

Kelderfan. Thanks. Ik zal eens kijken.

Gregje

http://www.strade-bianche.it/en/?refresh_ce-cp

Leuke, heldere site.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ben jij in het echt ook zo druk ... je springt van de hak op de tak. Wat bedoel je met TJS-style... ?? De Tier... ?? Waarop baseer je dat hij hier met de betere mee zal kunnen...

kelderfan

'@rahimns
Af en toe volg je 't niet meer. Beter lezen, maar 't kan gebeuren. Tom-Jelte Slagter reed in de Giro 2012 {Stage 9  »  Civitavecchia  ›  Assisi} een keer in de aanval op een kort stijl klimmetje en haalde 't net niet. Daar geniet je van als wielerfan en zeker omdat 't een Nederlander is. Dat zie ik te weinig bij TLJ.
De Tier is een van de jonge Belgen bij TLJ, die goed over de heuvels/bergjes komt {zie Ruta} en die ik met Primož Roglič 't verst zie rijken.
Waarom denk je, dat TLJ die jongen heeft gehaald?
Ik heb nergens gezegd, dat hij gaat winnen toch. Sagan de Hulk en Zdenek Stybar zijn de mannen voor de winst, denk ik zomaar.

Gregje

TJS style, leuk bedacht :)

Gregje.

Nog maar een keer van Roberto genieten.

https://www.youtube.com/watch?v=PlRNpdhL2OA

S. Morgenstern

Assisi, een van de mooiste aankomsten ooit. Niet zo lang geleden nog getroffen door een aardbeving, wat hopelijk aanleiding is om daar nog eens naartoe te trekken om aandacht te vestigen op de noodzakelijke heropbouw. Zoals ze ook ooit naar die geboortestreek van Di Luca gingen. De bewuste aankomst was de openbaring van Slagter als potentieel winnaar op Rodriguez aankomsten, als iemand die in de Waalse Pijl misschien voor de zege zou kunnen rijden. Hopelijk komt dat er dit jaar weer eens uit (Parijs-Nice heeft een mooie aankomst op het programma), want zijn talent lijkt de laatste twee seizoenen wat ingedut geraakt.

kelderfan

'@Gregje
Dat is weer leuk om te zien.
Dank.

kelderfan

Zondag wordt de 1st Dwars door West-Vlaanderen Johan Museeuw Classic 2017 verreden.
Is dit nu de definitieve versie?
TEAM LOTTO NL - JUMBO NIERMANN GrischaPL/DS
CAMPENAERTS Victor51
VAN EMDEN Jos52
VAN HOECKE Gijs53
JANSEN Amund Grondahl
54 KEIZER Martijn55 LAMMERTINK Steven
56 BOUWMAN Koen
57 CASTELIJNS Twan58

Roelien

'@kelderfan Heb voor je nagevraagd wanneer dit erop wordt gezet!

Netraam

'@Vlek
Een jaar eerder reed Slagter op de tweede passage van de muur van Huy natuurlijk ook gewoon Schleck uit het wiel, die daarna verhaal kwam halen. Dat was ook een goede indicatie.
Toch jammer dat Slagter eerst vondt dat hij per se naar de Tour moest, en eigenlijk later pas inzag dat daar voor hem zoveel helemaal niet te halen viel. Zozo valt hij naar mijn mening redelijk door de mand sinds hij bij Cannondale rijdt, weinig progressie gemaakt voor iemand die als groot talent werd gezien.

Ik ga het nog zien, maar ik hoop dat TLJ het pieken dit jaar eindelijk echt onder controle heeft en er op de momenten dat het moet, ook zal staan. Daarbij denk ik aan top 10 klassementen in de Giro en Vuelta, 2 ritzeges in de Tour en top 10 in zowel Vlaanderen als Roubaix. Het zou natuurlijk ook mooi zijn als Gesink eindelijk weer eens echt in topvorm in Lombardije kan starten.

Loek de Rooij

Heerlijk, die etappe @gregje. Het was niet de bedoeling, maar ik heb uiteindelijk de volledige uitzending weer bekeken, haha.

kelderfan

Van Belgische zijde is het vandaag uitkijken naar Van Avermaet, Vanmarcke, Stuyven, Benoot, Wellens, Hermans, Bakelants, Keukeleire, Roelandts, De Tier... Een mix van kasseimannen en klimgeiten dus.
Zelfs de Belg noemt De Tier in hun voorbeschouwing. Hopelijk kan hij de druk aan en een leuke uitslag rijden.

S. Morgenstern

Dat zullen zo'n beetje alle Belgen zijn die meedoen? Wat een druk voor die gasten.

Gregje.

Luck en Kelder. Ja, hier ook, gewoon een paar uur plat voor het beeldscherm. Heb zelfs de laatste km's Robert toegeschreeuwd terwijl ik natuurlijk allang wist dat hij zou winnen. :D

Gregje.

Voor de stille uurtjes, neem een paar minuten

https://www.youtube.com/watch?v=G56ED--OqQM

1 2 ... 73 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.