Overigens overweeg ik een fatsoenlijke renner te koop te zetten. 20 jaar, 3ls, 19 primair, 10 sturen, 0 durf, maar nooit geblesseerd geweest, 1.67/62. Ik heb hem als leider niet nodig, maar eventueel wel om geld te verdienen bij de resterende acht jongerenritten. Zou hij meer opbrengen als ik hem nu verkoop dan bij die ritten?
ik bedoelde die van dustin , op negatieve leadership of xp wordt momenteel nog niet gecontroleerd (denkt niet dat het een probleem vormt ook al omdat niemand precies die renner als leider gaat opstellen)
@dustin ; dat was een -0,1 of zo , nu wordt dat netjes op precies 0 gehouden.
Ik heb trouwens een renner (31 jaar) die nu voor de tweede keer negatief op trainingen reageert (hij net boven 7 skill op hill, trainer 17 hill).
Ik begrijp dat FA eindig is en dat je op een gegeven moment asymptotisch naar 0 gaat.
Maar die transfervalues gaan alle kanten op. Houd het al een tijdje in de gaten, maar lijkt zowat random te zijn en kan dus ook zo nu en dan negatief worden.
de FA is nooit negatief , het is gewoon het random stukje in de transferwaarde dat elke keer wijzigt terwijl de skills gelijk blijven. Maar inderdaad als het een erg laag cijfer is heb je meer kans dat minstens één van de andere FA-waardes echt goed zijn (al kan alle drie "gemiddeld" ook nog). Echt super wordt het pas als je twee lage FA's hebt want dan zijn de andere twee FA's gegarandeerd hoog.
P.S. : erg laag is voor mij onder de 2,5 op 20, in dat geval zie je pas een wijziging in transferwaarde om de 4 weken of zo (of nog langer)
Iemand uit 3:1 in het forum:
"I know. Normally it is between 32 and 38 races. After checking it out he has 50 races as a leader with LS 6. He had some seasons without LS, and now I'm trying to build him up to LS 7. Unfortunately he is stubborn and refuses to pop his skill. :(
His age: 34.
I keep excell files of each team member. When they pop, how many races, the effort in each stage, when LS, falls, flats, injuries..."
Valt iemand hetzelfde op in dit verhaal als mij opvalt?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.