Peloton Seizoen 17

1 2 ... 5 ... 19 20
davidavid

Oei gestraft voor het feit dat ik mijn renner op 60% wilde laten eindigen ipv 40%. Scheelt me toch zomaar het ak en de bergtrui. Hoewel ik mij prima red in de 3e divisie zijn dat dus dingen die niet meer kunnen...

Mardy

Jeeej! Marietto haalt de eerste overwinning in de 3e divisie binnen voor de Royal Elks! Volgens mij een prima koers. Jammer dat Hennerie niet meedeed. Nu voelt het alsnog een beetje als 'best of the rest' :P.

BrokenChain

ik deed wel mee, net als Marietto maar op 85% geraced.. 6e en 9e geworden. Verder paar jonkies laten rijden voor de Experience.
Tussen Marietto en Gal heeft wel iedereen op 100% geknald trouwens. Dus gewoon een erg goede renner op dit parcour.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Poeh Malton en Guth rijden 10 minuten weg van mijn 2 beste klimmers vandaag. Allemaal op volle inspanning met 100% fitness. Klein klasse verschilletje toch nog..

Ab Normaal

Stil hier Net als op de TL. Echte verkopersmarkt nu, er staat al een poosje geen fatsoenlijke renner meer te koop.

Slayer772004

Bij mij valt er letterlijk weinig te beleven :p

Frank

Even een vraagje over Milaan San Remo vandaag.
Ik had mijn hele team op 100% met taktiek final sprinter en de rest helpers. Ik eindig op 18 minuten van de winnaar. Niet helemaal wat ik verwacht had. Nu heb ik nog nooit succes gehad met final sprinter, maar is dat echt zo'n slechte tactiek?

Poeksel

Het is een goede tactiek in sprintetappes (etappes zonder aanvalspunten). Volgende week vrijdag is er weer zo een.
In etappes zoals vandaag winnen aanvallers het vrijwel altijd van het peloton, dus kun je beter zorgen in de kopgroep te zitten.

Poeksel

Overigens overweeg ik een fatsoenlijke renner te koop te zetten. 20 jaar, 3ls, 19 primair, 10 sturen, 0 durf, maar nooit geblesseerd geweest, 1.67/62. Ik heb hem als leider niet nodig, maar eventueel wel om geld te verdienen bij de resterende acht jongerenritten. Zou hij meer opbrengen als ik hem nu verkoop dan bij die ritten?

Frank

Ok dank. Dus de helpers hebben niet de functie om de aanvallen onschadelijk te maken?

Ab Normaal

Officieel wel maar omdat de skills van de slechte renners ook meetellen en de renners die aanvallen vaak al beter zijn dan de helpers, is het mathematisch onmogelijk dat de helpers het peloton bij elkaar houden.

Poeksel

Dankzij RichardD weer iets geleerd: negatieve skills zijn mogelijk bij peloton! Hij heeft een renner met -1 ls...

dustin

Ik heb er ene met hill -1

edit: de mijne heb je al
Ik weet het ook enkel door jouw reactie.
Zelf kan ik het ook niet zien.

Laatst gewijzigd
schizm

Dat zou niet mogen , ik doe daar elke week een controle op na de supporters adjust, omdat als je zulke renners opstelt de racesimulatie gaat crashen.
Wat is zijn id ?

Poeksel

SYDNEY PRINCE (13631)

schizm

ik bedoelde die van dustin , op negatieve leadership of xp wordt momenteel nog niet gecontroleerd (denkt niet dat het een probleem vormt ook al omdat niemand precies die renner als leider gaat opstellen)

@dustin ; dat was een -0,1 of zo , nu wordt dat netjes op precies 0 gehouden.

Laatst gewijzigd
Naspa

Ik heb trouwens een renner (31 jaar) die nu voor de tweede keer negatief op trainingen reageert (hij net boven 7 skill op hill, trainer 17 hill).
Ik begrijp dat FA eindig is en dat je op een gegeven moment asymptotisch naar 0 gaat.
Maar die transfervalues gaan alle kanten op. Houd het al een tijdje in de gaten, maar lijkt zowat random te zijn en kan dus ook zo nu en dan negatief worden.

Ab Normaal

'@naspa
Slechte FA op hill. Stoppen met trainen op hill en op iets anders gaan trainen.

Naspa

'@Ab. Gelijk gedaan. Als z'n FA negatief is op hill, dan biedt dat hoop voor de andere skills :-)

schizm

de FA is nooit negatief , het is gewoon het random stukje in de transferwaarde dat elke keer wijzigt terwijl de skills gelijk blijven. Maar inderdaad als het een erg laag cijfer is heb je meer kans dat minstens één van de andere FA-waardes echt goed zijn (al kan alle drie "gemiddeld" ook nog). Echt super wordt het pas als je twee lage FA's hebt want dan zijn de andere twee FA's gegarandeerd hoog.

P.S. : erg laag is voor mij onder de 2,5 op 20, in dat geval zie je pas een wijziging in transferwaarde om de 4 weken of zo (of nog langer)

Laatst gewijzigd
RichardD

Om trainingssucces te voorspellen moet je op de transferwaardes van spelers letten?!
Goed om te weten, want dat hield ik dus (nog) niet bij...

Ab Normaal

'@RichardD
Pas nadat ze gepopt zijn naar 7. Onder de 7 is het voor iedere renner gelijk.
En ook alleen op vlak, heuvel, berg en afdalen. Voor sprint en tijdrijden is het ook voor iedere renner gelijk.

davyduck

'@schizm:
Wat bedoel je met 2,5 op 20 ?

Poeksel

Iemand uit 3:1 in het forum:

"I know. Normally it is between 32 and 38 races. After checking it out he has 50 races as a leader with LS 6. He had some seasons without LS, and now I'm trying to build him up to LS 7. Unfortunately he is stubborn and refuses to pop his skill. :(
His age: 34.
I keep excell files of each team member. When they pop, how many races, the effort in each stage, when LS, falls, flats, injuries..."

Valt iemand hetzelfde op in dit verhaal als mij opvalt?

Frank

Iemand die gek is op excel en het toch verkeerd spelt?

1 2 ... 5 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.