'@ Moreno
Normaal gesproken wel , maar met die zware laatste berg week , verwacht ik dat de klassement renners het lekker vinden om de eerste week in de luwte te rijden en renners als Visconti , Fraille en de Marcchi etc laten ze heus wel paar minuten gaan .
Maar is een verwachting die als 1 van de favorieten aanvalt in de eerste bergetappe gelijk niet meer opgaat , over het algemeen wordt in de eerste bergetappe duidelijk wie de bergtrui als doel hebben en kan je aanvallers verwachten .
Theorie is leuk , in theorie zijn er ook acht sprint etappes waardoor je minimaal 6 sprinters moet hebben maar er vallen in paar etappes als sprinters af vanwege de heuvels , dus is het puzzelen , is vijf sprinters genoeg en gebruik je geld van je 6de sprinter voor een aanvaller , klimmer of tijdrijder
Het leuke puzzelen is begonnen en als je denkt er straks te zijn komen er weer renners bij die je per se in je team wilt hebben waardoor je weer moet schuiven
Het voordeel van pinot is dat mocht z'n Ak naar de vaantjes zijn hij altijd aanvallend gaat rijden voor etappes. Zelfs als ie strontziek is.
Pinot is van de 2,5 miljoen opties ook de enige die voor de eindoverwinning kan rijden als de vorm er is en hij geen tegenslag kent.
Het blijft een gok met hem, maar dat geldt net zo goed voor Thomas, Tj, Landa en zakarin.
'@Jsprunk
Denk dat er 6 namen zijn met potentie om te winnen; Landa, Thomas, Nibali, Kruijswijk, Pinot & Quintana. De ene realistischer dan de andere waarschijnlijk, maar ik verwacht wel iets van het Sky duo. Ik geloof dus ook niet in een overwinning van Dumoulin.
@Jori
Gilbert of Van Garderen, verschil moet er wezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.