Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 13 ... 192 193
Gids05

Iemand een tip ik heb nog 750.000 over welke sprinter ?😃

Jori

Tsja, je hebt Belletti en Bauhaus als echte sprinters die hun eigen gang mogen gaan volgens mij. Bauhaus heeft het talent, maar is pas 22 en eerste grote ronde, Belletti gaat al wat langer mee.

Dan heb je bijv Tsatevich die waarschijnlijk mag als Porsev er af ligt, Haas die in de heuvels wat kan doen net als Bettiol. Hofland als hij in de sprintvoorbereiding Greipel kwijt raakt en dan mis ik er misschien nog wat.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Haas en Tsatevich zijn wel twee mooie namen voor het wat lastigere werk.

wielerliefhebbervandeweek

Hoe schatten jullie Amador in?

En voor 500k Woods, Dombrowski of Bettiol?

Laatst gewijzigd
snoek1974

De cannondale dark horses

Hangt af wat je nog nodig hebt . Als je tekort aan sprinters (heuvel) kan je gaan voor Bettiol , heb je tekort aan klimmers dan kan je gaan voor Dombrowski ( ook kanshebber voor top 5 jongeren klassement ) .

Geen idee of Amador de meesterknecht is of dat die mag gaan voor eigen kansen , heeft een sterke tijdrit in de benen , dus normaal zou ik zeggen , opnemen in je team , maar nu twijfel ik of die ik die 1,5 miljoen niet anders ga gebruiken en mocht ik gaan voor een 1 miljoen renner dan kan ik ergens anders ook weer een positie upgraden .

Wie zou er nu kopman worden bij de Astana ploeg ?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Kangert. Als ze voor een kopman gaan.
Misschien gaan ze wel voor etappezeges en het bk.

jsprunk

Ik zou zeggen dat Kangert, Sanchez en Cataldo voor ritoverwinningen mogen gaan. Kangert kan een goed klassement rijden, maar in dit veld slechts krap top 10.

jsprunk

Ik twijfel ook over Battaglin. Als hij overal meesprint, kan hij aardig wat punten pakken, maar de vraag is of hij dat mag/doet.

Ab Normaal

'@Tompot
Eens. Zijn grote doel was de Amstel. Daar reed ie zeker niet slecht, maar om nu te zeggen dat het zodanig was dat hij hier potten gaat breken...
Bovendien is er dit jaar maar één echte etappe voor punchers, etappe 6.
Ik neem Haas zeker niet mee.

MorenoHofland38

Ik denk dat G. Izagirre de meesterknecht van Quintana wordt. Die is geweldig in vorm dit jaar.

Imbatido

Ik begin me stilaan toch af te vragen welke renners er elke keer in de top 20 moeten gaan eindigen in de sprintritten. Ook als er wat harder wordt doorgereden over de heuvels in rit 1 en 2. Veel ploegen die niet of nauwelijks een sprinter meenemen. En dan heb je ook nog de ploegen van klassementsrenners waarbij het maar de vraag is of er ruimte is om (constant) mee te sprinten zoals met Navardauskas, Battaglin, Bauhaus.

Edit: Navardauskas doet niet mee.

Laatst gewijzigd
jort101

Die Astana renners zijn heel interessant inderdaad. Met name Sanchez kan veel punten gaan pakken verwacht ik.

Gids05

Hoeveel sprint etappes zijn er voor sprinters die niet echt een heuvel overkunnen ?

ditisdavid

'@Ab Normaal: en wat is etappe 8 dan?

Belangrijkste probleem met Haas lijkt me dat Sbaragli er in bijvoorbeeld etappe 2 ook bij zal zitten, dat zijn toch de etappes waar hij ook punten moet pakken om te renderen.

pirazzi

Naast voorbeschouwingen over de favorieten in de verschillende klassementen geeft Wielerflits ook een voorbeschouwing over het parcours, dat zal wel begin volgende week komen.

Jaizkibel2008

Ik verwacht eigenlijk helemaal geen goede Quintana. Ik denk dat we de Quintana van de Giro 2014 en Tour 2016 krijgen, terend op zijn basisniveau. Nibali, Kruijswijk en Mollema sla ik allemaal hoger aan. Simpelweg omdat zij van de Giro een hoofddoel maken en Quintana het als voorbereiding op de Tour gebruikt.

Colbrolli

gaat rolland moeten knechten voor formolo of wordt die eerder als vrijbuiter voor etappezeges uitgespeeld?

Ab Normaal

'@ditisdavid
Naar mijn bescheiden mening is etappe 8 voor de vluchters.

@jente
Ik dacht dat die als vrijbuiter wordt uitgespeeld.

pirazzi

Quintana wil de dubbel Giro-Tour, dat is wat anders dan bijvoorbeeld Mollema die misschien ook wel de Tour gaat rijden maar dan in dienst van Contador.

zomaareens

2 van de 3: mollema, yates, dumoulin.. welke 2 voor de meeste punten?

WieVis

Zomaareens

Yates is aantrekkelijk om jongeren punten en voor opvulling sprintteam met ewan en waarschijnlijk na etappe 4 ook weer truipunten

Dumoulin is aantrekkelijk als je Dennis niet hebt voor als kopman tijdrit

Mollema sprint vaak voor goeie klasering en heeft kans in laatste week als Nizolo uit rijdt op de paarse trui punten

Dus hangt heel erg van de rest van de selectie af

Succes!

ONCE

Ik hoor iedereen maar over Quintana en de Giro tdf combinatie maar is het zeker dat movistar Quintana uit gaat spelen als kopman in de Tdf? Kan me voorstellen dat dat namelijk Valverde wordt dit jaar. Dat kan hij ook zomaar eens eisen natuurlijk

Laatst gewijzigd
JimKro

Het parcours van de tdf is in ieder geval absoluut niet op het lijf van Quintana geschreven.

Imbatido

Geen Viviani bij Sky. Totale verrassing.

Op de tandem

Geen Viviani mee met sterk Sky

1 2 ... 13 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.