Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 29 ... 192 193
Awakenings83

Ik twijfel dan weer over de fysiek van Nizzolo

romanoww

Ik heb nog niemand gehoord over Edmondson - die deed het in Romandie heel aardig. Is dat niet wat i.p.v. Mezgec als lead-out voor Ewan? Eindigt misschien ook nog tussen plekken 10-20?

Colbrolli

Denken jullie dat bialoblocki in dit deelnemersveld hoog kan eindigen in de tijdritten?

madeks

Oei, Zabel 2e in Frankfurt.
Mocht hij de giro gaan rijden zal hij wel 2.500.000 kosten

ivo001

Na het verdwijnen van Porsev heb ik Pozzovivo er maar ingezet. Had hem eigenlijk niet overwogen van te voren, maar hij was prima in Tour of des Alps. Hoop dat hij zijn niveau van Giro 2014 weer kan behalen.
Jungels viel me tegen in Romandië en heb ik maar vervangen voor Modolo.

Echter zijn er met de nieuwe renners weer 4 die ik overweeg. Een van 500k, 2 van 750k en 1m.
Echter zie ik niet zo goed wie ik uit mijn team wil hebben. Heb nog twijfels bij Haas (want ze spelen Sbaragli/Gibbons) en het team geeft aan hem in te willen zetten in het middengebergte (?), en twijfel ook over Rosa. Top renner, maar Sky laat meestal iedereen kilometers op kop sleuren om zich daarna te laten terugzakken.

En dan hebben we nog de veelbesproken Woods. Hou ik hem, of zoek ik een andere verrassing?

Random wielerliefhebber

Ik speel zelf niet mee nu maar mijn tips voor jullie zijn om zeker modolo mee te nemen. Hij is een goede sprinter, word ondersteund Door de ploeg, minder duur als topsprinters, stapt niet af waarschijnlijk dus extra kans in laatste etappe. En bijkomend voordeel van dat die niet afstapt is dat die misschien de puntentrui kan pakken. Al verwacht ik daar meer iemand die beter klimt en meegaat in de vluchten.

Succes

WCEendT

'@Random wielerliefhebber

Het parcours bekijken is misschien wel handig vooral je advies gaat geven :#.

ivo001

'@Randomwielerliefhebber
Ik zie Modolo niet de afsluitende tijdrit winnen hoor.

Quintana10

Geen Greipel, Modolo, Nizzolo, Nibali en Nederlanders. Daarmee moet u het doen :). Succes iedereen!

arviidd

Haha

Random wielerliefhebber

O haha sorry ging er iets te makkelijk vanuit dat het wel met een vlakke rit zou eindigen. Zou modolo alsnog meenemen maar nu is t niet echt geloofwaardig meer, jullie zoeken t zelf maar uit haha

ONCE

'@ thomvb

Wij niet alleen. Ook bookies schatten pinot hoger in. En paar professionele sportsbetters zeggen dat pinot de beste value heeft van alle favorieten voor 15/1.
Het blijft altijd een gok met hem vind ik, maar haalt ie het niveau wat ie kan halen is het de gevaarlijkste uitdager van Quintana

MorenoHofland38

Er zijn echt maar heel weinig renners zeker van hun plek in mijn team, heb inmiddels iedereen op 2 of 3 na er tussendoor wel uitgehaald na m'n eerste selectie. Waar ik nu vooral mee zit is de onderkant, ik zoek een aanvaller van 750k en ik kom toch iedere keer op Haas uit, terwijl ik gewoon niet geloof dat hij heel veel punten gaat pakken. Hij past perfect bij het profiel wat ik zoek: een renner die in de lastigere sprintritten, punchetappes en in het middengebergte kan worden uitgespeeld.

Battaglin wellicht?

Knalerwtensoep

Los van de poule is dit toch gewoon puur genieten? Met Kruijswijk, Mollema en Dumoulin drie (serieuze) kanshebbers voor top 10. Kelderman lijkt ook in vorm, dus mooie backup van Dumoulin. Ben altijd bereid meer te betalen voor dit soort mannen dan voor pak hem beet een Zakarin.

Wat mij betreft komt er ook een ranking in Scorito op gunfactor. Zo gun ik de Tank ook wel een succesje! ;)

gerben0808

is kiryienka die 1mil waard?

ONCE

Wanneer heeft die voor het laatst een fatsoenlijke tt gereden

gerben0808

ja daarom, maar ik zoek nog een tijdrijder en Dennis kan ik niet meer betalen..., Campenaerts dan maar?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@ONCE
8 April 2017.

ONCE

Ik had het ondertussen gezien. Maar hij heeft niet meer het constant hoge niveau van weleer. Nog af en toe een uitschieter zoals met wk.
In de tour is ie iig niet voluit gegaan maar dat heeft te maken met de positie van froome dus de vraag is hoe dat gaat met de 1e tijdrit nu. Toch denk ik dat er betere opties zijn in die prijsklasse

Chris85

'@nasibal Haha dat is precies wat ik ook doe, ik zeg alleen dat je ze absoluut niet alle 3 weg kan laten. En ik weet dat je dat met me eens bent.. Ik heb je vorig jaar met de Tour een paar weken lang vurig zien preken om Sagan thuis te laten met allerlei sommen en formules en uiteindelijk had jorisisdebeste gewoon Sagan in zn team ; ) Maakt ook verder niks uit!

snoek1974

'@ Gerben

Of Kyrienka het waard is weet niemand en of die voluit gaat rijden is maar de vraag , ik neem m daarom niet en twijfel ook of ik Dennis erin houd of kies ik voor een aanvaller als Bilbao / Sanchez en gebruik ik die miljoen/ 0,5 miljoen om een renner te upgraden naar een duurdere , al is de vraag of die upgrade klopt .

Iemand puur selecteren voor de tijdritten is lastig zeker aangezien de 2de etappe de laatste etappe is en er dan andere wetten gelden

Niballie

Genoeg goedkope ITT opties: Bialoblocki, T. Ludvigsson, Van Emden, Campenaerts.

ConINGtador

Ik drop toch nog maar een naam. Alexander Edmondson. 2x 4e plaats in Romandië. Het is dat hij Caleb Ewan (en Luka Mezgec?) voor zich moet dulden, maar hij lijkt in uitstekende vorm. Zou hij de ruimte krijgen om af en toe ook voor eigen kans te mogen gaan?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik vind het echt heel lastig flitsvrienden. Ik heb een zeer slecht voorjaar gepoold, en dat is niet goed voor je moraal, maar goed....

Na lang soloberaad de knoop doorgehakt. Ik ga mijn pool concurrenten overrompelen in de eerste 1,5 week. Met een monster sprint ploeg.... Dit kost mij wat ak heren. Dit heb ik opgelost door alle twijfelaars de deur te wijzen.

Ja, dat gaat punten kosten omdat er vast wel een twijfelaar tussen zit die goed gaat scoren. Echter zal het ook zo zijn dat ze niet allemaal goed presteren natuurlijk. Maar.... daar ga ik toch iets in de min.

Dan heb ik denk wel nog alle echte ak kandidaten die om de eer strijden. Alleen een haaiachtige ontbreekt, en een der Nederlanders. Die haai acht ik niet meer in staat mee te kunnen. Hij heeft al meerdere malen het ongelijk van deze keuze bewezen, maar... ooit houdt het een keer op. Voor hem in deze giro. Die ene Hollander heb ik niet wegens matige ploegondersteuning en scoort scoritowijs zelfs in goede rondes maar matigjes.

Dan houd ik nog een klein budgetje over, en die heb ik geïnvesteerd in 4 zeer talentvolle nog nooit bewezen puntenpakkers, aangevuld met een bergtrui wannabe, 2 race-tegen-de-klok sterkhouders en nog eens 3 serieuze rapaanvallers.

Mocht er niks gebeuren, ziekte, ongeluk, of een veelbelovende deelnemer meldt zich aan... dan houd ik het zo.

Heb nu elke etappe een groep van 9 staan waar je U tegen zegt. Veel succes alvast iedereen!

;-)

Laatst gewijzigd
ONCE

Coningtador

Leuke renner voor de toekomst!

1 2 ... 29 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.