Mijn selectie is rond. Zal alvast van elke categorie 1 willekeurige noemen:
Klassement: Thomas
Sprint: Bennet
Klimmer: Folivorov
Tijdrit: Dumoulin (staat als klassementsrenner aangegeven)
Aanvaller: Bilbao
Knecht: Gibbons
Na de bekendmaking van de selectie van Quik-Step toch een aantal wijzigingen gemaakt.
verwacht men hier dat Bilbao gaat meesprinten? kans lijkt mij niet per se erg groot maar dacht informeer hier nog is...
en heb een leuk twijfelstuk waar ik graag verschillende meningen over zou willen horen, Cataldo of Fraile? Fraile lijkt erg goed in vorm, en heeft natuurlijk al laten zien de bergtrui te kunnen winnen, al rijdt hij weinig top 20 noteringen in rondes waar hij de bergtrui wint. Cataldo aan de andere kant is natuurlijk in staat om een ok itt te rijden en lijkt in een totale vrijbuiters-ploeg te rijden deze ronde... Vind het allemaal interessant dus ben benieuwd wat andere hiervan vinden.
Formolo was voor mij vooraf een zekerheidje gezien zien vorm, 2e plaats jongeren in het vooruitzicht en uitgesproken kopman.
Deze presentatie is dan wel een echt grote tegenvaller. Al is deze zin in de presentatie van TJ Slagter dan wel weer tegenstrijdig:"I want to try to win a stage and help the guys for the GC". Wat dus zou suggereren dat er wel mensen voor een klassement gaan
Heeft iemand trouwens enig idee hoe ze het bij Astana doen? Dacht ergens gelezen te hebben dat ze Cataldo zouden uitspelen voor het algemeen klassement, maar bijv een Bilbao en LL Sanchez zijn beetje hetzelfde type, behalve dat Sanchez nog erg netjes kan tijdrijden
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.