Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 33 ... 192 193
jsprunk

De sprinter van Katusha moet nog komen :p
Vandaag toch weer geschoven in mijn klassementsmannen, dus vrijdag zal mijn selectie wel weer anders zijn dan nu..

jort101

Mijn selectie is rond. Zal alvast van elke categorie 1 willekeurige noemen:
Klassement: Thomas
Sprint: Bennet
Klimmer: Folivorov
Tijdrit: Dumoulin (staat als klassementsrenner aangegeven)
Aanvaller: Bilbao
Knecht: Gibbons

Na de bekendmaking van de selectie van Quik-Step toch een aantal wijzigingen gemaakt.

arviidd

Hmm van die 6 heb ik er 5.

Bi-winning

verwacht men hier dat Bilbao gaat meesprinten? kans lijkt mij niet per se erg groot maar dacht informeer hier nog is...

en heb een leuk twijfelstuk waar ik graag verschillende meningen over zou willen horen, Cataldo of Fraile? Fraile lijkt erg goed in vorm, en heeft natuurlijk al laten zien de bergtrui te kunnen winnen, al rijdt hij weinig top 20 noteringen in rondes waar hij de bergtrui wint. Cataldo aan de andere kant is natuurlijk in staat om een ok itt te rijden en lijkt in een totale vrijbuiters-ploeg te rijden deze ronde... Vind het allemaal interessant dus ben benieuwd wat andere hiervan vinden.

Tim076

Wat verwachten jullie eigenlijk van Pozzovivo? Heb de naam (bijna) niet voorbij zien komen.

MorenoHofland38

Z'n goede Tour of the Alps heeft zeker mijn aandacht getrokken, terwijl ik hem vorig jaar eigenlijk al had afgeschreven.

Bi-winning

'@Tim lijkt adhv Tour de Alps goed in vorm, zie hem voor een klassement rijden en dus geen hele hoge top 20 noteringen halen, wel consequent vermoed ik.

vasnd

Kangert grossiert nou niet in het behalen van Scoritopunten. Veel zal bij Astana afhangen van de vorm van de dag, de juiste vlucht en de teamorders. Met vermoedelijk toch een neiging naar de Italianen. Met andere woorden, dat is een 1,5mil die ik graag ergens anders in pomp.

Awesem

'@Tim076
Pozzovivo is de juiste AK man als je 1,5 te spenderen hebt. Prima prijs voor het aantal punten die hij zal halen. Ik heb hem niet mee overigens. Formolo gaat verrassen :)

nathancouw

Nu ik zo alle sprintersritten heb bekeken begin ik er toch wel heel erg aan te twijfelen of ik Greipel wel thuis moet laten.. Veel etappes lijken op zijn naam geschreven..

aardappeljager

Wie beheert de wielerflits subleague op cyclingmaster?

Doe graag mee en ben benieuwd wie het zijn

MarcelGr91

Cannondale is ook bekend.
Formolo, Rolland, Carthy, Slagter, Woods, Villella, Dombrowski, Howes en Koren.

Ik twijfel zelf enorm over Formolo.. En ik moet zeggen, de presentatie van de ploeg op de eigen website heeft me daarin niet bepaald geholpen. :-)

WCEendT

'@Marcel
Dat heb ik dus ook :$.

Wat een verwachtingen van hunzelf, sommige daarin tegen weer heel realistisch (te realistisch?) :).

Het wachten en hopen is op Zabel voor mijn team :).

Laatst gewijzigd
ConINGtador

"The team is not beholden to a single leader at the Giro, and head director Charly Wegelius hopes the riders make the most of such freedom."

Oké, Formolo krijgt dus geen hulp van zijn ploegmaats.

Laatst gewijzigd
Random wielerliefhebber

Wel raar dat Cannondale een van de sterkste ploegen heeft deze giro maar geen kopman uitspeelt. Rolland als kopman was vorig jaar denk ik toch niet zo goed bevallen.

kaboutertje

Geen Bettiol :(

Papa Bart

Nu Formolo niet voor het klassement gaat is die veel te duur...

Jori

Formolo was voor mij vooraf een zekerheidje gezien zien vorm, 2e plaats jongeren in het vooruitzicht en uitgesproken kopman.
Deze presentatie is dan wel een echt grote tegenvaller. Al is deze zin in de presentatie van TJ Slagter dan wel weer tegenstrijdig:"I want to try to win a stage and help the guys for the GC". Wat dus zou suggereren dat er wel mensen voor een klassement gaan

Heeft iemand trouwens enig idee hoe ze het bij Astana doen? Dacht ergens gelezen te hebben dat ze Cataldo zouden uitspelen voor het algemeen klassement, maar bijv een Bilbao en LL Sanchez zijn beetje hetzelfde type, behalve dat Sanchez nog erg netjes kan tijdrijden

Laatst gewijzigd
daaan

Hoe ziet de sprinttrein voor gaviria eruit? Zal martinelli kans hebben op een top 20 positie van etappe?

Kpenty

'@daaan
Ik gok dat Richeze de laatste man gaat worden, dus zou hij eerder kans maken op een top 20.

roburger

Kan Bauhaus het grote werk aan?

pirazzi

Zonder angst om tijd te verliezen koersen, dus dat betekent vooral de focus op het bergklassement bij Cannondale.

WCEendT

Richeze is wel zo bizar goedkoop :#

Teun van Asten

Geen Zabel bij Katusha

master-pieter

C. Ewan
F. Gaviria
G. Nizzolo
S. Modolo
S. Bennett
N. Ruffoni
M. Richeze

Twijfel of ik het met dit aantal sprinters ga redden.. wat vinden anderen (qua aantal voornamelijk)

1 2 ... 33 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.