Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 34 ... 192 193
Chris85

'@master-pieter

Ik heb er nu 6, nog 3 miljoen over voor 3 renners en neem er nog 1 sprinter bij denk ik. Wat dat betreft vind ik je aantal dus genoeg haha..

Chris85

'@roburger

Met Abu Dhabi tour was hij in de 1e etappe nergens te bekennen tijdens de sprint maar de 2e etappe werd hij 4e of 5e achter Kittel, Ewen en Cav maar voor o.a. Greipel, Viviani, Porsev, Bonifazio, Ruffoni en Zabel. Zal vast wel 1 of 2 keer top 10 sprinten. Ik had hem wel maar met Richeze erbij twijfel ik weer voor de eventuele teampunten. Maar dat blijft eventuele heh?!

elstupidoloco

Kuznetsov voor de sprint bij katusha?

MarcelGr91

Geen Zabel dus.. Had er toch graag nog een sprinter uit de 2e/3e lijn bij willen hebben voor een relatief laag budget om uit te kiezen. :-P

WCEendT

Geen Zabel, maar wel Mamykin en Goncalves, wat een feest :).

city17

Is Edmondson de laatste in de sprinttrein van Ewan? Zou wel een goede zijn omdat hij ook kan scoren in de tijdritten.

EDIT: En dan Edmondson of Richeze als leadout man voor de sprints?

Laatst gewijzigd
Jori

Goncalves is tot nog toe 1 grote misere bij Katusha, bij Caja was hij fantastisch. Mamykin is echt enorm talent, maar laten ze hem vrij of heeft Zakarin nu eindelijk een knecht? Zeker in afdalingen zou hij wel een mannetje kunnen gebruiken....

Laatst gewijzigd
ONCE

Ik neem een sprintertje extra van 750k. Met deze c garnituur valt er altijd 1 tegen of op z'n plaat. Dan maar een aanvaller minder

Laatst gewijzigd
Imbatido

Wilier maakt morgen de selectie bekend, maar volgens PCS ontbreekt Belletti daarin. Inmiddels al de ene na de andere sprinter uit mijn ploeg moeten schrappen.

thombvb

Als Kuznetsov meesprint is het echt een koopje. Voor 500k is hij misschien een gokje waard.

Laatst gewijzigd
Jori

V. Kuznetsov
Sprinter
€ 750.000

te hard geroepen Thom ;)

thombvb

Scherp! Wel balen.

snellerfietsen

Teampje klaar! Zonder Greipel, Nibali en Quintana. Wel alle subtoppers. Zullen zien hoe het uitpakt ;)

klumper

Hier mijn team:

Quintana
Kruiswijk
Dumoulin
Yates
Pinot
Thomas
Zakarin
Geniez
Kelderman
L Sanchez
Carthy
Woods
Haas
Visconti
Ewan
Gaviria
Modolo
Nizzolo
Bennet
Ruffoni

Is dit wat??

Speel tegen collega's, jullie advies is welkom.

WCEendT

'@Klumper
Zou overwegen om van een Nizzolo een Greipel proberen te maken.

Benzardi

Ik ga voor de 3 Nederlanders (Kruis ,Mol en Dumou).
Het is een gok, maar ik heb er vertrouwen in.
De rest ziet u 5 mei. :-)

Quick step minded

Nou, na wat schuiven is het nu af. Namen die ik uiteindelijk nog uit mijn team getransfereerd heb zijn Dumoulin, Sbaragli, Verona, Konrad, Woods en Dombrowski.

jsprunk

Ik ben er bijna.. nog 750K voor een puncher. Gasparotto? Battaglin? Haas? Of toch nog iemand anders :s
Normaal gesproken schat ik Gasparotto het hoogst in, maar geen idee hoe hij zit qua emoties en gebroken vinger. Vraag bij hem en Battaglin is vooral of ze ook op het vlakke (etappe 1/2) mee gaan sprinten.

garbalawal

Van Battaglin en Gasparotto is het de vraag hoeveel ruimte ze krijgen ivm werk voor de kopman. Wat dat betreft is Haas wellicht een betere gok. Aan de andere kant ben ik van deze drie renners het minst overtuigd van Haas' (afmaak)kwaliteiten.

Kunnen eventuele teampunten nog de doorslag voor je geven, gelet op de rest van je ploeg?

ConINGtador

'@jsprunk

Verwacht geen van allen in etappe 1. Etappe 2 staat te boek als heuveletappe, misschien dat ze daar wel een poging wagen. Van die drie verwacht ik het meeste van Haas, ondanks dat hij nog vrijwel niks gepresteerd heeft in grote rondes. Zoals je zelf eigenlijk ook al aangeeft, is Gasparotto's emotionele en fysieke gesteldheid twijfelachtig. Van Battaglin verwacht ik dat hij -
ongepland - moet knechten voor Kruijswijk (ik heb zo'n gevoel dat de aangetrokken meesterknechten door het ijs zullen zakken).

Laatst gewijzigd
jsprunk

Dat eventueel door het ijs zakken van de lotto's zal pas in week 3 zijn. Dan zijn de grootste kansen voor de punchers al voorbij. De vraag is dus vooral of Battaglin vooraf zijn kans mag wagen. Vorig jaar gedeeltelijk, maar toen was Hofland er ook nog.
Haas zal in de vlakke etappes sowieso niet mogen, Gasparotto geen idee.

Ik denk overigens dat etappe 1 selectiever is dan etappe 2? Orica en QuickStep en wellicht UAE en Trek zullen echt wel een poging doen om Greipel te lozen op die heuvel.

Qua teampunten is het de vraag of Nibali danwel Kruijswijk het roze gaat pakken, dat durf ik allebei niet te zeggen. Misschien toch nog 750k aan een heel ander type renner uitgeven.

jort101

Pieter Serry Misschien een optie voor de mensen met Jungels of Gaviria? Wellicht teampunten en verwacht wel dat hij een paar keer voor een etappewinst mag gaan. Voor 500k vind ik hem het gokje waard.

thombvb

Zelfde geldt dan toch ook voor Laurens de Plus?

Laatst gewijzigd
Snoekie74

'@ jsprunk

Verwacht van alle drie eerlijk gezegd niet zoveel , als je nog ergens kan schuiven zijn R Costa of L Sanchez opties als vervangers voor rol Brambilia / Ulissi , als een dark horse zou je voor Busato kunnen gaan , afgelopen twee giro 2x top 10 gereden en dan heb je 250.000 over en kan je een andere 750 renner upgraden tot een miljoen renner .

Al heb ik zelf ook 250.ooo over en zie bij zowel mijn sprinters als aanvallers niet echt een upgrade om een renner van 750 0m te zetten naar een 1 milj renner .

jsprunk

Costa en Sanchez zijn hele goede renners, maar kan er niet zoveel mee. Heb 11 mensen die imo beter kunnen klimmen dan Costa, dus Costa 7 keer voor niks opstellen is me te duur.
Sanchez is qua punchen net niet super en er zijn geen etappes met een puistje op 5 km van de finish: imo zijn kracht.

Busato ken ik eigenlijk niet, zal nog eens kijken.

1 2 ... 34 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.