Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 35 ... 192 193
WCEendT

Eigenlijk hang ik al dagen vast op mijn sprinters team, moet het naar ongeveer 14M zien te krijgen, maar dat gaat niet gebeuren...

jsprunk

'@WCEendt: ik heb het op de kop af op 14M :D

WCEendT

'@Jsprunk
Geen Greipel, Ewan of Gaviria is geen optie voor mij :S.

Zal toch moeten waarschijnlijk, want zit al op 13.5M als ik daar Modolo bij voeg.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Klopt. Dan moet je het met 5 sprinters doen waarvan 1 van 500k.
Zonder Modolo heb je 3M, kun je voor Bauhaus, Kuznetsov, Savitsky, Ruffoni gaan, maar of dat compenseert voor Modolo?

WCEendT

'@Jsprunk
Niets gaat deze giro compenseren voor Modolo.

jsprunk

Dat denk ik ook niet.
Daarom heb ik hem wel :p

Snoekie74

'@ jsprunk

Er zijn trouwens niet zoveel etappes voor puncheurs , als ik het even snel zie , alleen etappe 6 en etappe 8 . Rui Costa zou hier evt kunnen uitblinken maar dat geldt ook voor Jungels en beide rijden ook een aardige tijdrit , heb niet naar de gehele route gekeken maar ook LL Sanchez heeft een aardige tijdrit in de benen en kan aardig uit de voeten in de heuvels , misschien Goncalves of Sioutsi een optie , als heuvel sprinter zou Tsatevich kunnen . Dus de vraag is eigenlijk waarom zou je een puncheur zoeken

Maar als ik het bekijk zou zowel Costa als LL Sanchez vervangen kunnen worden want ook deze 2 etappes zijn allermin zeker als puncheurs zeker als de klassement renners los gaan en in de derde week gaan we deze renners zeker niet zien .

Malathion

Jungels een puncher?

Mening graag: ja of nee?

Betere puncher lijkt me Woods.

jort101

Zit nog met 1 lastige keuze:
Dumoulin met Zakarin of Mollema met Jungels.

Snoekie74

Jungels kan aardig uit de voeten in de heuvel etappes maar niet zoals Sagan , Valverde , v Avermaet en D Martin maar die rijden hier allemaal niet , Jungels reed verleden jaar ook 2 x top 10 in soortgelijke etappes .

Zou Dylan Theuns kans maken in die etappes of zou dat iets teveel zijn voor hem ?

MorenoHofland38

Ik zie ook nog echte vluchtersetappes als 11, 15 en 17. Daar kan je een Costa natuurlijk ook verwachten.

Ik vind het erg lastig.

ONCE

Ll sanchez kun je ook gerust in etappe 2 opstellen en als ze met een mannetje of 50 aankomenen zonder de kleppers sprint ie ook wel mee.

elstupidoloco

Is etappe 2 ook op maat voor mannen als molard, battaglin etc?

jort101

Ben tevreden over m'n team, maar ergens in m'n hoofd blijft het woord "teampunten" zweven.. twijfel of ik genoeg renners heb die teampunten kunnen gaan halen. En de laatste jaren hebben er ook wel eens teams gewonnen door veel teampunten. (Doordat je maar 4 renners per team mag hebben is dit wel minder belangrijk neem ik aan)

ONCE

Teampunten combo's zijn ook wel een beetje karig dit jaar. Met etixx alleen al kon je vorig jaar diverse combo's maken.
En jammer dat nizzolo geen garantie is dit jaar anders heb je een supercombo met 14 dagen paars en roze en eindwinnaar mollema

Laatst gewijzigd
ONCE

Klopt Tompot, die sprinters is een dilemma. Het lijkt potverdikke de Vuelta wel.
Van een Sbaragli weet je bijvoorbeeld dat ie wel een bergje overkomt, maar gaan ze vervolgens die biljartvlakke etappes de kaart Gibbons trekken. Op die manier is Sbaragli weer geen optie, zeker niet voor 2 m

Laatst gewijzigd
Gids05

Dus rufonni komt niet makkelijk een heuveultje over???

ONCE

Doe de Pelucchi lakmoes proef. Even de h2h opzoeken en eindigt een sprinter steevast bij Pelucchi in de buurt in sprintetappes weet je genoeg

ONCE

Heb Dennis toch maar uit mn selectie gekieperd, had wel een redelijk TT team, dus ik kan dat wel lijen. En we hebben met alle voorbeschouwingen in rijk rekenen met... vorig jaar in de Chianti gezien hoe het weer een grote invloed kan zijn. Plus 1,5 voor Dennis terwijl je Dumoulin hebt vind ik ook weer een beetje overbodig.
Ik doe s gek en pak Landa gewoon mee, gewoon omdat het kan.
Heb nu wel 8 AK mensen wat ik eigenlijk 1 teveel vind maar ik kom er anders ook niet uit. En met Landa is het of hij faalt, of hij rijdt heel sterk. En faalt ie, geen probleem, heb ik nog wat achter de hand

Laatst gewijzigd
Chris85

'@Snoekie74

Ik had de naam van Dylan Teuns nog weinig voorbij zien komen. Ik heb hem wel in mn team, voor die 500k een leuk gokje. Net als Woods, maar iets houdt me tegen om hem te nemen. Als je wat meer over hebt zijn de Clercq (teampunten Greipel) en Jan Barta (redelijke itt) misschien leuke gokjes voor die tussenetappes maar dat is beide dit jaar nog niet veel.

city17

Wat is jullie mening over Foliforov? Er zit geen echte klimtijdrit in dit jaar, en afgaande op zijn eerdere resultaten betwijfel ik of hij wel punten kan opleveren in normale tijdritten.

David B

'@ONCE
De vraag is alleen hoe het met de tijdrit van Dumoulin gesteld is..

jelle013

Jongens staar je toch niet blind op die faal Hollanders... Dumo kan natuurlijk geen berg op en heeft veel ingeleverd op zijn tijdrit..
Ook jullie weten dat Kruiswijk als het moment dat het erom gaat liever tegen het asvalt gaat dan dat die op zijn fiets blijft zitten..

mcnuggets

Ik ben eruit!
Geen Nibali, Dumoulin, Mollema
Nibali kwam toch wel heel vreemd terug vorig jaar, lijkt me sterk dat hij het weer doet, zeker met deze ploeg
Dumo inderdaad een overgangsjaar, net als Dennis, maar dan 2x zo duur.
Mollema valt mij toch vaak tegen, weet ook niet hoe zijn ploeg naar hem kijkt.

8 klassementsmannen
6 aanvallers
1 tijdrijder
5 dikke sprinters

En nu nog 18 keer veranderen voor vrijdag :-)

ONCE

Precies jelle. Maar ik zal je verklappen...Mollema wint de Giro!

1 2 ... 35 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.