Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 8 ... 192 193
MorenoHofland38

Ik zat zelf aan 6 te denken, lekker in het midden. 1, 3, 5, 7, 12 & 13.

Al is de kans groter dat het er meer zijn dan 6 dat het er minder zijn. Etappe 2 is een twijfelgeval.

Laatst gewijzigd
JimKro

Maximaal 7 zou ik zeggen. Wat is jouw 8e dan, buiten 1-2-3-5-7-12-13?

WCEendT

'@Moreno
Met 8 spreek ik inderdaad wel over sprints waar iemand als Mareczko er al af ligt, maar dat een Nizzolo er nog bij kan zitten.

@JimKro
Kijk zo even, gister kwam ik op 8.

Laatst gewijzigd
JimKro

Etappe 6 zou inderdaad ook een massasprint kunnen worden. Dus dan wordt het maximaal 8. Maar wel met een grote kans dat het in de praktijk minder zal zijn

MorenoHofland38

Ik verwacht bij die twee punchetappes (6 en 8) in ieder geval geen sprinters.

6 heeft wel een iets makkelijkere aanloop, maar het slot is net iets te steil denk ik.

Laatst gewijzigd
Mardai

Ik twijfel zelf erg over Nizzolo. Maar ik denk niet dat ik durf om hem niet te pakken. Ik wacht nu op de volledige selecties voordat ik verder ga puzzelen.

WCEendT

'@JimKro
Denk inderdaad dat ik aan etappe 6 dacht.

Denk dat het een twijfel geval is. 5.3% is het net niet voor de sprinters en de punchers (denk ik toch), iemand als Albasini misschien?

Laatst gewijzigd
nasibal

Die arme Rudy, die gaat me toch een een hoop boze haatmail krijgen na deze Giro...

ConINGtador

'@nasibal
Daar zul je wel eens gelijk in kunnen krijgen :)

ConINGtador

Wat lijkt het me heerlijk om ÉN Kruijswijk ÉN Mollema ÉN Doumoulin te selecteren. Onze vaderlandse trots voor de tv naar de overwinning schreeuwen, ipv een Colombiaan of Italiaan te moeten supporteren. In mijn ogen maken ze alle drie een reële kans om op het podium te eindigen, al is Doumoulin (transitie tijdrijder-ronderenner) een groot vraagteken.

Ab Normaal

'@ConINGtador
Je kunt het ook anders bekijken en ze niet selecteren.
Presteren ze goed, juich je toch wel en geniet je van de sport, zakken ze door het ijs heb je in ieder geval je pooltje nog...

DvH6

Heee allemaal, ik heb ook een vraagje. Ben al jaren fan van Navardauskas, en nu lijkt hij mij de man die zou mee mogen doen in de sprints bij Bahrein. Kan ook een heuvel over, redelijke tijdrit, 1 miljoen. Is dit een optie voor jullie, of is dit mijn roze bril? Alvast bedankt!

Ab Normaal

Navardauskas = onvoorspelbaar.
Wanneer je denkt dat ie meedoet is ie er niet, wanneer je 'm niet verwacht juist wel.

pirazzi

Navardauskas heeft V. Nibali als kopman.;)

Wielrennertje

1 miljoen is niet heel veel, het is natuurlijk wel een risico. Maar ja als het je idool is en je hem graag wilt kan je hem nemen.

WCEendT

Het kan natuurlijk gewoon niet dat heel Cannondale dit jaar weer niets bij elkaar fietst.

Nu nog de juiste renner kiezen...

DvH6

Bedankt allen voor de snelle reacties, ik ga het maar gewoon gokken

ivo001

'@WCeendt
Geen idee hoe steil de finish van de slotetappe van Kroatië was, maar daar knalde Modolo toch goed omhoog
https://youtu.be/t1XoofvLBgc?t=26m11s

Die zou dan die 5% finish ook aan moeten kunnen misschien?

Colbrolli

Is iemand als Hansen (500k) het overwegen waard puur voor teampunten van Greipel?

ditisdavid

De aankomst in Zagreb kun je beter vergelijken met de Hatta Dam in Dubai (Zagreb is iets minder steil, maar heeft natuurlijk wel kasseien). Etappe 6 in de Giro gaan alleen al de laatste 700 meter aan 8%, lijkt me genoeg voor de punchers. Dit is misschien al zwaarder dan de Cauberg.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Je kunt nog niet alle renners van Lotto Soudal selecteren bij Scorito, maximaal 4 maar er staan nog geen 9 bedoel ik. In plaats van Hansen zou ik Jasper de Buyst nemen als die ook 500.000 kost want ook nog jongerentruipunten dan eventueel.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@pirazzi
Je hebt denk voor 250K meer een top 20 plaats met Monfort? Of je kunt voor Hofland gaan.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dat klopt WCEendT maar dat is duurder dus.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Preidler als dark horse?

ConINGtador

'@Wielrennertje

Het is juist de kunst om dark horses voor jezelf te bewaren :) Maar Preidler is inderdaad geen slechte keuze, gezien zijn resultaten in de Giro van 2016 (5x top 20, waarvan 3x top 10).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 8 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.