Tour de France Scorito

1 2 ... 10 ... 283 284
JimKro

Ik ben op dit moment sterk aan het overwegen om Froome thuis te laten. Met alle ballen op de sprinters en een klein klimteam is het toch niet verkeerd als je Froome plus een 1m renner kan omwisselen voor bijvoorbeeld Aru en Yates.

vasnd

Ja, samen.. Het toverwoord. In de eindafrekening allemaal heel mooi, maar in de etappes mag je maar 9 renners opstellen en daar wringt 'm de schoen. Op alleen etappe- en eind-wittetruipunten zijn geen van de favorieten hun geld waard.

Niballie

Ik had in de Giro ook geen Quintana en Nibali en dat pakte best goed uit, omdat het ook de enige twee waren die ik niet had uit de top tien. Met de witte trui eindpunten van Jungels, Formolo en Yates compenseerde dat prima t.o.v. de nummer 2 en 3 van het klassement.

droomteam

Al Froome in deze vorm blift haalt hij net het podium Sprinter helemaal lastig er is niet 1 die er echt uit springt Sagan wel een zeker heid voor mij van wege de groene trui . Bollen lijkt mij helemaal lastig misschien Uran of zon type renner .

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@droomteam
Gedronken?
Kun je het nog eens opschrijven?

droomteam

Wielrennerij Demare valt in de Dauphine helemaal niet tegen !

droomteam

Erick ik denk dat je teveel verwacht van Kittel .

droomteam

Als jij dat zo xeker weet dat Porte zal terleurstellen dan zul je het spel wel winnen .
Froome heeft natuurlijk een ijzersterke ploeg , maar de vorm is er nog niet !

droomteam

De zin herstelt nee ik drink weinig pas niet bij mijn medicijnen voor het hart . En de pijnstillers rug en longen .

nathancouw

Fuglsang man man man.... Wat heb jij op?

Phoenix0000

En heb je dat over 4 weken ook op?

Poeksel

En deel je het met Aru?

vasnd

Als ie genoeg zakjes heeft liggen kan het een mooie tour worden voor hem :) op naar Katusha? Sunweb ;)?

steefje9

Zijn er nog meer mensen die froome niet kiezen? Ik twijfel erg voor die 5mil. En als ik wel kies wie zou zijn beste Hulp zijn van de sky ploeg? Durf te vragen😊

Pantano

Ik hoor de naam Roglic heel veel vallen. Dat het een talent is staat buiten kijf, maar of hij echt veel punten pakken vraag ik me af. De eerste keer dat hij meedoet met de Tour.

Hoe denken jullie hierover?

vasnd

Kwiat kon nog wel eens wat punten binnenharken. Of niet als de knechten erg nodig zijn.
Ik verwacht van Roglic geen 2m aan punten, maar als íemand kan verrassen is het deze man.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Kwiatkowski heeft een erg sterk seizoen maar zal waarschijnlijk alleen veel punten rapen als Froome uit valt of als Froome een paar etappes pakt en de Tour wint.

Dat geldt in principe voor elke meesterknecht op het duo Quintana/Valverde na die elke bergetappe bij de eerste 5/10 van de favorieten zullen eindigen.

LutsenkoFan

Wat verwachten jullie trouwens van Thibaut Pinot?

Phoenix0000

Even over onze Peter....

Met die nieuwe kopmanregel en geen dubbele punten klassementen, zijn mindere vorm, een groot aantal renners die hebben aangegeven toch voor groen te willen gaan...... is hij de 5 miljoen waard? Stuk minder etappes met lastige/punch finish dan vorig jaar, erg goed bezet sprintersgilde.....
Top 3 zal hij niet 1,2,3 sprinten elke keer.

Poeksel

Het voordeel van Sagan is dat je hem in veel etappes kan opstellen. Mogelijk zelfs in bergetappes (trui en/of teampunten). Maar het is goed mogelijk dat hij wat minder punten scoort dan vorig jaar.

Overigens, Nasibal, uitslag van het Sloveens kampioenschap tijdrijden gezien? ;)

Laatst gewijzigd
JimKro

Het zou dit jaar zeker kunnen dat Sagan en Froome wat minder gaan scoren dan voorgaande jaren. Neemt niet weg dat ze beide nog steeds de grootste zekerheidjes zijn voor 400+ punten.

Ik zou overigens niet zeggen dat Sagan's vorm minder is dan vorig jaar. Zijn teleurstellende klassieker uitslagen hadden denk ik meer te maken met pech dan met vorm.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@JimKro: ik zie Sagan nog wegrijden op de Poggio in Milaan-San Remo. Met die vorm was inderdaad niks mis. Tactische missers en pech zijn denk ik idd meer de oorzaken van zijn matige voorjaar. Of zou de vloek van de regenboogtrui dit jaar pas zijn werk doen?

Phoenix0000

De vloek van de commercie lijkt me eerder in het geval van Sagan. Randzaken...

ONCE

Froome is eigenlijk een no brainer om te selecteren. Porte daarentegen twijfel ik over. Niet prestatiegewijs wel scoritogewijs
De vraag is of ie 4,5 waard is tov Froome zn 5m. En heb geld nodig om een stevige sprintselectie neer te zetten. Valverde thuis laten zie ik ook niet zo zitten

ONCE

Die Sagan discussie hebben we elke jaar gehad. Had m vorig jaar als captain samen met Kittel en had m achteraf beter elke vlakke etappe kopman kunnen maken daar heb ik veel punten laten liggen.
Anyway Sagan is ook een no brainer voor mij. Naast paar punchetappes is het altijd nog maar de vraag of we daadwerkelijk 9 sprintetappes krijgen. Sagan kan zomaar weer eens in de goeie vlucht zitten zoals vorig jaar

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.