Tour de France Scorito

1 2 ... 200 ... 283 284
WCEendT

'@Kpenty
Bizar hé. Begin hem spontaan te supporten, gewoon echt mooi om te zien :).

ONCE

1 positie verschil met froome dat boeit niet. Ik moet wel een rondje geven. Had niet verwacht dat ie mee kon met froome en porte.
Porte valt toch beetje tegen

Jori

WCEendt, krijg je toch gelijk met Yates. Meintjes had ik toch wel een boel meer van verwacht.
Heerlijk hoe Aru de skybot sloopt en wat Porte precies met zijn team doet, is een groot vraagteken

ditisdavid

Topvier in m'n team, jammer genoeg Porte kopman gemaakt. Deze etappe belooft wel wat voor de komende weken, Sky is toch niet zo goed als velen van het weekend dachten..

Edit: per ongeluk Froome kopman, dat is geluk.

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@wceendt Ja echt. Begin gewoon meer fan te worden. Echt blij mee, verwachtte gewoon een trui a la Nibali bij Astana toen.

WCEendT

'@Jori
Parijs is nog ver

@Nasi
Je wissel man... die vrijdagnacht wissel...

Pietje Precies

'@Once, als Démare echt zoveel meer zekerheid op een goede klassering (top 3 / top 5) zou zijn dan Kittel, zou de matchup tussen beide niet 65% vs 35% zijn in het voordeel van Kittel. Daarnaast zou de kans op Démare top 3 dan groter zijn dan de kans van Kittel op top 3.

Knappe zege van Aru, best een groot gat gepakt ondanks dat het daarachter nauwelijks stil viel. Uran fijn voor Scorito, kom zo in ieder geval boven de 99%.

Laatst gewijzigd
Icon

'@Jori

Ik had Meintjes ook wel iets beter verwacht, maar gelukkig heeft hij een goede 3e week over het algemeen.

Bidonhouder

Echt geweldg hoe Aru de etappe wint. Ook een goede uitslag voor Scorito. Beter dan 99,9 %.

LutsenkoFan

Ik geef het op. Heb deze poule verprutst.

Sagan, Valverde en Izaguirre er toch al uit...

Sprinters heb ik nog genoeg dus daar zal ik nog wat scoren maar de overige keuzes voor de bergen zijn niet geweldig te noemen bij me. Daarnaast kan ik maar 6 klassementsrenners opstellen..

ONCE

'@ pietje

Kittel die erbij zit heeft ook een grotere kans, maar demare maakt een betere indruk wat betreft positioneren. Daarom acht ik de kans ook groter dat kittel een keer buiten de top 20 binnenkomt dan demare.
Heb een beetje het idee dat je m'n punt niet snapt.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Aru was goed dus. ;)

WCEendT

Oh dat interview met Martin, vol zelf vertrouwen, genieten!

ONCE

Een goede Aru met grinta. Mooi voor de tour

Klootje Kriekeljon

Extra zuur om nu te zien dat je prima keuzes hebt gemaakt qua klassementsmannen.. maar Valverde slaat een gat in de begroting dat niet te compenseren is.

Froome, Porte, Aru, Martin en Uran.. prima.

Laatst gewijzigd
nasibal

Dit was natuurlijk wel een echte aru aankomst he. Vlak met een korte steile pukkel. Gewoon ter nuance.

Pietje Precies

Jawel, maar als het daadwerkelijk zo vaak zou gebeuren dat Kittel buiten de top-8 zou eindigen, dan zou ie:

- Ten eerste niet zo extreem favoriet zijn voor de ritzege
- Ten tweede qua to win weliswaar favoriet zijn, maar qua top-3 een lagere kans krijgen dan bijv. Démare
- Ten derde qua to win weliswaar favoriet zijn, maar in de matchup vs Démare bijna 50/50 of de underdog zijn.

Wat snap jij niet aan het feit dat de bookies (en dus de markt van vraag en aanbod) Kittel 65% gaven om voor Démare te eindigen & 35% het omgekeerde?

Daarnaast stel Kittel wint tweemaal, één keer 3e en één keer 10e. Das 162 punten.
Ook al wordt Démare dan driemaal 3e, dan nog pakt ie minder punten.

Bovendien Kittel laat praktisch nooit lopen, heeft ie ook deze Tour weer tweemaal laten zien.

Maar goed, ik hou erover op. Eigenlijk moet ik suboptimale keuzes van anderen enkel toejuichen.

Laatst gewijzigd
ONCE

Tuurlijk nasi. Het is nog afwachten hoe het zometeen gaat. Maar we moeten het doen met de indruk die we hebben. Aru doet hier iets wat een goede Porte ook moet liggen. En die kan het niet

JimKro

Zoals verwacht flink ingeboet maar wel m'n geplande 230 pnt per bergetappe quotum gehaald ^^

Zadelpen

Prachtig van Aru! Ik dacht weg te zakken na vandaag, maar ik stijg zelfs iets. Bijna top 100 weer. Als die sprints nu eens normaal verlopen, dan kan ik best nog een tijdje tussen de echte mannen poolen. Toch verwacht ik nog er doorheen te zakken. Het is ook nog even afwachten hoe mijn sprintploeg op het ontbreken van Sagan reageert.

Mooie koers vandaag.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Dat Aru mee gaat doen voor het podium is toch ook niet zo'n verrassing? Althans, ik heb hem vooraf op plek 4 gezet (achter Nairo) en vond dat best logisch.

Echter lijkt ie na vandaag ook een kanshebber op eindwinst en dat is natuurlijk wel erg knap!

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Aru gaat zeker meedoen en heeft natuurlijk ook n goede tijdrit.

Lage rugpijn

'@ ditisdavid: Sky niet zo sterk? Heb ik iets gemist?

Icon

'@Pietje Precies,

Wat snap je er niet aan dat Scorito echt wat anders dan een 1-op-1 bet bij een bookie?

Een Demare die altijd vlak achter Kittel finisht en 1 keer een stuk beter is (zeg 12 plaatsen beter). Is voor je Scorito poule beter.

Daarbij, ik denk dat een hele hoop mensen (waaronder ik) een stuk minder waarde hechten aan die bookies dan (naar het lijkt) jij dat doet.

DeNescafe

Stel, je stelt morgen Froome op, krijg je dan 10(geel) + 8(team punten geel) + 3(bolletjes)? Of vallen de team punten weg en krijg je die alleen als je bv Thomas opstelt?

1 2 ... 200 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.