Tour de France Scorito

1 2 ... 201 ... 283 284
ONCE

Je snapt het nog steeds niet. Daarnaast een mooi staaltje rekenwerk om kittel 4 keer te laten sprinten en demare voor het gemak 3x. Dat is precies het omgekeerde waar ik het over heb.

Kittel is wat gepolariseerder dan demare of sagan. Hij heeft een probleem met positioneren dus is de kans groter dat hij er eens niet bij zit. Daarnaast zal hij ook vaker winnen ja. Maar we hebben het over een spel als scorito. Niet een to win

ONCE

Ah icon snapt het tenminste.

christidoc

'@Icon

Je voorbeeld dat Kittel er een stuk achter finished is onzin. Als bij Demare de rest van zijn ploeg op de grond ligt en hijzelf zoveel snelheid verloren heeft dat hij een flink gat heeft voor zich was hij er ook nooit meer bij gekomen. Pak een voorbeeld waar Kittel slecht gepositioneerd zat en toen liet lopen. Dan heb je een argument.

christidoc

'@Nescafe

Voor Froome krijg je morgen hoogstwaarschijnlijk 13 punten. Geel en bollen. Om teampunten te krijgen moet een teamgenoot een trui hebben of de etappe winnen. Dus Thomas krijgt 8 punten voor zijn 2e plek in AK en 8 teampunten voor het geel van Froome.

hofsje

vandaag 342 punten gescoord met Aru,D Martin,Froome ,Porte (geel) ,Quintana,Meintjes,Fuglsang ,Buchmann( helaas geen punten )

Icon

'@Christidoc,

Ik geef het toe, ik heb ze ook niet zo allemaal zo op een rij. Maar na ff snel zoeken: https://www.youtube.com/watch?v=QZfYWLeXKD8

BTW, ik zeg ook niet dat Kittel snel laat lopen(ik zou het niet eens weten). Maar wilde vooral ONCE zijn beredenering onderschrijven, dat een renner die wat sneller laat lopen of af en toe gewoon geen uitslag rijdt echt minder is dan iemand die altijd derde wordt.

Laatst gewijzigd
JBC

Wie is de favoriet voor morgen? Zit te twijfelen tussen demare en kittel voor men gele trui.

ONCE

Kittel is de favoriet natuurlijk

sprintgeit

Aru en EBH er op zaterdag uit halen om Valverde toch te kunnen behouden.. het zal me waarschijnlijk de hele tour blijven achtervolgen.Vooralsnog nog op 98.7%, maar dat zal waarschijnlijk wel wat minder gaan worden.

Hoop overigens wel dat hij deze grinta behoudt voor de komende weken. Dan kunnen we tenminste nog een paar mooie koersen zien. De hele dag wachten op een korte klim/sprint is wel een beetje zonde natuurlijk.

Jeffrey81

En dan rol je ineens de 1% binnen..... lekker.... :)

Edd1e

Kijk maar naar Kittel vorig jaar, daar eindigt hij twee keer buiten de top 20 in een sprintetappe. Ik ben ook aan het twijfelen om Demare mijn standaard sprint captain te maken.

Voor de rest tevreden over vandaag met mijn 19 miljoen aan klassementsrenners toch tegen de 300 punten gescoord.

Mardai

Weet iemand hoe het met Suzuki gaat na zijn valpartij met Cavenbitch?

Twijfel of ik hem morgen wel moet opstellen

ONCE

Volgens mij zat daar ook 1 keer pech tussen. Maar goed weet nog wel dat ik met mijn geswitch tussen kittel en sagan ( had ze allebei in de oude kopman regel) veel punten ben misgelopen met de keuze op kittel op het verkeerde moment

irernst

Denken jullie dat Greg Van Avermaet zich gaat bemoeien met de sprints aankomende 2 dagen? Zeker omdat er nu enkele echte sprinters ontbreken..

Laatst gewijzigd
Poeksel

Mardai: sprintte vandaag gewoon mee

Starlynk

Voelde als een waardeloze etappe voor mijn team, maar toch weer wat gestegen. Prima dus en mijn team zit vol met diesels, dus die derde week gaan de punten pas echt binnenstromen :p Zonder gekheid, koppositie in de vriendenpoule enigszins geconsolideerd. Alleen de valsspeler met Froome is wat ingelopen, maar die heeft geen Aru, dus dat viel nog mee. In de algemene poule blijft het een kansloos verhaal zonder Sky, maar op een of andere manier toch weer wat gestegen. Ben benieuwd of Dan Martin het dit keer wel vol kan houden.. Heb hem altijd in mijn team en dan zakt ie er toch weer hopeloos doorheen in de laatste week. Dit keer niet in mijn team, maar hoop echt voor hem dat ie een keer top 5 kan rijden :) Voor de rest alleen Yates die me pijn kan doen, maar moet ook nog zien of die het 3 weken volhoudt...

Simonhout

Als je de gehele top 5 hebt, 50 bonuspunten. Is dat geen goed idee voor Scorito ?

RubenVB

Gehele top 5 en Uran. Daar bovenop Meintjes, Latour en Buchmann. Goede dag. Nu op plek 1002 algemeen. Morgen de top 1000 in!

Interessante discussie Demare/Kittel. Ik ga er nog over nadenken vannacht wie ik kopman maak.

RubenVB

'@ Simon nee jo. Niets aan. Bonuspunten gehele top 9. Dat zou wat zijn. Komt nooit voor

Jelmerbelkin

Vandaag top 5 + Meintjens, Fuglsang, G Martin en Buchmann. 332 punten en zo opgeklommen naar de algehele 130e plek. Voor morgen mijn overgebleven 7 sprinters + Froome (13 punten) en D Martin (8 zekere punten + evt 10). Aru zou ook kunnen met 12 zekere punten. Andere twijfel is Demare of Kittel als kopman.

DeNescafe

'@chris daar vrees ik ook voor. Zou wel scheef zijn, want dan kan je met de secundant dus meer punten halen in sprint etappes. Maargoed, froome is immers ook team sky, dus waarom zou hij geen team punten krijgen? Blijft nog onduidelijk (/onlogisch) voor me

De bavariaan

Weet iemand iets over Swift? Gaat die sprinten of is hij te hard gevallen... Waarom is er helemaal nergens iets over hem te vinden haha

IL DON

'@Bidonhouder
Oei, dan ben je een concurrent. Sta op beter dan 99,7%.

Zadelpen

Ik voel me vereerd Il Don, want ik zit in je wiel. Wat pak jij veel wind trouwens, ik hoef niet bij te trappen, haha!

RubenVB

Teampunten krijg je voor een renner als zijn teamgenoot een bepaalde positie heeft. Je verwacht dus dat Froome teampunten krijgt voor zichzelf? Dat is pas niet logisch. Die punten krijgt hij al voor het feit dat hij zelf het geel heeft.

1 2 ... 201 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.