Tour de France Scorito

1 2 ... 230 ... 283 284
Edd1e

'@bidonhouder

Het ging erom dat zijn laatste 750k over waren. Ik noem een paar namen van 750k die betere opties zijn dan speculeren op een uitval.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Colbrelli top 10 :O

Selig is het echte sprinters koopje aan het worden, mensen met Petit en hun Wanty sprinter al blij waren, maar ik wil de mensen met Selig en zonder Sagan wel eens horen inmiddels.

Greipel heeft het echt niet meer hoor.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Op 2 km zit Groenewegen bijna in het wiel van Kittel, waarom probeert ie die niet te pakken? Het is niet eens dat er veel renners zaten te dringen in dat wiel.

hartstikkebedankt

Toch nog tevreden dat ik voor Kristoff heb gekozen, die zit er toch steeds nog wel goed bij. Selig en Vanspeybrouck blijken nu wel koopjes en die verrekte McLay waar ik het gisteren over had zit ook nu weer van voren.

WCEendT

'@Hartstikke
Hun geld gingen ze altijd waard zijn, alleen was de vraag of je niet 9 betere sprinters kon selecteren, met 7 topsprinters + D. Martin + Froome vandaag magg ik niet klagen en dan zijn zelfs Sagan en Demare uitgevallen voor me.

Kristoff ben ik ook héél blij mee i.p.v. Greipel.

Daarnaast wel grappig dat 4% Froome als kopman had :).

Pietje Precies

Ja eens BarryE1, dat is ook precies waarom ik hem boven mannen als Ulissi etc verkoos. Maar vind het vooral maf dat niet minstens 60% van alle deelnemers Dan Martin in hun poule heeft :p

Mooie uitslag, stijg weer leuk :)

Selig begint inderdaad het koopje te worden. Viel voor hem op voorhand ook nog wel iets te zeggen als ploeggenoot van Sagan. Echter ben ik tegelijkertijd van mening dat je enkel (zeven ofzo) top-10 sprinters moest hebben + truipunten als aanvulling. Selig voldeed dus niet aan dat plaatje.

Laatst gewijzigd
ONCE

Greipel doet een greipeltje

Wielrennertje

Wow, 800+ plaatsen gestegen, terwijl mijn sprintersploeg het nou echt niet helemaal is. 1378ste nu.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Direct Energie heeft de sprint aangetrokken voor Boudat. 11e plaats. Toch een leuke meevaller voor mij!

ditisdavid

Volgens mij was het na de Giro al duidelijk dat de sleet er bij Greipel op zit, gezien hij rond het niveau van Ewan en Bennett presteerde. Had toen al besloten hem nu niet te nemen. Was oorspronkelijk van plan ook geen Kristoff te nemen, maar bleef met zoveel geld over dat ik haast wel een 3.5 miljoen sprinter moest nemen. En Kristoff was dan de logische keuze.

vasnd

Och och Greipeltje wat maak je de negatieve verwachtingen toch waar..

Edd1e

Greipel staat nog steeds boven Kristof qua punten, dus dat zegt nog niks.

Naesen geen top20 morgen toch maar weer voor zeker met Froome.

Pietje Precies

"Ik denk aan de rit daags na de volgende (2e) rustdag en de etappe net voor het slotweekend" - Naesen.

Goozbabs

Of je stelt Gilbert op als je al Dan Martin en Froome hebt opgesteld en er 2 sprinters zijn afgevallen. Geeft meer punten dan een Bardet :P

Stuff

Weer 500 plekkies omhoog. 1349 nu. Eens kijken of een top 1000 er in gaat zitten.

Zadelpen

Een hele lichte stijging te pakken, maar dat zijn de laatste stuiptrekkingen tot aan de eerste berg vrees ik. Dit team is duidelijk wanhopig en dodelijk gewond. Het is haast aandoenlijk om te zien hoe mijn strijders toch weer alles hebben gegeven. Chapeau!

Poeksel

'@Jeffrey81: Een goede vriendin van Chaves is vorige week overleden en hij schijnt daar nogal ontdaan door te zijn.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

En wat moeten we verwachten van morgen? Aanvallers of toch weer de sprinters? Het ligt er denk ik aan hoe Sunweb en al die andere ploegen die tegen TQS rijden het wel zo willen blijven doen. Andees verwacht ik wel weer een sprint.

Pietje Precies

Aiaiaiai Bouhanni heeft weer eens iemand (renner van Quick-Step) geslagen....

WCEendT

'@Pietje
Bron?

Pietje Precies

https://streamable.com/8x6zf

Helemaal links, bovenaan.

Er zijn duidelijkere filmpjes, maar lukt me nog niet om die te kopiëren.

https://twitter.com/cyclingnieuws1/status/884806271710486530

Laatst gewijzigd
ONCE

https://mobile.twitter.com/cyclingnieuws1/status/884806271710486530/video/1

WCEendT

Toen waren er nog maar 6 sprinters in mijn team :O

Pipi112

Zeg ik iets heel geks als ik denk dat Kittel dit jaar de groene trui ook gewonnen had als Sagan nog gewoon in koers was geweest ?

WCEendT

'@Pipi
Nee hoor, maar vergeet niet dat Sagan letterlijk elke berg tussensprint had gepakt en ook in etappe 14 en tussenetappe's vooraan had geëindigd.

1 2 ... 230 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.