'@Hartstikke
Hun geld gingen ze altijd waard zijn, alleen was de vraag of je niet 9 betere sprinters kon selecteren, met 7 topsprinters + D. Martin + Froome vandaag magg ik niet klagen en dan zijn zelfs Sagan en Demare uitgevallen voor me.
Kristoff ben ik ook héél blij mee i.p.v. Greipel.
Daarnaast wel grappig dat 4% Froome als kopman had :).
Ja eens BarryE1, dat is ook precies waarom ik hem boven mannen als Ulissi etc verkoos. Maar vind het vooral maf dat niet minstens 60% van alle deelnemers Dan Martin in hun poule heeft :p
Mooie uitslag, stijg weer leuk :)
Selig begint inderdaad het koopje te worden. Viel voor hem op voorhand ook nog wel iets te zeggen als ploeggenoot van Sagan. Echter ben ik tegelijkertijd van mening dat je enkel (zeven ofzo) top-10 sprinters moest hebben + truipunten als aanvulling. Selig voldeed dus niet aan dat plaatje.
Volgens mij was het na de Giro al duidelijk dat de sleet er bij Greipel op zit, gezien hij rond het niveau van Ewan en Bennett presteerde. Had toen al besloten hem nu niet te nemen. Was oorspronkelijk van plan ook geen Kristoff te nemen, maar bleef met zoveel geld over dat ik haast wel een 3.5 miljoen sprinter moest nemen. En Kristoff was dan de logische keuze.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.