Tour de France Scorito

1 2 ... 231 ... 283 284
ONCE

Pipi112

Nee hoor. Heb het zelf hier ook al voor aanvang gezegd dat kittel de grootste uitdager voor Groen was als ie de sprints zou domineren. Met nu al 4x de volle mep en nog sprints in het verschiet had Sagan het ook niet gered hoe gek ie ook zou doen

Lage rugpijn

Jezus, die bouhanni is nog gekker dan abdoesjaparov. Qs renner komt een stukje naar links omdat er publiek staat en raakt bouhanni thv zijn heup en geeft hem een volle hoek :-)

Lebbes

Hierbij mijn eerste berichtje op dit forum, ik dacht de eerste week goed doorgekomen te zijn en toen kwam de zondag.
Mijn team
Kittel
Froome
D.Martin
Matthews
Demare
Aru
Greipel
Groenenwegen
Ebh
Sagan
Majka
Yates
Meintjes
Colbrelli
Porte
Bennett
Gesink
Trentin
Swift
Buchmann

Nog maar 14 renners over, een prestatie die ik hoop niet meer te evenaren. Ik sta nu nog 328ste in de algeme poule en 152ste in de wielerflist poule. De daling is ingezet en ik ben benieuwd waar het stopt.
Wat ik me afvroeg, hoe doen de teams het die er voor kozen om 4 renners van 5 teams te selecteren. Het is namelijk niet een tactiek die mij persoonlijk aanstaat, al heb ik wel drie jongs van bora en qsf. Hopelijk kan buchman nog wat inspiratie opdoen van zijn kopman

hartstikkebedankt

Goede dag, 800 plekken gestegen. Hoezo sprint Sutterlin ineens mee??

WCEendT

'@Hartstikkebedankt
Heeft hij in het verleden al wel vaker gedaan, maar zal nu wel gehoord hebben meer vrijheid te krijgen na het falen van Quintana?

Edd1e

Kan je iig Sütterlin opstellen als Bouhanni eruit light haha

Jeffrey81

'@Poeksel....ai dat is minder. Kan idd een hoop verklaren

Pietje Precies

https://twitter.com/NBCSNCycling/status/884826688785350657

Meer ingezoomd en langzamer. Op basis van deze beelden is het niet echt slaan (beetje slaan met platte hand ofzo). Maar een straf van 1 min in GC en 200 Zwitserse frank is natuurlijk een lachertje voor een sprinter.

Laatst gewijzigd
Martinho237

Van zo'n klapje met de platte hand val je natuurlijk niet van de fiets, maar alleen de intentie al is voldoende om die bontkraag op wielen uit koers te halen. Die actie voor de laatste bocht gaat natuurlijk ook helemaal nergens over. Moedwillig andere renners in gevaar brengen vindt de jury dus normaal, maar proberen op je fiets te blijven zitten is reden voor uitsluiting. Totale willekeur! Corrupte bende...ik doe niet meer mee.

Dekenner01

Deze tour bewijst dat je hoog kan scoren met minder renners. Ik heb er nog 14 over maar sta nu boven 97%.

Vuelta ga ik voor minimaal 4 renners van 500.000 zodat ik zoveel mogelijk 'zekere' puntenpakkers mee kan nemen.

Stuff

'@Dekenner01

Dat komt omdat vrijwel iedereen nog maar zoveel renners over heeft.

gesink/dekker

C. Froome
D. Martin
M. Kittel
M. Matthews
N. Bouhanni
S. Colbrelli
D. Groenewegen
B. Swift
A. Petit

Morgen toch weer voor Petit gaan ondanks dat Boudat vandaag mee sprintte? Weet iemand wat er Petit was, werd 151e op 51 seconden? Of is het slimmer om voor zekere punten te gaan van bijvoorbeeld Aru?

Stuff

Petit trok vandaag de sprint aan voor Boudat en liet zich daarna lossen.

ONCE

Heb je petit niet op kop zien rijden met boudat in z'n wiel?

gesink/dekker

'@ONCE,
Heb vandaag de etappe niet kunnen zien. Alleen de laatste paar honderd meters terug kunnen kijken. Vandaar ook mede mijn vraag :)

Laatst gewijzigd
vasnd

'@dekenner
Als juist die 14 op de fiets blijven zitten én presteren dan ben je spekkoper. Alles of niets.

Laatst gewijzigd
Matti

Ondanks het 2x niet selecteren van Kittel als kopman, toch de top 500 algemeen bereikt :) Kan me niet herinneren dat ik ooit zo hoog heb gestaan.

kevinraar

Morgen wel Petit gaan sprinten of iemand kiezen met zekere trui punten?

Lage rugpijn

'@ kevin: Ja, dat weet dus niemand. Als je een quickstepper hebt zou ik die opstellen , zeker als hij ook nog eegens truipuntjes voor krijgt.

kevinraar

Martin he. Ik al voor de rest heb ik geen anders quickstep renners naast kittel

Jeffrey81

Ik zeg: vluchters voor de winst vandaag. Tenzij QS ze alleen gaat terughalen. Denk dat de andere sprintersploegen er wel ff klaar mee zijn om voor Kittel te werken.

vasnd

Een getergde Matthews vandaag als kopman. Tempting..

@jeffrey
Zowel Greipel als Matthews gisteren zo zuur als wat om hun prestatie en willen hun ploeg wat gaan bewijzen. Die zullen dus sowieso op de afspraak willen zijn. Degenkolb gaat lekker opzich en Katusha rijdt altijd. QS hoeft ze alleen binnen schootsafstand te houden.

Laatst gewijzigd
ONCE

Hoop dat qs en de rest vd sprintersploegen elkaar afbluffen en dat die ook wat mannen meesturen in de vlucht. Bmc initiator met kung wyss en Gva en nog wat koppeltjes vd andere ploegen met tempobeulen.

Het kan zo mooi zijn, maar het zal wel niet...

vasnd

GvA zal wel alle ballen op Rodez zetten

timplify

Denk dat er een hoop mannen zijn die alle ballen op Rodez zetten. Matthews lijkt me topfavoriet, Sunweb heeft ook al aangegeven die dag alles op alles te zetten. Ook mannen als Colbrelli en Swift moeten daar goed uit de voeten kunnen.

1 2 ... 231 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.