Tour de France Scorito

1 2 ... 241 ... 283 284
Icon

'@Kirsipuu, Auch!

janstof

'@christidoc

daar heb je helemaal gelijk in. Persoonlijk heb ik Yates voornamelijk overwegen i.v.m. de jongerentrui, anders had ik hem zeker niet genomen. Maar over het algemeen is hier weinig aandacht besteedt aan de jongerenpunten, voornamelijk de naam Buchmann gehoord, maar dat komt ook door eventuele teampunten van Sagan en Majka.

Persoonlijk ben ik benieuwd hoeveel mensen echte aanvallers hebben zoals GVA, Gilbert, Ulissi, Wellens etc. Die lijken hun geld niet echt waard te gaan zijn (behalve Gilbert). Tot nu toe mengen de klassementsmannen zich vaak al eerste bij de top. Goed voorbeeld hiervan is ook de heuveletappe die voornamelijk wordt verdeeld tussen klassementsmannen en top(heuvel)sprinters zoals Sagan/Matthews.
Van mijn huidige team pakken Pauwels en de Gendt nog bijzonder weinig punten. Dit komt ook mede door de klassementsmannen die er vaak bij zitten. hopelijk pakt de Gendt nog wat punten voor het bergklassement en wordt hij minimaal 2e!

Icon

'@Janstof,

Als aanvallers had ik geselecteerd: Gesink, Ulissi, Bakelants, Naessen (en Roglic).

Waarbij ik Naessen en Bakelants eigenlijk alleen heb gekozen omdat ik 1 mil over had voor 2 posities.

Achteraf gezien dus voor Roglic, Gesink en Ulissi beter andere klassements mannen kunnen pakken. Maar als Roglic en Gesink niet vallen hadden die prima hun geld waard kunnen zijn. Die tel ik dan ook niet als inschattingsfout. Wat betreft Ulissi, ik heb er een hard hoofd in dat hij nog iets kan klaar spelen dit jaar.

hartstikkebedankt

Ik heb Latour nog een tijdje in mijn team gehad, mede omdat hij 1 miljoen was, hier weinig was genoemd, jongere, goed kan klimmen en een goed seizoen draait (en evt. omdat hij ploeggenoot van Bardet was). Uiteindelijk eruit gegooid maar was toch nog wel een leuke keuze geweest.

Treenert

Scenario: Na 13 km of zo al een tussensprint en direct daarna een grote kopgroep van mannen die ook ' meegesprint' hebben en een aantal die op dit scenario rekenden.  Gilbert, Ullisi, GvA, Swift, Pantano en Felline (beide als springplank), Pinot, Rolland, Küng, Roglic, mannen die ook een berg over kunnen. Contador probeert het al op de eerste helling maar wordt op de 3e door de klassementsmannen weer gegrepen omdat hij gewoon niet (meer) goed genoeg is en zelfs niet bij de vluchters geraakt.. Pinot en Roglic blijven over en op tv is te zien dat er onderhandeld wordt over de zege. Pinot belooft Roglic een zak geld en wint op 14 juli.
Je hoeft vanmiddag dus niet meer te kijken. ;)

raymankapeens

Voor Ulissi had je achteraf ook een geweldige presterende Uran gehad. Damn

Ook Roglic gaat die 2 mil niet meer goedmaken. Zelfs 1 mil wordt al lastig behalve als ie de tijdrit wint

Pietje Precies

Van het niet meenemen van Yates heb ik totaal geen spijt. Zelfs met vele uitvallers gaat ie zijn prijs niet of nauwelijks waard zijn.

Dat geldt (en gold vooraf) weliswaar voor vele klassementsmannen, maar hij was imo 2 a 2.5m waard.

Door het jongerenklassement-verhaal heb ik Meintjes wel meegenomen. Rijdt normaliter in de eerste twee weken niet al te veel écht mooie klasseringen bij elkaar, maar iedere keer rond stekkie 10 - 15 + Youth punten + eindafrekening Youth & GC + in laatste week stekkie 5 - 10 is bij elkaar toch een best decent hoeveelheid punten. En daarvoor hoefde ie gewoon naar verwachting te presteren i.p.v. écht top.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Fuglsang zal vandaag toch wel afstappen denk ik. Als je die net zo zag rijden bij de start....kan niet eens zijn stuur vasthouden.... helaas.....

Zadelpen

Ik gok vandaag op Kwiat. Die zou wel eens een Truc-de-Fraille kunnen etaleren deze etappe.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Exit Fuglsang jammer maar helaas. Benieuwd wat het komende uur ons nog voor vuurwerk brengt.

Pietje Precies

Schitterende etappe wederom!

Wat is wielrennen op een uitdagend parcours (en vooral ook zonder sterke blokken) toch aangenaam vertoeven! :)

kaboutertje

Ulissi, flapdrol. Of warm gereden voor morgen...

Jelle van der Linden

Felline komt 6 minuten na de bus binnen, weet iemand hier meer over? Net binnen tijdslimiet

GaitBeel

Mooie etappe vandaag!
Wie op te stellen voor morgen?
Door het wegvallen van m'n renners heb ik 3 onzekere plaatsen...
Op dit moment in de etappeselectie van morgen:
- Froome
- Yates
- Martin
- Uran
- Kittel
- Matthews
- Boasson Hagen
- ?
- ?
Heb na het uitvallen van Valverde, Izzagirre, Porte, Sagan, Majka en Demare alleen nog deze renners over:
Rolland, Buchmann, Roglic, Bouhanni, Groenewegen, Swift, Zabel.
Wie o wie op te stellen? (Ben overigens geen bedreiging, plekje 3696 op dit moment en ik zie mezelf niet dichterbij komen zonder Barguil en al mijn uitgevallen renners.)

kschiffmacher

Plekje 8 in de forumpool! Begint eindelijk ergens op te lijken😃

vasnd

Matthews 19 puntjes :)

Icon

'@Gaitbeel,

Ik zou Roglic opstellen, wellicht dat hij in een vlucht vooruit kan blijven, die kans is er nog steeds (al is deze klein).
Swift kun je opstellen voor de kleine kans dat Ulissi wint.
Buchmann zou je kunnen doen voor die paar puntjes jongeren klassement.

Zabel en Groenwegen zie ik geen meer waarde hebben. Als ik zou mogen kiezen zou ik Roglic en Buchmann doen.

droomteam

Ondanks mij uitvallers toch nog gestegen Scorito AK 403 Wielerflits 104 Morgen nog geen idee echt lastig het kan alle kanten uit vluchtgroep maar wie ??

didapize

Is Bouhanni niet ook een optie @gaitbeel? Het zijn maar twee cat. 4 bergjes. In de Dauphiné heeft bij etappe 2 en 5 ook twee keer in de top 5 gereden.

http://www.procyclingstats.com/race/Criterium_du_Dauphine_2017_Stage_2_Arlanc
http://www.procyclingstats.com/race/Criterium_du_Dauphine_2017_Stage_5_Macon

Ornor

Swift kan zelf ook wel scoren denk ik?

Stuff

'@didapize

2x cat 3.

Stuff

Vandaag gezakt. Van 1364 naar 1527. Schrale troost, wel de koppositie in de vriendelpoule overgenomen!

Vandaag verkeerde en juiste keuzes. Kopman Martin had ik niet beter kunnen kiezen.

Bennett en Roglic had ik er beter uit kunnen laten. Had nu Kwiatkowski en Ulissi op het reservebankje. Kostbare punten misgelopen.

Morgen:
Froome
Aru
Martin
Kwiatkowski
Ulissi
Colbrelli (eindelijk punten?)
Matthews (C)
Boasson Hagen
Kittel

Die laatste plek kan ook nog Roglic worden overigens!

Laatst gewijzigd
Edd1e

'@stuff

Bennett had je er sowieso nooit uitgehaald, over Roglic had je nog kunnen twijfelen. Morgen zie ik Roglic niet echt top20 rijden en Kittel kan nog punten pakken van Martin.

Ik ga misschien morgen maar Naesen inzetten, ook al haalt hij hoogst waarschijnlijk geen punt..

Laatst gewijzigd
Genomico

Achterstand op de nummer 1 teruggebracht naar 30 punten. Balen dat ik niet in de subleague zit. Wie staat er 1e daar?

vasnd

Ik, op een kleine 50 punten van jou ;).

1 2 ... 241 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.