Waar ik in de budget poule mee doe om de prijzen, gaat het mij in de algemene poule een stuk slechter af en sta ik net aan top 2500.
Gelukkig vandaag wel weer een goede etappe voor mijn team.
Twijfel alleen nog of ik Kristoff/Bouhanni erin moet werken, maar dat lijkt mij beetje tegen beter weten in met mannen als EBH, Ulissi, Matthews.
Al heb ik ook Roglic en Cummings voor vandaag geselecteerd indien het een gaat om een ontsnapping, waar ik niet van uit ga, dus misschien toch nog een aanpassing...
Mensen even een vraagje over de etappe van vandaag. Ik twijfel als laatste man nog tussen: Contador (lijkt meer te kunnen nu, na blessures en schuwt aanval niet; wellicht teampunten Degenkolb of Feline);
Meintjes (jongerentrui, weinig tot geen punten etappe waarschijnlijk en wellicht teampunten Ulissi of Swift);
Bevin (na valpartij in tijdrit rijdt hij een dramatische tour, maar wat mochten we verwachten; kan zelf wellicht meedoen, maar zal ook aan Bettiol liggen, daar kans op teampunten mee);
Dan heb ik nog eventueel renners die ik thuis kn laten voor een van bovenstaande er extra bij: Martin (kan niet uit zadel?) of Boasson Hagen (vorige etappe (3?) Erg slecht op zo'n aankomst).
Alvast bedankt.
Nooit gedacht dat ik het nog moeilijk zou krijgen in keuzes maken deze tour. Over een aantal renners ben ik zeker, maar er blijft nog 1 renner over waarvan ik had gedacht dat ik er eigenlijk niks meer aan zou hebben; Bevin. Als ik hem nog wil inpassen dan zou dit zijn voor een Naessen of Colbrelli, ook aan die twee heb ik nog niet veel gehad. Maar ik weet nou niet zeker of ik het risico moet nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.