Tour de France Scorito

1 2 ... 243 ... 283 284
Treenert

'@allemaal: kijk gewoon naar de uitslag van de 3e etappe, is vergelijkbaar.

Wielerflits geeft Boasson Hagen 2 sterren. Is dat niet wat gortig? Hij werd 27e in de 3e rit.

WCEendT

'@kevinraar
Dat je een goed team hebt voor punch etappe's is wss de reden dat je slecht staat ;).

kevinraar

heb maar 4 man uit de top 10 van het klassement ik heb nog 6 sprinters

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

'@Treenert Deze klim is korter, is niet eens gecategoriseerd. Rond de 600 meter is deze klim. Daarbij is hij wel steiler met 9.6%
@kevinraar Voor vandaag heb je een goed team. Dat je algemeen laag staat komt dan waarschijnlijk omdat je in de andere ritten minder punten haalt. Ik weet natuurlijk je 20 man niet dus daar kan ik niet echt over oordelen. Als je boven het gemiddelde aantal punten zit stijg je vaak wel, hoe hoger je staat hoe minder deze stijging zal zijn en dan moet je elke rit echt wel boven de 225 punten halen. Denk dat je vandaag een heel eind kan stijgen.

kevinraar

ik hoop het dit is de rest van mij team
buchmann
van spaybroeck
petit
greipel
groenewegen
uitvallers
sagan
valverde
izaggirre
gesink
van emden
porte

yoeri

Mensen even een vraagje over de etappe van vandaag. Ik twijfel als laatste man nog tussen: Contador (lijkt meer te kunnen nu, na blessures en schuwt aanval niet; wellicht teampunten Degenkolb of Feline);
Meintjes (jongerentrui, weinig tot geen punten etappe waarschijnlijk en wellicht teampunten Ulissi of Swift);
Bevin (na valpartij in tijdrit rijdt hij een dramatische tour, maar wat mochten we verwachten; kan zelf wellicht meedoen, maar zal ook aan Bettiol liggen, daar kans op teampunten mee);

Dan heb ik nog eventueel renners die ik thuis kn laten voor een van bovenstaande er extra bij: Martin (kan niet uit zadel?) of Boasson Hagen (vorige etappe (3?) Erg slecht op zo’n aankomst).

Alvast bedankt.

Ik vraag me vaak af of mijn berichten wel zichtbaar zijn, dus nogmaals proberen dan maar.

Mijn team voor vandaag:
Van Avermaet
Matthews
Ulissi
D. Martin
Aru
Froome
Bardet
Boasson Hagen
Contador/Meintjes/Bevin?

Iemand een goed idee hierover?

kevinraar

ik zou voor bevin gaan

yoeri

Thanks, ohja Roglic voor Buchmann moet je sowieso doen. Buchmann gaat zich hier niet laten zien denk ik. Had überhaupt meer van Buchmann verwacht na zijn sterke dauphine, rijdt tot nu toe een slechtere tour de france dan vorig jaar. Als je kijkt naar de overgebleven concurrentie en hoe gehavend die is had ik hem in of heel dicht tegen de top 10 verwacht. Had hem zelfs als verrassing van de tour met een 8e plek ofzo in volle bezetting. Maar helaas.

Treenert

Geen twijfel: Contador

hartstikkebedankt

Ik neem een mini gokje voor 4 punten en laat kittel thuis en kies meintjes Swift en bevin. Den dat martin of gilbert niet wint

yoeri

Dankje, was ook mijn uiteindelijke keuze, maar nog een hevige twijfel. Alhoewel, ik ben eruit. Had gisteren namelijk na 4 dagen Contador als kopman te hebben staan voor de etappe van gisteren dit tien minuten voor tijd veranderd naar Martin en 2 minuten voor tijd voor Bardet.

Les: Verander je team en zeker niet je kopman vlak voor vertrek. Zeker niet als je er 4 dagen daarvoor al flink van overtuigd bent en alvast de kopman bepaald. Maar doordat Contador nog veel ladt had toch verwisseld. Nu laat ik hem dus inderdaad staan. Klaar is kees. Bedankt.

Wielrennertje

'@kevinraar Je had misschien iets meer in je sprinters moeten investeren. 9 sprintetappes is erg veel namelijk. Daarnaast had je ook pech dat bijvoorbeeld Cobrelli en Speybrouck niet veel gepresteerd hebben. Volgende meer beter.

kevinraar

ik had sagen nog en petit die niet meesprinten in bergetappe zak ik sprint etappes stijg ik

Laatst gewijzigd
law93

D. Martin
Bardet
Boasson Hagen
Froome
Ulissi
Matthews (c)
Uran
Gilbert
Colbrelli

Ik hoop op een sloot aan punten en de top 2000 binnen te komen. Vorig jaar beter dan 95%, hopelijk dit jaar de 97,5 halen.

Geurtje

Opstelling:

Froome
Aru
Bardet
Uran
D. Martin
Mattews (c)
Hagen
Gilbert
Felline

ONCE

Opgave Felline.

Kwam gisteren al als laatste binnen dus zal ongetwijfeld ziek zijn

IL DON

Oei, Calmejane niet opgesteld vandaag. Ik hoor net dat de aankomst (Rodez) de plek is waar hij gestudeerd heeft en waar hij in de buurt vandaan komt. En hij heeft regelmatig over de aankomst gefietst. Hij gaat vast iets proberen straks. Als ik dat had geweten, dan had ik hem opgesteld. Nu hopen dat hij de schade beperkt gaat blijven..

Bode80

Bevin legt er 30km voor het einde al af...

WCEendT

1KM voor het einde.

Bouhanni niet hebben geselecteerd gaat duur zijn.

nasibal

Bouhanni toch beter dan verwacht hier, 10 puntjes laten liggen. Verder ondanks het gemis van Uran en Bardet toch ook vandaag weer redelijk wat plekjes gestegen. Top 50 WF-poule binnen handbereik.

LutsenkoFan

grrr.... waarom heb ik hagen en colbrelli niet opgesteld???!??!?

Lage rugpijn

'@ lutsenko: dat is inderdaad onbegrijpelijk...Hier neem je ze voor mee toch?

ONCE

Ulissi is toch wel de natte scheet in mijn selectie deze ronde

Laatst gewijzigd
law93

Zo, super dag voor mijn team! 7 man van de top 10. Bijna de top 1000 in vanaf plek 2200 en op plek 77 in het dagklassement.

Ulissi kost me nu weer punten. Samen met Roglic so far wel de miskopen in mijn team.

Klootje Kriekeljon

Met een mooie klapper van 328 punten nog maar 0.7% van de beste procent af. Ongelofelijk dat dit nog kan met mijn ploeg. Ik kom echt van plek 34000 ofzo.

1 2 ... 243 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.