Tour de France Scorito

1 2 ... 244 ... 283 284
WCEendT

Emirates stelt wel teleur vandaag.

Icon

'@WCEendt, al de hele tour eigenlijk (op meijntjes na)

sprintgeit

Fijn dat Colbrelli en Gilbert op hun beste terrein in ieder geval nog wel presteren :)

Nog steeds bij de beste 750 hier ..maar met het uitvallen van Valverde Fuglsang Porte Demare Sagan én Majka uit mijn team zal de top 2000 halen nog een hele kluif worden.

nasibal

uitvallen van Valverde Fuglsang Porte Demare Sagan én Majka uit mijn team zal de top 2000 halen nog een hele kluif worden.

Deze opmerkingen blijf ik horen. Zelf heb ik van bovenstaande rijtje alleen Valverde niet in mijn team (maar Izagirre dan weer wel) en blijf gestaag stijgen richting de top 100. Zélfs inclusief het ook nog eens ontbreken van Barder en Uran. Valverde maakt inderdaad een flink verschil, maar koppie omhoog Sprintgeit. Top 2000 moet haalbaar zijn! :)

Michel091

Dat wordt puzzelen wie je morgen gaat opstellen en al helemaal wie je morgen kopman maakt...

JimKro

Voor top 2000 zou ik tekenen met nog 3 klassementsmannen over :). Na vandaag weer in de buurt gekomen in ieder geval.

Laatst gewijzigd
city17

Wat denken jullie van Van Avermaet morgen? Nu hij niet meer hoeft te sparen voor Rodez kan hij een gokje wagen, of is het nog steeds te zwaar voor hem?

Lage rugpijn

'@city: Als ik m had zou ik m opstellen.

elstupidoloco

'@nasibal

Ik blijf steeds een beetje dalen. Greipel& ulissi vs yates&hagen. Greipel pakt z'n puntjes mee, maar heeft nauwelijks uitschieters naar boven, ulissi steekt tov vorig jaar giro toch in een matige vorm. Yates is duidelijk geen chaves deze ronde. Ik verdenk hem er trouwens van dat het zijn broer is. Ik vind hem meer als adam rijden dan als Simon 😂. En hagen is sinds het uitvallen van cav natuurlijk goud waard

Klootje Kriekeljon

Iedereen die Swift heeft, stel hem nu maar op!

nasibal

Ik verdenk hem er trouwens van dat het zijn broer is. Ik vind hem meer als adam rijden dan als Simon 😂

Dan ben ik dus niet de enige haha 😂

Hagen is inderdaad goud waard ja, compenseert Uran aardig.

yoeri

Ulissi ook mijn slechtste aankoop (samen met Bevin). Twijfel voor morgen nog tussen deze 4 (heb 2 plaatsen):

Ulissi (aanval/finish klein peleton)
Matthews (aanval/finish klein peleton)
Meintjes (klassement wit en wellicht etappepunten)
Buchmann (aanval)

JimKro

Morgen wordt weer zo'n leuk dagje voor het kiezen van de kopman.

kevinraar

Ik ga denk voor bardet

jp.vanoosterhout

hoe is het mogelijk,ik scoor beter dan 96% met dit team ???
valverde-izagirre-porte gevallen
demare ziek
sagan gediskwalificeerd
roglic-buchmann-zabel-arndt-swift -colbrelli ....te weinig punten voor hun geld
verder heb ik -froome,bardet,aru,d.martin-matthews-groenewegen scoren goed.
kittel-boasson hagen en uran scoren boven verwachting !
dus 3 boven verwachting
6 volgens verwachting
11 minder dan verwacht..
m.a.w als roglic,colbrelli,arndt,swift of buchman het deze week nog heel goed gaan doen stijg ik nog meer,hoewel ik van mijn pool toch niet zo veel meer had verwacht...straks hoor ik nog bij de beste 2%

yoeri

Zoveel minder dan verwacht doen de meesten het niet. Sommige van dat lijstje zitten zelfs op of boven verwachting.

Awakenings83

wat te denken morgen van haagen en matthews. Ik twijfel tussen deze twee
De 1e categorie berg zal iets te veel van het goede zijn, maar wel nog tijd om terug te komen.
Quick step zal matthews wel niet laten gaan in de kopgroep dus neig naar Haagen.
Kan ook kittel opstellen voor de truipunten maar dat is niet zo mijn ding.
wat denken jullie?

user18281

Vandaag gestegen naar de 24e plaats in het Algemeen Klassement van Scorito. 1e keer dat ik meedoe met de TDF. Mijn dank gaat uit naar de vele tips hier op wielerflits. hopelijk de bergetappes de schade beperken en nog wat punten schrapen in de vlakke rit en de tijdrit en dan hoop ik dat een plek bij de 1ste 100 haalbaar is.

IL DON

'@klootje kriekljon
Ik heb Swift. Tot nu toe valt hij alleen maar tegen, dus wat zijn je argumenten om hem morgen mee te nemen?

Is dit pure gok of heb je meer informatie (een artikel dat hij dit gezegd zou hebben)?

Martinho237

Hoi, ben ik weer. Valt het jullie ook op dat er relatief weinig vluchten stand houden deze tour? Alleen de etappe die Calmejane won eigenlijk. Op voorhand anticipeerde ik eigenlijk op een tour waarin pas in de laatste week de klassementsrenners aan bod zouden komen. Nu de tijdsverschillen in de top 10 relatief klein zijn t.o.v. eerdere edities begrijp ik niet zo goed waarom de klassementsrenners al vroeg in de etappe's gaan controleren. Hoe komt dit?

P.s. Kan niet wachten tot er etappekoersen zijn met maximaal 6 renners per ploeg.

Poeksel

'@Awakenings83: Matthews (9) levert meer punten op dan Kittel (8). Hagen heeft wel meer kans om mee te mogen zitten inderdaad en is teamgenoot van Cunnings, maar op dit moment geen punten van zichzelf.

Klootje Kriekeljon

IL DON: https://www.thetimes.co.uk/article/stage-by-stage-guide-to-the-2017-tour-de-france-by-steve-cummings-and-ben-swift-thpv8bdz5

Papa Bart

Gelukkig. Mijn team bestaat nog maar uit tien man, hetgeen betekent dat ik iedereen morgen selecteer met uitzondering van Groenewegen. Ik maak me dus geen zorgen dat ik dik het verlies in ga. Even grappig als bizar! Uran als kopman!

christidoc

'@bartje

Welke renners had je dan allemaal die uitgevallen zijn?

city17

'@bartje Hoeveelste sta je nog met je 10 man?!

1 2 ... 244 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.