Tour de France Scorito

1 2 ... 256 ... 283 284
Icon

'@Fringale,

Ik heb een beetje voor mijn beurt gepraat, bedenk me nu pas dat het laatste stuk ook nog enigzins oploopt.

Btw mijn scenario voor vandaag:
Kittel lost op de eerste berg, Sunweb en andere sprintploegen zullen tempo blijven rijden tot in het dal (kittel komt wel weer terug) en uiteindelijk breekt de waaier hel los in de vallei met als winnaar, Kittel. QS blijft toch het beste in waaiers rijden.

Ja idd en alsnog kies ik voor Matthews als kopman, denk ik, ik heb nog 15 minuten, aaargh.

hartstikkebedankt

Ik ga lekker voor Matthews, er even op speculerend dat het slechtste scenario een massasprint met alles en iedereen is op een licht oplopende weg waarbij ik hem altijd wel top-5 zie eindigen vandaag.

zomaareens

weg is vlak laatste 200 meter, daarvoor iets oplopend 2 procentjes ofzo

nasibal

Wat zijn jullie verwachtingen van Cummings vandaag? Staat wederom weer hoog bij de bookies, maar heeft me al te vaak teleurgesteld deze ronde. Verwacht eigenlijk geen overwinning van een vluchter net na een rustdag.

Cummings rijdt altijd de hele ronde in de staart om dan 1 of 2 etappes uit te halen. Of dat nog gaat komen durf ik niet te zeggen, maar zijn 'dramatische rijden' is heel normaal voor hem. Verder zijn het juist de dagen na een rustdag die vaak kansrijk blijken voor een kopgroep.

Icon

'@zomaareens,

Waar heb je dat gezien? in het routeboek lijkt het niet zo te zijn namelijk.

Filipo

'@nasibal

Met die kennis over Cummings is het verre van een ideale renner voor Scorito. Weer een leermoment.

fringale

QS en waaierrijden, mag ook niet overschat worden, want je hebt in de eerste plaats hardrijders nodig, met ervaring...op Vlaamse wegen. Op het wk in Qatar was enkel Boonen van QS, en had je daarnaast GVA, Keukeleire, Naesen en Stuyven die de waaier trokken. Stybar en eventueel Vermote en Bauer, ok, maar dat zijn ook niet de grote motoren ala Jungels...man, man, wat was dat een heerlijke etappe. Dus in geval van waaiers, zie ik in de eerste plaats Sky (Kwiatkovski, Rowe, Kyrienka) brokken maken.

nasibal

@nasibal

Met die kennis over Cummings is het verre van een ideale renner voor Scorito. Weer een leermoment.

Niet helemaal mee eens. Een top 10-15 plek in beide tijdritten was vooraf ook niet ondenkbaar geweest. Als aanvaller pur sang heb je er inderdaad niet zoveel aan.

fringale

'@Icon : Wilfried Peeters spreekt mij "we moeten Kittel goed omringen" 100% tegen

Klootje Kriekeljon

NB, nu Cav er niet meer is.. schrijf Cummings maar op voor de 2e TT.

nasibal

Pfoe, Kittel toch sterk hoor inderdaad.

BarryE1

Welke sprinters rijden op achterstand?

ONCE

Ah mooi om te zien dat er precies gebeurd wat ik dacht. Zit Kristoff ook achteraan?

Bidonhouder

'@Barry
Ik heb in ieder geval Bouhanni, Kittel en Groenewegen gezien. Verder is het nog niet heel duidelijk ..

BarryE1

'@bidonhouder Thanks, moeilijk te volgen als je niet zelf kijkt. Heb het Ducrot wel horen roepen maar hecht daar niet zo veel waarde aan ;-)

Bidonhouder

Ja ik heb een streampje opstaan op kantoor :)

Ik heb Greipel en Kristoff in groep Matthews gezien.

ONCE

Bidonhouder

Ik denk dat dat het zo'n beetje is wat betreft de top sprinters. Mclay reed nog verder achterop bij de zieke Bennett

Bidonhouder

'@Once

Ja, dat denk ik ook inderdaad. Hagen zit ook in groep Matthews. Vraag me alleen af waar Colbrelli zit.

ONCE

Colbrelli rijdt ook voorin

christidoc

De Wanty sprinters en Selig rijden ook in de achterste groep als mindere sprinters. Colbrelli in de voorste groep.

Treenert

Zie 11.39 uur (page 260)
Klopt aardig op Greipel na, gevaarlijke gast nu.

Kittel bij 28% kopman :)

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Naesen mee in de voorste groep?

Bidonhouder

Bennet abandon

Treenert

Ja

Bennett abandon

Fietsbel

Nummer 6 voor mij eruit. Kijken in hoeverre ik de 95,5% kan vast houden.

1 2 ... 256 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.