Tour de France Scorito

1 2 ... 257 ... 283 284
Rebellin

Conclusie: Tour de France van TLJ kan alleen nog gered worden door Primoz in de TT.

Jeffrey81

Of door Dylan op de Champs Elysees ;)

BarryE1

'@Treenert Zelf had ik verwacht dat Bouhanni het wel zou overleven, maar credits voor de voorspellende gave.

Bidonhouder

Klopt het dat Bouhanni met een paar ploegmaten vertrokken is uit groep Kittel?

Icon

'@fringale,

Bedankt! ;)

ONCE

Bouhanni zat is een chasse patat, nu alleen nog met een katusha in z'n wiel. Wordt niks dus

Bidonhouder

Jammer, zwakke ploeg Cofidis.

Bidonhouder

Ik vraag me af of Bouhanni alleen met een Katusha renner zit. Het lijkt erop dat hij dichterbij komt (als ik Scorito mag geloven).

BarryE1

Ook NOS geeft 1 min 26 inmiddels, loopt seconde voor seconde in.

BarryE1

Overigens is het moeilijk te geloven dat ze erbij gaan komen, als ik hoor wat er allemaal op kop van peloton rijdt. Het is al knap dat ze de voorsprong hebben weten te verkleinen.

Bidonhouder

Nicolas Edet has waited for Nacer Bouhanni to help him bridge the gap to the yellow jersey group along with Nils Politt. They're timed 50 seconds behind.

Treenert

Ze zitten op 1,05
Bouhanni heeft Edet bij zich en Politt zit in het wiel.
Bouhanni duwt continu Edet zodat ze samen harder gaan, die wordt gediskwalificeerd, zeg ik.

Edit: Uuuh zou moeten, ff vergeten dat het een Fransoos is

Laatst gewijzigd
ONCE

Ze zullen af en toe wel een autotje gevolgd hebben. Dat krijgen we uiteraard niet in beeld

ONCE

Ik kan me ook niet voorstellen dat politt kopwerk heeft gedaan met Kristoff in het peloton. Dat zou echt lachwekkend zijn

Bidonhouder

Ze zijn weer aangesloten. Wel knap hoor! Hij toont hiermee wel karakter.

BarryE1

Leuk hoor dat Bouhanni terugkomt, het is mijn kopman, maar ik denk dat er vanavond beelden opduiken dat hij 1,5km aan een auto heeft gehangen. Dit kán toch niet?!

Treenert

Nee dat deed Politt ook niet, ze zijn terug. Dit kan gewoon helemaal niet. Hoop op wat beelden van stayeren etc.

BarryE1

'@Treenert Haha, ook mijn gedachte, Politt is ooggetuige en wordt als 1e opgeroepen!

Icon

Bouhanni gaat gewoon weer wat tijdsstraf krijgen, daar zal hij echt niet wakker om liggen.

Ik weet overigens niet of ze echt achter/aan een auto hebben gehangen, zo snel ging het gat niet dicht.

ONCE

Met 1 man tegen een ploeg als sunweb? Een gat van 3 minuten. Ik zet m'n vraagtekens

Treenert

'@Icon die eerste 2 minuten gingen wel belachelijk snel dicht, daarna pas beelden ........

BarryE1

'@ONCE De NOS livestream gaf 1 min 50 als achterstand Bouhanni en 2 min 12 Kittel. Vanaf dat moment liep het terug, 1 min 46 en 1 min 30 en toen seconde voor seconde. Het laatste stuk hebben we gezien, daar werd zo ongeveer één minuut dicht gereden door die laatste cofidis renner die zich terug liet zakken.

@Icon stel hij sprint naar de zege en krijgt een tijdstraf, dan verliest hij daarmee toch de zege of geldt dat alleen voor AK?

Icon

'@Barry, dat weet ik eigenlijk niet.

@Treenert, ik heb pas later ingeschakeld, dan zou het idd wel veel zijn.

@Once, bij Sunweb reed ook maar twee man en die reden met nog wat reserve, die twee van Cofidis reden om zichzelf op te offeren. Maar het blijft wel verdacht, daar ben ik het zeker mee eens.

fringale

Wilfried Peeters had beter naar mij geluisterd, nu zit Martin daar geïsoleerd...alsof Brambila hem gaat terugbrengen. Domme tactiek van QS om alles of niets te spelen met Kittel. Weinig respect van de ploeg voor de Ier. Dag podium.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Greipel en Kristoff, tegenvallend.

1 2 ... 257 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.