Tour de France Scorito

1 2 ... 258 ... 283 284
timothyvana

Mensen met weinig sprinters, maar aangevuld met klassementsmannen zullen vandaag nog bovengemiddeld scoren ook...

vasnd

EBH helpt hier tov Kristoff en Greipel eigenhandig mijn kansen om zeep :) helaasch.
Wel een prachtige koers gezien.
Gallopin/Benoot.. Tja.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Pfff Matthews. Zowel vervelend voor Scorito als voor mijn live weddenschap op Degenkolb (nadat ik spotte dat Greipel & Kristoff er niet meer zaten). Denk dat ie hem had gepakt.

Helaas vandaag uit 'luxe' geen Uran hoeven selecteren. Was achteraf erg fijn geweest.

Wat een geluk trouwens dat ze hier met een uitgedunde groep aankwamen, maffe laatste kilometer.

Edd1e

Pff Kristoff hoe kan je er niet bij zitten.. Elke keer als ik een andere kopman kies dan de standaard pak ik geen punt. Kies een keer Porte en hij valt, kies ik Kristoff ligt hij eraf..

Lance Beenstrong

En daar zit je dan met je pareltjes colbrelli, swift, bouhanni en greipel die deze etappe wel zouden moeten kunnen overleven om vervolgens top-1 te sprinten.. Toch beter Aru kunnen nemen...

yoeri

Ik schuif gestaag op richten top 500 wielerflits en top 1000 scorito. Maar heb nog een gat te dichten. Wordt spannend. Aangezien zowel mijn (beperkte aantal) sprinters gekapt is alsook mijn (paradepaardje) klassementsrenners.

kwiatkowski10

Geluukig maar Mattews kopman ge maakt - E B H ook er bij Degenkolb Uran Froom Aru Kiitel - Meintjes Greipelmijn poul voor vandaag geweest !

raymankapeens

Voortaan Froome altijd mee haha. Kung kung kung toch

JimKro

Getwijfeld tussen EBH en Matthews als kopman en gekozen voor Matthews. Dus zeker tevreden weer! Tot nu toe zijn m'n dagselecties en kopmankeuzes bijna perfect.

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Idem Jimkro!

Klootje Kriekeljon

Hier ook blij dat ik te schijterig was om toch Kittel als kopman te spelen. Kopman Matthews redt mijn ploeg vandaag, want mijn opstelling had een stuk beter gekund. Al met al tevreden.

Treenert

Ik refereer nog heel even aan 11.39 uur

Lage rugpijn

97,6 % , zou het dan toch nog? Nee...kan niet , ook bennet weg dus dat worden 2 magere dagen.
Nog wel even ere wie ere toekomt: Bedankt Nasi, jij hebt me op het laatste moment overtuigd om EBH te nemen!

Lage rugpijn

'@ klootje: Nee, je was te slim om kittel te nemen.

nasibal

'@Lage rugpijn

Thnx, ik ben zelf ook wel content met hem.

Klootje Kriekeljon

LR, maar vaak meer recalcitrant dan slim. Gaan jullie links wil ik rechts.

Stuff

Matthews kopman en ook EBH. Daarnaast nog wat puntjes met Froome en Aru gesprokkeld en nog wat trui- en teampunten. Toch weer 200 plekkies gestegen, 666e nu, 99,1%!
Smetje op de dag is het uitvallen van Bennett. Nu 6 renners uitgevallen, maar als ik links en rechts kijk valt dat nog mee.

Lebbes

Gestegen naar plek 149
Ben blij dat er hoop andere zijn met net zo een gehavend team als mij hebben.
Voor mij is het nu geen kennis spel meer maar een gokspel, het verschil word nu denk ik voornamelijk met de juiste kopmannen gemaakt

Il Mostro

Het verbaast mij altijd hoe ver de top van Scorito nog van het ideale team afzitten. Je zou toch zeggen dat er tussen die 71.253 deelnemers toch wel enkele lieden zijn met bijv. de gehele top 7 en een oké sprintploeg. De huidige nr. 1 bijvoorbeeld heeft wel de top 4, maar geen Landa, Yates of Barguil. Iemand hier een verklaring voor?

ONCE

'@ treenert

Ja we hebben het gelezen, maar ik zei het gisteren al :P

city17

'@Il Mostro Zou je aan een statisticus moeten vragen, denk dat er zo veel verschillende keuzes en factoren zijn waardoor er miljoenen mogelijke selecties en dagteams zijn, om daaruit de beste te kiezen heb je meer mensen (pogingen) nodig dan 70.000.

nasibal

edit: laat maar hangen.

Laatst gewijzigd
city17

'@nasibal Weet niet of je vergelijkt met iemand anders uit je poule? Soms zijn er in de pouleweergave al punten meegerekend die er als je bij de renners kijkt nog niet staan...

Lage rugpijn

'@ klootje: Dat herken ik wel maar dan in discussies, ik hoor mezelf soms een mening verkondigen waar ik niet eens achter sta maar die ingaat tegen de meerderheid.

Stuff

Serieus?

1. 2x50 + 44 = 144
2. 50 + 2x44= 138

6 punten verschil...

1 2 ... 258 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.