Tour de France Scorito

1 2 ... 26 ... 283 284
Ab Normaal

Ik ben ook wel tevreden eigenlijk met mijn team zo.
7 klassement - 22M
3 klimmer - 2,5M
0 tijdrijder - 0M
2 aanvaller - 2M
8 sprinter - 24,5M

Als Dennis mooi geprijsd is wil ik die nog overwegen.

TheStrikers

Wie zie jullie meer punten pakken met Scorito

Thomas de Gendt of Wellens?

ONCE

Behoorlijk koffiedik thestrikers

TheStrikers

Toen Thomas de Gendt bijkwam voor 1 mil dacht ik die moet ik sowieso in me team hebben
Zie hem wel paar x in de vlucht van de dag zitten. Maar hopen dat ik hem dan wel opgesteld heb...
Tim Wellens heb ik dus eruit gelaten hopen dat het goed uitpakt:p

ONCE

Trouwens iedereen heeft het over wel of niet rijden van Dennis. Bij Trek rijdt er ook nog een potentiële kandidaat. Benieuwd of die nog naar de tour gaat

Laatst gewijzigd
TheStrikers

'@ONCE jij bedoelt Mathias Brandle zeker?

Niballie

Met weinig kansen voor de AK mannen is het juist interessant om renners te pakken die naast het hoog eindigen in bergritten ook nog op een andere manier punten kunnen harken. Dus goed tijdrijden (2 extra top10 kansen), sterk zijn in punchetappes of witte trui punten harken (heeft mij in de Giro best aardig wat opgeleverd voor Jungels, A. Yates en Formolo), teampunten harken. Dat laatste maakt voor mij sommige koppeltjes/triootjes (waar het nu steeds over gaat hier) zekerder dan anderen. Denk aan Froome/Thomas (of een andere Sky-knecht), Majka/Sagan/Buchmann/Bodnar (zelfs een kwartet), Meintjes/Ulissi/Swift, D. Martin/Kittel/Gilbert en misschien zelfs een BMC combo met Porte/Van Avermaet/Küng/Dennis/Caruso. Bij een koppeltje als Aru/Fuglsang of Valverde/Quintana moet je hopen op etappewinst om ze als koppel rendabel te maken en daar zijn juist minder kansen voor.

Toch moet je bij het maken van koppeltjes ook weer rekening houden met het feit dat je niet teveel op één paard wed en dat je straks elke keer alleen drie teamgenoten van Sagan kan opstellen.

Dylanbroens

1 van de namen die ik nog niet heb gelezen is bardet, denken jullie dat hij de 3,5mil waard is en evt froome/porte uit kan dagen voor de gele trui

Papa Bart

Bedankt allen voor de analyses, ik ben er wel uit denk ik, ijs en weder dienende. Grootste gok: Froome komt er niet in.

Pantano

'@TheStrikers: Ik twijfel ook over de Gendt of Wellens voor 1 miljoen. De Gendt we geblesseerd op het moment en Tim Wellens zal er vaak bij zitten in een ontsnapping denk ik.

zomaareens

Ff voor n ander spel, wie haalt persoonlijk meer punten.,, demare of degenkolb? Dus geen teampunten enzo. Wie rijdt er vaker en of korter in de sprint?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Demare is in een sprint sowieso sneller

zomaareens

Ja precies.. maar minder sprints?

TrEb

Welke aanvaller zal dit jaar veel punten pakken, andere jaren vaak Thomas de Gendt, Gallopin. Dit jaar zit ik aan Calmejane te denken, of zal hij tekort komen in een 3weekse ronde?

Fondista

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Arnaud_Demare_HeadToHead&c=6&ids=140818%2C140765&analysis=sea&SelectAnalysis=Filter

Head2Head vergelijking over 2017 van beide sprinters

En hier over 2015, daar zit ook een TDF tussen:

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=Arnaud_Demare_HeadToHead&c=6&ids=140818%2C140765&analysis=sea&SelectAnalysis=Filter&s140818=2015&s140765=2015

Laatst gewijzigd
shyguy

Ik ben momenteel redelijk tevreden met mijn teampje, er zal ongetwijfeld nog wel iets wijzigen.

Voorlopig is dit de verhouding:
Klassement: 8 - 26m
Klimmer: 2 - 2m
Tijdrit: 1 - 0,75m
Aanval: 1 - 1m
Sprint: 7 - 20,75m
Knecht: 1 - 0,5m

zomaareens

Thanks Fondista!!

TrEb

Mijn team tot nu toe, nog 1,5mlj over voor 1 renner. Zelf zit ik nog te denken aan Talinsky (=tijdrijder+klassement)

Klassementsrenner 6 € 19.500.000
Klimmer 2 € 2.000.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 3 € 4.000.000
Sprinter 7 € 22.500.000
Knecht 0 € 0,00

Plag

Ik zit ook met een vraagstuk waar ik nog niet uit ben.

Ik heb nog 1 plek over en 750 te besteden. Buch kung en calmejan al in team.

Nu is mijn twijfel om Valverde in te ruilen voor Thomas en Chaves/Aru/Yates.

Zal de combi meer punten oplever dan Valverde en een (andere) 750 renner...

Op dit moment 6 klassementrenners.

TrEb

'@ Plag

Wat dacht je van Gallopin met Valverde?

WCEendT

Gallopin? Heeft die sinds zijn super tour ooit nog goed gereden dan?

Plag

Dank.
Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar zekerheid (zo ver dat mogelijk is).
Valverde staat voor gegarandeerd veel punten.

Thomas: TT, eigen en team punten
Yates/Aru/Chaves zullen ook voor de nodige punten zorgen al twijfel ik over wie....

heuveltje af

9 juni 2017 om 12:24REACTIE

Lancearmstronghero
Ik kwam Van Avermeat gisterenmiddag tegen op een terrasje ……

Wat zei hij neem me in je tourpoul

Poeksel

Ik ben trouwens benieuwd wie de sprinter van DD wordt en vooral wat zijn prijs is...

Niballie

Cavendish mits fit genoeg of anders EBH lijkt me.

1 2 ... 26 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.