'@"elstupidoloco: Daar heb je volkomen gelijk. De valpartij was niet te voorzien en dat is daarom bonus , alhoewel wel erg jammer voor cav natuurlijk maar ebh is een van die weinige renners die eigenlijk nooit teleurstelt en ik blijf erbij dat de ziekte van pfeiffer lang doorwerkt maar we zullen het nooit weten hoe dat afgelopen was.
'@lage rugpijn
In het geval dat je vooraf de inschatting moet maken om Hagen te nemen of (met een marge van 500k) Swift, Colbrelli, Groenewegen of McLay, dan ga je toch ook rekenen in aantal sprintkansen. Voor mij is bij die rekensom Hagen afgevallen. Achteraf had dat natuurlijk altijd Colbrelli of Swift moeten zijn. Swift hard gevallen natuurlijk, maar vooral Colbrelli valt na de 2e etappe enorm tegen.
Dit is wel de scorito van de uitvallers , inmiddels nog 12 man over , 8 uitvallers terwijl er ook 8 man naar huis zijn die ik overwogen had voor mijn selectie , in vriendenpoule waarin ik meespeel heeft iedereen nog tussen de 10 en 12 renners over , zijn niet de minste renners die uitvallen .
Naar huis : Sagan , Cavendish , Gilbert en Demare uit mijn sprint team en Valverde , Porte , Thomas en Majka uit mijn klim ploeg
Overwogen : Trentin , Fuglsang , Felline , Wellens , Izagirre , Gesink , Durbridge en Bennett .
Qua aantal is het vrij hetzelfde als normaal alleen in kwaliteit zijn de uitvallers wel bizar dit jaar
Baaldagje gisteren. Begon perfect zoals verwacht, met Kittel, Groenewegen, Bouhanni en McLay op achterstand en mijn snelle mannen excl. Kittel er allemaal nog bij (Matthews, EBH, Kristoff, Greipel, Swift, Colbrelli). Maar toen die irritante waaiers :p En dan ook nog last minute EBH als kopman gedaan ipv Matthews en Küng ipv Benoot voor de vlucht in het team. Tsja, paar plaatsjes gezakt omdat ik mijn klassementsmannen ook niet had opgesteld. Wel in de vriendenpoule bijna 200 punten voorsprong op de nr 2 nu (die Kittel als kopman had). Hopelijk kan ik het naar Parijs halen. De resterende etappes zijn qua team iets in zijn voordeel denk ik, dus zal slim op moeten stellen :)
Vandaag zal het wel voor de klassementsmannen zijn. Verwacht vuurwerk van AG2R!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.