Tour de France Scorito

1 2 ... 260 ... 283 284
Lage rugpijn

'@ kevinraar: Bardet.

Lage rugpijn

'@ elstupidoloco: Klopt en toch leek het mij aannemelijk dat iemand die van nature al niet zo makkelijk klimt en net herstelt is van pfeiffer niet zo makkelijk over heuveltjes komt aan het eindenvan een drieweekse ronde.

elstupidoloco

'@nasibal

ik heb Swift ook inderdaad! En Kittel ;-) maar ik verwacht dat als Swift in de kopgroep zit, de overmorgen een betere kans is.
Swift en kittel selecteren in een bergetappe, het begint wat triest te worden

jsprunk

'@De Bezemwagen: waar heb ik dat gezegd? Ik heb enkel gezegd dat ik hem niet overwogen heb vanwege mijn verwachtingen en ik daarom Uran en Majka betere keuzes vond/vind. Een waardeloze keuze is het zeker niet.

elstupidoloco

'@Lage rugpijn

Dat leek mij natuurlijk ook niet. Maar het maakt nogal verschil of Hagen vanaf etappe 12 mee sprint of vanaf etappe 5. Dat is natuurlijk wel een meevaller voor mensen die Hagen hebben

Lage rugpijn

'@"elstupidoloco: Daar heb je volkomen gelijk. De valpartij was niet te voorzien en dat is daarom bonus , alhoewel wel erg jammer voor cav natuurlijk maar ebh is een van die weinige renners die eigenlijk nooit teleurstelt en ik blijf erbij dat de ziekte van pfeiffer lang doorwerkt maar we zullen het nooit weten hoe dat afgelopen was.

kevinraar

Lage rugpijn bedankt

Lage rugpijn

'@ kevinraar: Tip van gisteren was goed he?

elstupidoloco

'@lage rugpijn

In het geval dat je vooraf de inschatting moet maken om Hagen te nemen of (met een marge van 500k) Swift, Colbrelli, Groenewegen of McLay, dan ga je toch ook rekenen in aantal sprintkansen. Voor mij is bij die rekensom Hagen afgevallen. Achteraf had dat natuurlijk altijd Colbrelli of Swift moeten zijn. Swift hard gevallen natuurlijk, maar vooral Colbrelli valt na de 2e etappe enorm tegen.

renzovandijk

'@nasibal Waar baseer je dat op? Hij vertoont niet echt tekenen van goede vorm, integendeel haha..

kevinraar

Zeker had matthews inderdaad helaas geen bardet gekozen kost wel 10 tot 20 punten

Mollemawintdetour

Zijn er renners waarvan bekend is dat ze doorgaans moeite hebben met boven de 2000 meter fietsen? Lijkt me dat Aru het zwaar gaat krijgen met z'n gebrekkige voorbereiding.

Ik verwacht dat Froome de genadeklap uit deelt morgen. Gewoon de beste grote ronde renner op het moment.

Lage rugpijn

'@ mollema: De enige ronderenner waarvan ik dat weet is Valverde , verder niet. Ik kan me wel voorstellen dat lichaamsgewicht extra zwaar telt ivm de ijle lucht.

Lage rugpijn

'@ mollemawintdetour: snel even wat onderzoek gedaan: Kittel, mcclay, groenewegen en bouhanni hebben allemaal moeite met klimmen boven 2000 meter.

Poeksel

Tja, Kittel is dan ook gewoon de beste grote ronde renner op het moment.

(1.88/82)

christidoc

'@Lage rugpijn

Kittel sprint zo die berg op. Bij bij komt hij in het team!

Lage rugpijn

'@ poeksel: :-) Kittel is een renner die een grote ronde rijdt , dus een groteronderenner...En met 5 etappes op zak misschien wel de beste.

Overigens is froome1.91 geloof ik dus een nog grotere ronderenner dan kittel.

Edit: Ook greipel heeft last op meer dan 2000 meter.

elstupidoloco

Sieberg schijnt ook nog hoger te komen dan de rest, dus nog minder zuurstof en nog meer last van de hoogte

snoek1974

Dit is wel de scorito van de uitvallers , inmiddels nog 12 man over , 8 uitvallers terwijl er ook 8 man naar huis zijn die ik overwogen had voor mijn selectie , in vriendenpoule waarin ik meespeel heeft iedereen nog tussen de 10 en 12 renners over , zijn niet de minste renners die uitvallen .

Naar huis : Sagan , Cavendish , Gilbert en Demare uit mijn sprint team en Valverde , Porte , Thomas en Majka uit mijn klim ploeg

Overwogen : Trentin , Fuglsang , Felline , Wellens , Izagirre , Gesink , Durbridge en Bennett .

Qua aantal is het vrij hetzelfde als normaal alleen in kwaliteit zijn de uitvallers wel bizar dit jaar

Starlynk

Baaldagje gisteren. Begon perfect zoals verwacht, met Kittel, Groenewegen, Bouhanni en McLay op achterstand en mijn snelle mannen excl. Kittel er allemaal nog bij (Matthews, EBH, Kristoff, Greipel, Swift, Colbrelli). Maar toen die irritante waaiers :p En dan ook nog last minute EBH als kopman gedaan ipv Matthews en Küng ipv Benoot voor de vlucht in het team. Tsja, paar plaatsjes gezakt omdat ik mijn klassementsmannen ook niet had opgesteld. Wel in de vriendenpoule bijna 200 punten voorsprong op de nr 2 nu (die Kittel als kopman had). Hopelijk kan ik het naar Parijs halen. De resterende etappes zijn qua team iets in zijn voordeel denk ik, dus zal slim op moeten stellen :)

Vandaag zal het wel voor de klassementsmannen zijn. Verwacht vuurwerk van AG2R!

christidoc

'@elstupidloco

Ah, vandaar dat Quintana zo goed is. Hij heeft altijd iets meer zuurstof dan de rest.

fringale

Iene-miene-mutte, froome-aru-martin...meer plausibele kopmannen heb ik niet meer over voor vandaag, dus laten we maar eens gek doen...en dan toch maar froome pakken...

nasibal

Ik zit me kapot te dubben tussen Froome en Yates, ik zou zelfs niet durven zeggen wie vandaag de 'gok' of de 'zekerheid' is.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ik had Bardet al een hele tijd als kopman hier staan en de keren dat ik van kopman ben gewisseld op de dag zelf heeft elke keer verkeerd uitgepakt dus ik laat 'm lekker staan ook al zijn de omstandigheden wat minder op zijn lijf geschreven dan ik oorspronkelijk dacht ;)

nasibal

Sieberg schijnt ook nog hoger te komen dan de rest, dus nog minder zuurstof en nog meer last van de hoogte

Sieberg leest hier mee en bedankt je voor de waarschuwing. Hij heeft direct actie ondernomen.

1 2 ... 260 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.