'@Elstupido
Zie nieuwsbericht ;)
@Pietje Precies
Je loopt het risico dat hij niet met de besten meekan áls het ontploft. Als iedereen slechts op het wiel van Bardet gaat rijden dan zal ook de huidige Yates wel meekunnen. Yates eindigt daarbij altijd vooraan met z'n sprintje én heeft ook laten zien niet vies te zijn van een aanvalletje, misschien wel met makker D. Martin. De enige manier waarop ik Froome voor Yates zie eindigen is bij een slechte dag van Yates of als hij ze zelf allemaal los rijdt.
Ik zou zo 1,2,3 echter niet durven zeggen welk scenario aannemelijker is. Hell, als je het mij vraagt wint er vandaag een vlucht. Waarbij vlucht in dit geval gezien moet worden als een 'Contadortje' en niet een 'Thomas de Gendtje'.
Dit is een grapje toch, Barry? Voordat ik ongeloveloos hap ;)
Mclay en Bouhanni gaan hier geen punten pakken. Eerstgenoemde moet uberhaupt de etappe nog maar eens binnen tijd finishen. Groenewegen en Boudat zouden hooguit 10 punten kunnen pakken via Roglic of Calmejane. T Martin zou zelf in de vlucht kunnen zitten maar ik vermoed dat hij deze 2 dagen in de spaarmodus gaat voor Marseille. Ik zou zeggen Martin en Boudat.
Kunnen we Contador weer verwachten? Bij de vorige etappe met Contador in de vlucht toen had ik hem al 4 dageb van tevoren als kopman staan en had ik hem 5 min voor einde vervangen. Nu is dit weer het geval en ben ik aan het twijfelen of het nu WEL verstandig is hem te vervangen, vorige keer heel dom. Ik weet het niet, ik weet het niet!
Het zou mij verbazen als Yates met de besten mee omhoog kan. Daarnaast is zijn sprint vervolgens gelijkwaardig of minder aan die van Dan Martin en Uran. Dus als je denkt dat het behoorlijk bij elkaar zal blijven, zou ik altijd één van die twee pakken.
Vervolgens zou ik Froome, Bardet en Aru ook boven Yates verkiezen. Zeker Froome eindigt vaak ook goed in een groepje. Yates is door die late aanval denk ik slechts 1x voor hem geëindigd in een relevante etappe..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.