Tour de France Scorito

1 2 ... 262 ... 283 284
Elpiedro

kittel eruit!

hartstikkebedankt

Ha-ha daar gaat nummer 9

Rob94

Fijn, had hem vandaag meegenomen omdat ik weinig opties meer heb voor een berg rit en het leverde ook voor Martin extra punten op....

SlamSam111

Niet te geloven deze Tour, jongens toch

elstupidoloco

Tijd voor therapie:
Schrijf alle namen van je ploeg op een papier, vouw het papier 1 keer dubbel, 2 keer dubbel, steek een kaarsje aan, prevel wat en steek het papier maar in de fik.

Een voorsprong van 300 punten op de eerste in je subpoule zonder kittel leek een lekkere marge. Dat wordt nog billenknijpen

Treenert

Mclay eruit

BarryE1

Misschien dat ik na vandaag geen opstelling meer hoef te maken, benieuwd of ik in parijs er nog wel 9 op kan stellen.

Zadelpen

Je kan van al die uitvallers een mooi team samen stellen inmiddels.

christidoc

Ik vraag me af of er iemand is zonder Kittel die genoeg punten heeft om bovenin mee te doen. Wel in het voordeel van ploegen die nog veel sprinters over hebben.

hartstikkebedankt

Sagan 5
Kittel 4.5
Cavendish 3.5
Demare 3
McLay 1.5
Trentin 1

Gilbert 1
Felline 1
Van Emden 0.75

Porte 4.5
Valverde 4.5
Majka 2.5
Thomas 2
Pinot 2
Fuglsang 1.5
Izagirre 1.5

Gesink 1
Bennett 0.75
Wellens 0.75
Cataldo 0.75

Toch een aardig team voor 43 mil inderdaad

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Boasson's marktwaarde stijgt.

Zadelpen

We komen nog wel een sprinter te kort hartstikke, ben benieuwd wie zich nog aan meldt, :-).

Jeffrey81

Ik ga echt huilen als Roglic het haalt.... vele malen opgesteld, maar vandaag dus niet...... :(

nasibal

'@Barry

Maar heb je vandaag Groenewegen opgesteld?

BarryE1

Denk dat alles teruggereden wordt, behalve Roglic.

BarryE1

'@nasi jazeker, voor de teampuntjes van Roglic ;-)

Lage rugpijn

Voordeel van weinig mogelijkheden , roglic opgesteld.

Pietje Precies

Enkel zand gestrooid of ook echt Yates gekozen, Nasibal?

Jeffrey81

Huil, ween, zucht, steun en jank...... :(

hartstikkebedankt

Jeffrey, sorry hoor en ik weet niet hoeveel renners je nog over hebt en welke je dan vandaag hebt opgesteld, maar als ik voor mezelf spreek dan zou ik blij zijn geweest als ik Roglic nog in m'n team had gehad en dan had ik hem als één van de eerste renners opgesteld voor vandaag

Jeffrey81

Tuurlijk, want hij wint wel vaker zware bergetappes, haha....

Jeffrey81

Voorkeur ging naar Latour, Buchmann en Kittel trouwens. Dus ik moet geen spijt hebben eigenlijk. Had het nooit anders gedaan.... ik verwachtte hem gewoon echt niet vandaag. Veel te zwaar.

hartstikkebedankt

Nou ja Roglic leek me wel één van de grootste kanshebbers om hier vandaag vanuit de vlucht te winnen. Ik heb zelf nog maar 4 klassementsrenners over dus bij mij zou hij na die 4 en Matthews de 6e man zijn die ik vandaag zou hebben opgesteld. Dus ben daarom benieuwd wie je vandaag dan wel hebt opgesteld.

SlamSam111

Roglic stond er ook in bij mij vandaag, hup!

Jeffrey81

In de vluchten waar ie mee was werd ie bergop juist iedere keer vroeg gelost.... dat ie voor jou zo'n topfavoriet voor vandaag was is eerder een teken dat je verder inderdaad niet veel meer over hebt ;)

1 2 ... 262 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.