'@nasi en anderen
Ik heb 1 ding geleerd deze tour. Dat ik op zich prima bijdrages heb, alleen ik mis steeds de clou van de discussie hahaha. Dus..... niet meer midden in de nacht mijn mening ventileren, maar overdag, met een frisse blik, ;-).
--
Geen bekertje voor team Zadelpen.... heel erg jammer vind ik dat. Had al 1 keer een goede tour gehad, verder nog weinig van gebakken. Ik was zo superscherp... echter, dit superscherpe heeft ook zijn nadelen, want elke etappe top zijn, betekent dat je wat inlevert in de breedte. En het is denk ik niet enkel en alleen door die vallen gekomen dat ik wat te kort kwam in de bergen.
Zie zeker verbeterpunten in mijn team. Als ik dat iets mooier soigneer, en dan eens een ronde dat je aan de goede kant van de uitvallers zit. Dan moet een beker wel een keer in mijn bezit komen lijkt me.
'@Zadelpen Dankjewel! Mijn sprintersteam is redelijk stabiel nog, dus daar zal het niet aan liggen. Jammer voor jou dat je niet je bekertje hebt. Het was best close toch nog gisteren? Je zei nog dat je je naar dat bekertje ging fietsen vandaag met een goed tijdrijdersteam, hoeveel heeft het nog gescheeld? Wie weet dat het de volgende keer weer jouw kant opvalt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.