Colbrelli geeft aan wel voor groen te gaan. Zie commentaar tijdens Dauphine.
"I like the green jersey, also at the Tour de France. This is my goal, here and at the Tour. I know that at the Tour I'll have to fight against strong sprinters including Peter Sagan who's been winning it for years now," he said. "I'm happy. Everything starts from here at the Dauphiné."
Winner of the first stage of 24th Tour of Slovenia, stage with start in Koper and finish in Kočevje, is Irish cyclist Sam Bennett (Bora-Hansgrohe). Second was Sonny Colbreli (Bahrain-Merida), third was Slovenian Luka Mezgec (Orica-Scott). We saw a massive crash just before the finish, but for now we don’t know if anybody got injured.
Geen Cavendish dus, ms lag hij erbij. Nog niet bekend.
'@jsprunk
Kwiatkowski is voor mij ook een hele interessante renner. Hij zit voorlopig in mijn team. Ja, hij gaat knechten voor Froome. Maar in de eerste week is hij een serieuze kandidaat om de gele trui te pakken. Kwiat was vroeger zeer sterk in tijdrijden, maar heeft zich meer gericht op de heuvels. Ik denk dat zijn tijdritkwaliteiten weer naar boven zullen drijven als hij in goede vorm is. Dan is het best mogelijk dat hij geel pakt in etappe 3, door zijn punch. En gezien zijn 'comeback' dit jaar denk ik dat geel dus mogelijk is. Daarnaast kan hij puntjes pakken in de heuveletappes en teampunten scoren met Froome. Voor 1,5M een prima koop.
'@WcEendt Kandidaat nummer 1 is hij toch al langer? Ook gezien zijn soms onverklaarbare agressieve reacties. De piepoli onder de sprinters.
On: Ook een aanrader in je ploeg kan Andrei Grivko zijn. Kost 500K maar heeft een heleboel potentiele punten: Kan goed tijdrijden en misschien wel de eerste TT winnen + geel. En hij kan ook nog eens gaan verrassen in etappe 3, waar hij het geel dan kan behouden. Als fuglsang of aru dan na de eerste bergetappe in het geel rondrijdt, is het gratis puntjes pakken en dus heeft hij een potentieel van 250 punten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.