Tour de France Scorito

1 2 ... 28 ... 283 284
Kay010b

Ik zie colbrelli niet hoger eindigen dan een 8ste plaats bij een sprint.

hartstikkebedankt

Zijn er ook renners die hebben aangegeven een serieuze gooi naar de bergtrui te doen?

Tourminator

Colbrelli geeft aan wel voor groen te gaan. Zie commentaar tijdens Dauphine.

"I like the green jersey, also at the Tour de France. This is my goal, here and at the Tour. I know that at the Tour I'll have to fight against strong sprinters including Peter Sagan who's been winning it for years now," he said. "I'm happy. Everything starts from here at the Dauphiné."

Treenert

Winner of the first stage of 24th Tour of Slovenia, stage with start in Koper and finish in Kočevje, is Irish cyclist Sam Bennett (Bora-Hansgrohe). Second was Sonny Colbreli (Bahrain-Merida), third was Slovenian Luka Mezgec (Orica-Scott). We saw a massive crash just before the finish, but for now we don’t know if anybody got injured.

Geen Cavendish dus, ms lag hij erbij. Nog niet bekend.

Timdepunter

'@ starlynk
Deze tacktiek pas ik ook toe. Ik heb ongeveer hetzelfde budget, bijna alle grote namen qua sprinters zitten er bij.
9 sprintkannonen aangevuld met twee aanvallers voor vlakke etappes. Dit wordt ongeveer 9x een groot feest.

Treenert

Zojuist gefinished

http://www.tourofslovenia.si/en/

Mardai

Wie zijn je 9 sprintkanonnen dan? Sagan, Kittel, Cav en Greipel?

Timdepunter

Voorselectie Sunweb voor de Tour de France 2017
Søren Kragh Andersen
Nikias Arndt
Warren Barguil
Phil Bauhaus YEAHHHHHHH
Roy Curvers
Johannes Fröhlinger
Simon Geschke
Michael Matthews
Ramon Sinkeldam
Tom Stamsnijder
Laurens ten Dam
Mike Teunissen
Albert Timmer

Timdepunter

'@mardai cav niet

siht

Waarom YEAHHH ?

Treenert

Als Bora dan ook Sam Bennett meeneemt wordt het alleen maar interessanter

Treenert

Cavendish 'sprint' naar de 10e plek in Ronde van Slovenië

Timdepunter

'@treenert
Die mag dan gewoon lekker voor Peter gaan werken als hij mee gaat.

Treenert

Peter vindt altijd zijn eigen weg. Die is geen lead-out nodig. Kan gewoon samen gaan.

roburger

'@jsprunk

Kwiatkowski is voor mij ook een hele interessante renner. Hij zit voorlopig in mijn team. Ja, hij gaat knechten voor Froome. Maar in de eerste week is hij een serieuze kandidaat om de gele trui te pakken. Kwiat was vroeger zeer sterk in tijdrijden, maar heeft zich meer gericht op de heuvels. Ik denk dat zijn tijdritkwaliteiten weer naar boven zullen drijven als hij in goede vorm is. Dan is het best mogelijk dat hij geel pakt in etappe 3, door zijn punch. En gezien zijn 'comeback' dit jaar denk ik dat geel dus mogelijk is. Daarnaast kan hij puntjes pakken in de heuveletappes en teampunten scoren met Froome. Voor 1,5M een prima koop.

Starlynk

Kan me nog herinneren dat ik Kwiatkowski in 2015 had voor de proloog en geel in de eerste week en dat ie toen lekker 64e werd in de proloog en ging knechten voor Kittel en Uran de rest van de Tour, zonder zelf ergens top 20 te rijden :-P

Monsalve

Zowel Brändle als Pantano abandon vandaag in TdS. Geen ideale voorbereiding

jsprunk

Bauhaus, Andersen, Arndt.. dat maakt de keuzd voor Matthews niet logischer. Of denkt die echt het groen te kunnen pakken?

De prestatie van Cavendish maakt Boasson weer interessanter, maar ik weet nog niet hoe ik ruimte voor hem kan maken..

flashke

Het is maar een voorselectie. Arndt en Matthews gaan zeker, Andersen misschien, Bauhaus lijkt hoogst onwaarschijnlijk.

Om extra kopzorgen te besparen: Sam Bennett gaat niet naar de Tour. Heeft dat zelf aangegeven.

Quintana10

Het is toch al lang en breed duidelijk dat Matthews gewoon gaat sprinten met Arndt als lead-out. Speculaties zijn tof maar die zijn over de sprinter van Sunweb zijn iets wat overbodig.

jp.vanoosterhout

ik durf eigenlijk cavendish niet uit mijn team te laten,vorig jaar was dat mijn grootste misser ! je weet het nooit met hem,duveltje in een doosje !

WCEendT

'@VanOosterhout

Als Cavendish ook maar één etappe wint deze Tour is hij bij mij doping kandidaat #1.

Iemand met deze ziekte kan geen topsport bedrijven.

Rebellin

'@WcEendt Kandidaat nummer 1 is hij toch al langer? Ook gezien zijn soms onverklaarbare agressieve reacties. De piepoli onder de sprinters.

On: Ook een aanrader in je ploeg kan Andrei Grivko zijn. Kost 500K maar heeft een heleboel potentiele punten: Kan goed tijdrijden en misschien wel de eerste TT winnen + geel. En hij kan ook nog eens gaan verrassen in etappe 3, waar hij het geel dan kan behouden. Als fuglsang of aru dan na de eerste bergetappe in het geel rondrijdt, is het gratis puntjes pakken en dus heeft hij een potentieel van 250 punten.

WCEendT

'@Rebellin

Eerste deel 100% eens.

Twee deel; Grivko tijdrit winnen van Roglic, Martin en andere wereldtijdrijders? Op wat baseer jij dit?

Rebellin

Vierde op het EK tijdrijden en Oekraiens kampioen TT. en hij heeft dacht ik zelf al eens aangegeven dat korte tijdritten hem goed liggen.
Ik denk dat hij nog steeds groeit en wel degelijk een grote rol van betekenis kan spelen. En vergeet niet: 500k

1 2 ... 28 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.