Tour de France Scorito

1 2 ... 29 ... 283 284
gesink/dekker

Bedankt voor de tip! Maar eerst even Route du Sud afwachten voordat ik Grivko overweeg. Mist toch wedstrijdritme vanwege het slaan incident

WCEendT

'@Rebellin
Denk dat als ik dit zou zeggen mensen het een Ponzi 2.0 zouden noemen ;).

nasibal

'@Rebbelin

Er is een hele rits met 500k mannen die in 1 of 2 etappes 'zouden kunnen meespelen' en een kopman hebben die ongeveer net zoveel kans heeft (of meer) om teampunten op te leveren, als Fuglsang en Aru. Even uit de losse pols:

Bakelandts, Boom, Domont, Guardini, Howson, Laengen, Lammertink, J mcarthy, Oliveira, Sutterlin en Valgren.

Hoewel je redenatie klopt (kansen om de tijdrit te winnen kunnen we over discussieren), zijn er zoals je ziet nog een enorme hand vol renners waar hetzelfde voor geldt. Uiteraard gaat de voorspelling niet voor al deze namen uitkomen. Waarom specifiek Grivko?

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@wceendt: ik wil hem zo ook wel tot Ponzi-tip van de week benoemen hoor. Of heb je nog een betere? :)

Laatst gewijzigd
Silent Hill

'@WCEendt: George Bennett zit volgens jou dus vol dope ?
Begin van het seizoen Pfeiffer, en won enkele weken geleden de Amgen Tour of California.

Idem Alaphilippe: eind 2015 Pfeiffer om dan een paar maand later in het Ardens weekend iedereen naar huis te fietsen.
Stoute dopingmannetjes zijn het dus, confer WCEendt.

Laatst gewijzigd
Treenert

1. Bennett
2. Colbrelli
3. Mezgec
4. Ferrari
5. Canola
6. Korošec
7. Rajovic
8. Palini
9. Majka
10. Cavendish

Sprint in Ronde van Slovenië vandaag. Vroeger fietste hij al zittend op de bagagedrager en één hand aan het stuur deze gasten eruit. Cav is niet goed, da's helder.

JimKro

Van wat ik begrijp sprintte hij bewust niet vol mee.

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

dat bedoel ik wceendt,een lichte vorm van pfeiffer daar kan men snel van herstellen, dus ik denk dat cavendish gewoon met de tour de france zijn vorm weer heeft ..en dat hij weer 2 of 3 ritten pakt.vandaag was hij slechts 10de in slovenie ...maar daar deed hij het vorig jaar helemaal niet goed.dus dat wil niks zeggen !!

Treenert

Omdat?

Treenert

Bewust niet mee sprinten is hetzelfde als een spits die zegt "ik had geen zin om die bal erin te schieten".
Kolder dus. Als je er toch bent kun je die laatste 3n honderd net zo goed ff vol doortrekken. Of ben ik nou gek?

WCEendT

'@Silent Hill
Zet inderdaad vraagtekens bij Bennett en Alaphill.

Zelf meegemaakt wat het kan doen met je lichaam, niet persoonlijk, weet niet hoe zwaar hun vorm was zoals vanoosterhout al aangeeft, maar wel opmerkelijk dat zeker.

Charlie33

Boom gaat niet mee, moet ik mijn poule omgooien. Grivko kan goed alternatief zijn. Of Gallopin

Laatst gewijzigd
Groentje

Ik vind de klimmers dit jaar moeilijker dan afgelopen jaren. Zo twijfel ik bijvoorbeeld nog tussen de combi van 6,5 miljoen: Bardet/Aru of Valverde/Meintjes. Die eerste twee gaan sowieso ten aanval trekken en zullen dus zeker wel een aantal keren kort eindigen, maar Valverde (!) en wittetruipunten zijn toch ook verleidelijk.

bakfiets

Wat denken jullie van kreuziger? Zo zeker is het niet dat chaves en yates het goed gaan doen. En kreuziger heeft al eens bewezen bij tegenvallen en/ uitvallen kopman een goed klassement te rijden en een etappe te winnen. Bovendien kans op teampunten etappe en witte trui. Is absoluut een gok maar wel een die voor 1 mln heel goed kan uitpakken.

Treenert

Majka mag zich dit jaar voor het eerst in de Tour laten zien als klassementsrenner.
Gaat hij dat ook doen? Je ziet zo vaak knechten het lastig hebben als kopman.

Mardai

Geen Bardet in mijn team. Blunder qua punten of juist slim?

Ik heb hierdoor wel Froome, Valverde en Porte.

Wat denken jullie wijze heren?

Pantano

Porte ook weglaten, zodat je meer geld overhoudt voor een topsprinter + aanvaller. Denk dat je het spel kan winnen door hem weg te laten, omdat iedereen nu verwacht dat hij wel even van Froome gaat winnen. Wss zakt ie weer een keer door het ijs en wordt ie 5e of 6e.

Twaburov

Valt me toch weer op hoeveel renners volgens dit forum een goede tijdrit in de benen hebben.

Pantano

Aru of Majka, wie gaat meer punten pakken? Aru betere klassementsman, maar Majka kan verrassen en pakt veel teampunten met Sagan.

jsprunk

Pff.. Felline valt niet mee vandaag. Trek wilde hem graag in de kopgroep hebben?

joern00

'@pantano
Dat kan je ook zeggen van Quintana denk ik. Rijd toch altijd veel te passief en naargelang de aard van het parcours dit jaar is de kans dat die ver uitloopt in het klassement toch redelijk klein, wat gezien de laatste tijdrit toch een vereiste is voor hem. Of slaag ik de bal hier mis?

Ik heb in elk geval een team kunnen samenstellen met een plaatsje voor Froome, Valverde, Porte en Bardet met genoeg plaats voor 7 goede sprinters en 1 van de "2de" rij.

Malathion

Ik heb momenteel 1 jongere renner in mijn team. Laat ik dan teveel punten daar liggen of kan je compenseren met goede AK mannen?

Malathion

En kan iemand nog eens een vurig pleidooi voor Majka houden voor die 2,5 miljoen?

Ja, puntenpakker van weleer. Omdat hij altijd op een half uur stond en dan eropuit trok. En iedereen hem de bollen gunde.

Maar als hij nu klassement rijdt, gaat hij dan weer zoveel vrijheid krijgen? En zoveel punten pakken?

vasnd

'@Malathion: nee. Het enige dat hem, in mijn ogen, onderscheidt tov de Fuglsang van vorig jaar (aka zonder Dauphin vliegen) is evt teampunten Sagan.

Laatst gewijzigd
JimKro

Er wordt nu gevraagd om pleidooien voor renners waar men zelf over twijfelt. Om hem dan toch te kunnen nemen nadat iemand op het forum hem heeft aangeraden?

1 2 ... 29 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.