Deze tijdrit zal sowieso het grote doel van Martin zijn, grote kans dat hij deze pakt. Daarnaast hebben Castroviejo, Küng, Felline, Kittel, Bodnar hier allemaal in meer of mindere mate kans. En wellicht zal onder andere Dennis ook nog starten, startlijst is niet voor niets verre van compleet.
Waarom doen jullie dan niet met andere spellen mee?
Sportpools is echt een heel leuk spel, dat zal wél echt lastig puzzelen worden.
Feit is gewoon dat de Tour een heleboel mensen trekt die nauwelijks wielrennen volgen en het dan leuk vinden om een spelletje te spelen.
Ik snap Scorito dus wel.
Massaal Sportpools spelen dus.
Zou Felline niet per ongeluk een leuke uitdager kunnen zijn van Sagan? Hij kan leuk aankomen op verschillende aankomsten. heeft in de Vuelta al bewezen voor de puntentrui te willen rijden en lijkt mij voor 1 miljoen dus spotgoedkoop! Uiteindelijk zal Sagan wel weer winnen maar vind het wel een interessante stelling.
Bij een (relatief) laag budget wordt het juist een geluksspel. Nu kun je ook met pech nog (lang) meedoen.
Het gedwongen moeten selecteren van veel koopjes is wellicht aanvankelijk fijn om de obsessieve breedtekennis te bevredigen maar de wel of niet gekozen kopmannen worden ook veel doorslaggevender.
Heb de Giro poule niet gewonnen omdat ik niet uitgebreid gegoogled had of Stuyven voor eigen kans mocht gaan. Dat soort keuzes geven dus nog altijd de doorslag. Speel altijd liever om de zege dan dat ik trots kan zijn op drie excellerende kleine renners terwijl ik kansloos 1000ste wordt omdat mijn beste sprinter ziek wordt en mijn klassementstopper letterlijk uitvalt.
Is het niet een idee voor Scorito om de eigenaar van een sub-poule de hoogte van het budget vast te laten stellen. Dus bij de algemene poule krijg je dan nog steeds gewoon 51 miljoen. De wielerflits-poule zetten ze bijvoorbeeld op 40 miljoen en de forum-poule zetten we op 30 miljoen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.