Tour de France Scorito

1 2 3 4 ... 283 284
Kpenty

Met het veldrijden in de winter wou die weer zijn tijdrit verbeteren dus Lars Boom wordt de verassing.

ditisdavid

Deze tijdrit zal sowieso het grote doel van Martin zijn, grote kans dat hij deze pakt. Daarnaast hebben Castroviejo, Küng, Felline, Kittel, Bodnar hier allemaal in meer of mindere mate kans. En wellicht zal onder andere Dennis ook nog starten, startlijst is niet voor niets verre van compleet.

snellerfietsen

Laten we niet vergeten dat Kung de tijdrit in Apeldoorn waarschijnlijk had gewonnen als die niet was gevallen. koopje voor 750

Timdepunter

Het budget is redelijk normaal rond de 50m maar sommige renners zijn zo goedkoop ingeschaald hahaha. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om koopjes te kiezen.

Ab Normaal

Er zitten best wel wat koopjes in. Probleem is dat je ze met dit budget niet echt nodig hebt.

Silent Hill

Een typisch lage drempel spel.

WCEendT

Hadden gewoon 25-35M budget moeten doen i.p.v. deze onzin. Schiet niet op zo, luisteren niet naar de kritiek die ze elke poule weer krijgen.

Jori

Tour de France moet gewoon iedereen mee kunnen doen, vinden ze. Ook als ze denken dat Cavendish hem wint, moeten ze nog steeds een paar andere namen kunnen selecteren die ze kennen ;)

Bertje82

Ook ik vind het budget veel te hoog, maar vergeet niet dat de Tour editie van Scorito niet voor ons wordt gemaakt maar voor de mensen die eens per jaar wielrennen kijken.

heuveltje af

Vind het budget hoog zeker in de 1 miljoen categorie is de keuze reuze. Succes iedereen met puzzelen

Ab Normaal

Waarom doen jullie dan niet met andere spellen mee?
Sportpools is echt een heel leuk spel, dat zal wél echt lastig puzzelen worden.

Feit is gewoon dat de Tour een heleboel mensen trekt die nauwelijks wielrennen volgen en het dan leuk vinden om een spelletje te spelen.
Ik snap Scorito dus wel.
Massaal Sportpools spelen dus.

Phoenix0000

Budget is natuurlijk helemaal niet zo hoog gezien de breedte van de sprinttoppers en klassementstoppers die hier opwachting maken.
Vergeleken met de Giro )ook 51 miljoen dacht ik) is dit budget echt heel krap.

denise

Spijtig dat er geen kluns is zoals bij sportpools. Ik zou direct weten wie te kiezen : Quintana.
Nemen jullie ook Gilbert en Van Avermaet. Wie Belg is zou die zeker moeten kiezen.

Laatst gewijzigd
gesink/dekker

'@Timdepunter en Ab Normaal,
Ben benieuwd naar jullie koopjes? Koopjes als McLay of Enger vorig jaar zie ik nog niet...

Bertsu

De 2 miljoen voor Roglic vind ik erg logisch, voor minder zou iedereen hem nemen. Ik vind Ion en Felline dan weer wat aan de goedkope kant.
En is Cav alweer op zijn oude niveau? En wie worden de goede ontsnappers, Wellens, Uran, Gesink/Bennett, Barguil, Rolland?

poppeltje94

'@Phoenix0000, voor de Giro had je 42 miljoen dacht ik.

@Bertsu, ik ben zelf benieuwd hoeveel vrijheid Latour, Pantano en van Avermaet krijgen binnen hun ploeg.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@gesink/dekker
Je moet niet al je juweeltjes direct prijsgeven, daarom hou ik het bij één: Calmejane.

Verder zijn er altijd renners die ineens koopjes worden omdat teamgenoten toch niet meedoen, zoals vorig jaar Laporte.

Laatst gewijzigd
Tourminator

Giro inderdaad 42 miljoen. Vorig jaar Tour 53 miljoen, dus toch 2 miljoen omlaag.

bramverbruggen

Zou Felline niet per ongeluk een leuke uitdager kunnen zijn van Sagan? Hij kan leuk aankomen op verschillende aankomsten. heeft in de Vuelta al bewezen voor de puntentrui te willen rijden en lijkt mij voor 1 miljoen dus spotgoedkoop! Uiteindelijk zal Sagan wel weer winnen maar vind het wel een interessante stelling.

shyguy

'@ Ab
Sportpools is idd een hele leuke poule, daar moet je echt keuzes maken.
Mijn huidige kluns, Murray, doet het weer net zo goed als vriend Zakarin tijdens de Giro :-(

siht

'@bramverbruggen
Ook als Degenkolb mee doet? Felline zal niet elke rit kunnen gaan dan.

Starlynk

Ik denk dat Felline gewoon moet knechten voor Degenkolb en Contador als ze alle drie starten.

De Brigadier

Bij een (relatief) laag budget wordt het juist een geluksspel. Nu kun je ook met pech nog (lang) meedoen.
Het gedwongen moeten selecteren van veel koopjes is wellicht aanvankelijk fijn om de obsessieve breedtekennis te bevredigen maar de wel of niet gekozen kopmannen worden ook veel doorslaggevender.

Heb de Giro poule niet gewonnen omdat ik niet uitgebreid gegoogled had of Stuyven voor eigen kans mocht gaan. Dat soort keuzes geven dus nog altijd de doorslag. Speel altijd liever om de zege dan dat ik trots kan zijn op drie excellerende kleine renners terwijl ik kansloos 1000ste wordt omdat mijn beste sprinter ziek wordt en mijn klassementstopper letterlijk uitvalt.

Niballie

Voor dat soort info moet je Stuyven toevallig tegenkomen in Leuven. Iemand nog een renner tegen het lijf gelopen de laatste tijd en even kunnen vragen naar z'n ambities?

Laatst gewijzigd
poppeltje94

Is het niet een idee voor Scorito om de eigenaar van een sub-poule de hoogte van het budget vast te laten stellen. Dus bij de algemene poule krijg je dan nog steeds gewoon 51 miljoen. De wielerflits-poule zetten ze bijvoorbeeld op 40 miljoen en de forum-poule zetten we op 30 miljoen.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.