Tour de France Scorito

1 2 ... 58 ... 283 284
jort101

'@lars
Dat is juist het probleem bij Porte, hij heeft altijd pech.. En ja, Valverde kan echt wel een degelijke tijdrit rijden.

ONCE

Jekke

De dauphine is niet zaligmakend. Paar dagen 150km of 3 weken lang een GT is een wereld van verschil. Helemaal als je een trainingsachterstand hebt. Het blijft gissen hoeveel inhoud Aru op t moment heeft

Koenniiee

'@Jekke; Snap ik ook niet. Aru is bij mij een zekerheidje met zijn vrije rol en (vind ik) aardige vorm. Daarnaast denk ik dat Fuglsang gewoon naar huis gaat wanneer zijn vrouw bevalt. Anders had ik beide gepakt.

Laatst gewijzigd
Niballie

Hem en zijn vrouw bedoel je? :p

Koenniiee

'@Allieballie; Dit is het niveau, dus? :P Kom hier nog niet zo lang..

Icon

Voor de liefhebbers, nogmaals de link naar de forum poule:

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/wielerflits-forum-poule?code=e384cdb5-5e2e-42eb-9b1d-fa0e330513d8

Good luck

lars91

Heb nu Froome, Contador, Valverde en Porte. Ben er toch ernstig over aan het denken om 1 van die 3 weg te laten voor Yates/Meijntjes en nog een sprinter.

nathancouw

'@lars91 Ik zou het wel weten...

Matti

'@vasnd: Kung heb ik uiteraard al, denk dat de meerderheid hem wel zal nemen. Maar die ga ik geen kopman maken. Roglic heb ik geen geld meer voor of ik moet een duurdere AK laten vallen.

nathancouw

Het is een mirakel! De eerste keer een team samengesteld dat niet het volledige budget kost. Zou het wat zijn en voor hoelang blijft het zo? :)

Treenert

Als Martin de tijdrit in eigen land wint rijdt ie zomaar in het geel tot de 5e etappe = al 90 punten
Vervolgens nog een tijdrit, laten we zeggen dat ie 3e wordt = 40 punten.
Zit je al op 130. Misschien nog wat teampuntjes met Kristoff en dan is 1.5 mln toch niet zoveel?
Moet hij natuurlijk wel winnen.

Mijn vraag is dus: Wint hij de tijdrit, hééélp

Koenniiee

'@Treenert; Ik denk op zeker dat Tony wel de tijdrit pakt. Al denk ik dat hij in rit 3 zijn gele trui wel kwijt is.

Kan er iemand iets zinnigs zeggen over Gilbert versus Wellens? Ik heb beide in mijn team als de aanvallers die punten gaan pakken. Echter heb ik een extra tijdrijder op het oog (op dit moment 'slechts' 1 in mijn team). Wie zou er meer punten binnen slepen/top 10 rijden?

Ik vind beide aardig in vorm.

vasnd

'@Treenert
Z'n vorm moet nog een tandje bij gezien het eerste deel van het jaar met 2e plekken. Ja oder nein, dat is de vraag. Zijn dominantie is voorbij in ieder geval.

tvm

Roglic denk ik.

fietsumerin

Wie denken julie dat er meer punten pakt bouhanni of colbrelli

Treenert

Heb nog 1 mln over voor 1 renner.
Veel renners die dat mln wel gaan waarmaken:
Ulissi, Pantano, Felline, Brambilla, Latour (wel een toepasselijke naam), Rolland óf Wellens ???

Gilbert heb ik al. @Koenniiee, moet je doen!

fringale

'@lars91 : kijk zijn ITT's van dit jaar er maar eens op na, en van Valverde mag je verwachten dat hij op dag 1 al even de pikorde bij Movistar wil duidelijk maken, dus ja ik zie hem rond plek 10 finishen.

Treenert

'@fietsumerin Colbrelli is vaker inzetbaar en gaat zijn 2 mln. zeker waarmaken, dat is bij Bouhanni nog de vraag, vaak alles of niets
Ik heb ze overigens wel allebei.

Rebellin

'@fietsumerin Ik denk ook Colbrelli. Is toch een stuk constanter dan Bouhanni. Bovendien is Bouhanni lang geblesseerd geweest omdat hij met zijn spleetje op het asfalt was gekomen.

Shimmy88

Na wat resultaten van Aru opzoeken heb ik hem toch maar geswitcht voor izagiurre. Maar nu heb ik ineens 20 renners en 1.5 mil over... dus nu wordt het verleidelijk om toch quintana te gaan nemen. of toch felline of gilbert te switchen voor coquard..

Lancearmstronghero

twijfel tussen:

Aru/Avermaet/T. Martin

of

Valverde/Gilbert/Kung

als ik deze keuze heb kunnen maken is mijn team klaar en doe ik er niks meer aan ... denk ik :P

hartstikkebedankt

Heeft iemand een vlammend betoog waarom te kiezen voor danwel Arndt ofwel Selig voor 0,75 mil...???

jsprunk

Selig dan. Ik zie Matthews geen sprints winnen en eigenlijk ook het groen niet pakken. Verwacht dat ze op eigen houtje weinig punten opleveren.

sprintgeit

Selig want meer kans op truipunten

Poeksel

Treenert schrijft: "Als Martin de tijdrit in eigen land wint rijdt ie zomaar in het geel tot de 5e etappe = al 90 punten. Vervolgens nog een tijdrit, laten we zeggen dat ie 3e wordt = 40 punten."

Wat extra overwegingen en correcties hierop:

De eerste etappe levert 118 punten als hij wint (inclusief kopmanpunten). De tweede etappe kan je hem opstellen voor truipunten, maar dat is alleen slim alleen als je geen negen sprinters hebt. De derde etappe gaat het geel mogelijk naar iemand anders. De tweede tijdrit zou je hem weer kopman kunnen maken.

De kopmanpunten moet je natuurlijk niet volledig rekenen, maar als verschil met het aantal punten dat het alternatief voor de kopmanplek scoort.

Nog iets anders: ik snap niet dat mensen hun team al klaar kunnen hebben. Stel bijvoorbeeld dat Dennis rijdt, of er komt een goedkope sprinter bij voor 500k. Of een bepaalde renner zegt vol voor groen of bollen te gaan, of juist alleen in bepaalde etappes mee te sprinten. Dan ga je je team toch niet aanpassen?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 58 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.