Tour de France Scorito

1 2 ... 61 ... 283 284
nasibal

Hij heeft me werkelijk waar nog nooit teleurgesteld. Mogelijj dat ik Hagen nog slachtoffer om Trentin er weer in te fietsen. Moet ik nog iets verzinnen voor die 500k.

Icon

Waarom vinden jullie Trentin zo interessant?

alro

wie zouden jullie kiezen Felline of EBH, en waarom.

ik zelf geef voorkeur aan Felline 500.000 goedkoper en zal denk ik ook mee sprinten net als EBH.

felline iets meer all rounder???

Laatst gewijzigd
De Brigadier

Felline is de meest overschatte renner ooit.

Pantano

Greipel of Colbrelli, wie gaat meer punten scoren? Greipel de betere sprinter, maar Colbrelli sprint in meer etappes mee ivm eventuele groene trui.

alro

Ik ga ervan uit dat Vakoc ook de tour rijdt.
Ik lees zijn naam hier weinig, maar hij zal punten halen in ev. etappe winst van Kittel en de lastige aankomsten zullen ze Vakoc spelen ipv Kittel lijkt mij.

En mss nog punten halen als laatste man in treintje van Kittel en bij de eerste 20 finishen.
Voor 750.000 lijkt mij deze gok wel waard.

Wat is jullie gedachte hierover?

Twaburov

Als je je dat al afvraagt kun je net zo goed Greiplul er al uitgooien. Vraagje voor de kenners: Welke 9 sprinters gaan de meeste punten scoren? Wie zou je kiezen als je onbeperkt budget had voor 9 sprinters?

vasnd

'@alro
Gilbert, Trentin en Vakoc zijn allemaal daartoe in staat.

nathancouw

De beste 9.

snoek1974

'@ PAntano

Zin daarom dus niet te vergelijken of verwacht jij dat Colbrelli ook de vlakke etappe meesprint ? Als die voor de groene trui zou dit kunnen .

Dit wordt bij mij pas een issue mocht Cavendish niet meegaan

Vervang ik m dan 1 op 1 door Greipel of vervang ik m samen met een 750 K klimmer en pak ik Colbrelli of v Aevermaet en Roglic erbij of pak ik een 1 miljoen sprinter zoals Swift en pak ik Aru / Yates of Bardet er nog bij voor mijn klimmersploeg .

Denk dat je Colbrelli dus moet vergelijken met Sagan , Matthews , v Aevermaet , Gilbert en Ulissi en Greipel met Kittel , Cavendish , Greipel , Demare , Bouhanni etc .

Pantano

Verwachten jullie dan dat Colbrelli niet mee zal sprinten in de vlakke etappes?

elstupidoloco

Trentin is interessant omdat hij teampunten kan pakken voor kittel, omdat hij meesprint als kittel eraf ligt en omdat hij nog wel eens in de aanval mee wil gaan op heuvelachtig terrein

Crashtester

Ik vind op dit moment het kiezen tussen goedkopere mannen zowaar veel moeilijker dan kiezen tussen de duurdere renners.

Henao, Felline, De Gendt, Gilbert, Ulissi, Trentin, Atapuma, Bennett, Buchmann, Küng, Nieve, McCarthy, Naesen... Daar zitten echt leuke renners tussen, maar ik heb niet genoeg plaatsen. :(

JimKro

Als je echt niet kan kiezen zou ik de goedkoopste nemen.

snoek1974

'@ PAntano

Normaal zou ik zeggen dat Colbrelli geen kans heeft op het vlakke tegen kittel , Greipel , Cavendish , Bouhanni etc . Maar misschien verras die me

Hoe serieus de groene trui is als doel zal bepalen of die op het vlakke telkens mee zal sprinten

ONCE

Ik heb dit jaar niet veel 1 weekse rondes kunnen kijken maar toevallig wel Parijs- Nice. Vond Colbrelli daar behoorlijk indrukwekkend bij zijn etappewinst dus ik verwacht dat ie zich in de tour ook gaat mengen in de vlakke sprints. Lijkt me dat ie dit seizoen daarin wel een stap gezet heeft.

Het klinkt gek maar ik zit nog steeds in mn maag gesplitst met GvA. Vind hem te duur maar heb m toch.
Ik kan m bijvoorbeeld inruilen tegen Ulissi maar met die vrijgekomen 1m kom ik uit bij upgrades die ik niet wil maken (omdat ik het niet als een significante verbetering zie, of zelfs als achteruitgang) Ook geen zin om ergens anders te snijden om meer geld vrij te maken. Dus moet ik het maar met GvA doen. Balen man

Lage rugpijn

'@"elstupidoloco: Sorry voor de late reactie , ik was even druk. Ik bereken de punten met een formule die wattage deelt door de gemiddelde hellingshoek van het totale tourparcours. Daarna neem ik de gemiddelde windsnelheid en windrichting , fietsen ze links of rechtsom, en deel die door het lichaamsgewicht van de renner.
Zo kom ik tot de uitkomst dat :

Ebh 190 punten gaat halen

Froome 327

Fuglsang 188.

Zeg maar van welke renner je info wil en dan reken ik jet voor je uit. Dit aanbod geldt trouwens voor iedereen hier op het forum.
De veelbesproken felline gaat dus 112 punten halen.

RemcovanderMaas

'@ lage rugpijn ..... wil je me even helpen met de keuze tussen Meintjes vs Thomas?
Ik kan nog niet zo goed rekenen :-)

Lage rugpijn

Ff wachten......Zo , dat is nou toevallig...Die gaan allebei precies evenveel punten halen nl 198, helpt dat een beetje?

WCEendT

'@Lage
Doe mij ff Zabel en Kristoff.

Poeksel

Guillaume van Keirsbulck graag.

Lage rugpijn

'@ wc eendt: Die kristoff is wel een dikkerd zeg? Past maar net binnen mijn formule maar soit: zabel 67 en kristoff 214.

Lage rugpijn

Poeksel: Vlamingen is lastiger omdat de tv een rol speelt:

Kijk je de tour op de nos 23 punten. Kijk je via sporza 55 punten.

WCEendT

Kittel Trentin/Sabatini?
Demare Camolai?
Cav EBH?
Bouhanni Laporte?

RemcovanderMaas

Super! Had niet beter gekund. Dan maakt het dus geen bal uit wat ik doe en daar ben ik goed in ;-)

1 2 ... 61 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.