Ik ga ervan uit dat Vakoc ook de tour rijdt.
Ik lees zijn naam hier weinig, maar hij zal punten halen in ev. etappe winst van Kittel en de lastige aankomsten zullen ze Vakoc spelen ipv Kittel lijkt mij.
En mss nog punten halen als laatste man in treintje van Kittel en bij de eerste 20 finishen.
Voor 750.000 lijkt mij deze gok wel waard.
Wat is jullie gedachte hierover?
'@ PAntano
Zin daarom dus niet te vergelijken of verwacht jij dat Colbrelli ook de vlakke etappe meesprint ? Als die voor de groene trui zou dit kunnen .
Dit wordt bij mij pas een issue mocht Cavendish niet meegaan
Vervang ik m dan 1 op 1 door Greipel of vervang ik m samen met een 750 K klimmer en pak ik Colbrelli of v Aevermaet en Roglic erbij of pak ik een 1 miljoen sprinter zoals Swift en pak ik Aru / Yates of Bardet er nog bij voor mijn klimmersploeg .
Denk dat je Colbrelli dus moet vergelijken met Sagan , Matthews , v Aevermaet , Gilbert en Ulissi en Greipel met Kittel , Cavendish , Greipel , Demare , Bouhanni etc .
Ik vind op dit moment het kiezen tussen goedkopere mannen zowaar veel moeilijker dan kiezen tussen de duurdere renners.
Henao, Felline, De Gendt, Gilbert, Ulissi, Trentin, Atapuma, Bennett, Buchmann, Küng, Nieve, McCarthy, Naesen... Daar zitten echt leuke renners tussen, maar ik heb niet genoeg plaatsen. :(
Ik heb dit jaar niet veel 1 weekse rondes kunnen kijken maar toevallig wel Parijs- Nice. Vond Colbrelli daar behoorlijk indrukwekkend bij zijn etappewinst dus ik verwacht dat ie zich in de tour ook gaat mengen in de vlakke sprints. Lijkt me dat ie dit seizoen daarin wel een stap gezet heeft.
Het klinkt gek maar ik zit nog steeds in mn maag gesplitst met GvA. Vind hem te duur maar heb m toch.
Ik kan m bijvoorbeeld inruilen tegen Ulissi maar met die vrijgekomen 1m kom ik uit bij upgrades die ik niet wil maken (omdat ik het niet als een significante verbetering zie, of zelfs als achteruitgang) Ook geen zin om ergens anders te snijden om meer geld vrij te maken. Dus moet ik het maar met GvA doen. Balen man
'@"elstupidoloco: Sorry voor de late reactie , ik was even druk. Ik bereken de punten met een formule die wattage deelt door de gemiddelde hellingshoek van het totale tourparcours. Daarna neem ik de gemiddelde windsnelheid en windrichting , fietsen ze links of rechtsom, en deel die door het lichaamsgewicht van de renner.
Zo kom ik tot de uitkomst dat :
Ebh 190 punten gaat halen
Froome 327
Fuglsang 188.
Zeg maar van welke renner je info wil en dan reken ik jet voor je uit. Dit aanbod geldt trouwens voor iedereen hier op het forum.
De veelbesproken felline gaat dus 112 punten halen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.