Tour de France Scorito

1 2 ... 64 ... 283 284
janstof

'@Matt89 & @Alexzsci

Ja ik zat zelf ook idd te denken aan een Greipel, Kittel & Cav. Daarom neem ik van deze 3 alleen Kittel mee omdat ik die het sterkste vind op dit moment. Mijn twijfels zijn echter nog over Degenkolb, volgens mij wordt die wat onderschat, ook al is die 3 miljoen! vorig jaar had hij een hele slechte tour, maar onze vriend kan ik veel etappes overweg. Alleen zijn team is weer niet op hem ingericht volgens mij! hoeveel man krijgt hij mee?
Onze franse vriend bouhanni zien jullie wel mee sprinten?

tempo789

'@Jasperdewaal11
Als je kiest voor Talansky, hou je nog 1.000.000 over. Wat ben je daar mee van plan? Dat is erg relevant.

robotour

'@jasperdewaal11
Bij Talansky heb ik geen goed gevoel - het is vrij zeldzaam dat hij echt goed is, vaak alleen in Amerika/Canada.
Thomas is een lastige keuze - de eerste 2 weken zeker goed, daarna vermoed ik dat hij er wat doorheen zal zakken, maar gaat normaal gesproken zeker punten opleveren.
Meintjes - een type Mollema / Montfort - aanklampen, niet vaak top-10. Met weinig aankomsten bergop zal hij vermoedelijk nog minder in de top-10 daguitslagen zijn terug te vinden.
Ik zou in ieder geval voor Majka kiezen t.o.v. Meintjes en Talansky. Thomas zou ik vermoedelijk toch ook opstellen als een soort back-up, maar ja jij hebt maar 1 plaats meer te vergeven.... Als Thomas in de buurt van Froome gaat blijven, rijdt hij ook normaal gesproken een goed klassement. Bij Majka zal het klassement op de 2e plaats komen en geldt vermoedelijk alleen de bergtrui en etappewinst.

Ik ben er zelf ook nog lang niet uit. Het blijft gewoon domweg gokken.

TrEb

'@jasperdewaal11
Hoeveel renners heb je dan die punten pakken in het jongerenklassement?

zomaareens

'@ Janstof..

ik zit met exact hetzelfde dilemma..

degenkolb of bouhanni...

als degenkolb in etappe 3 kort zit en bouhanni, zou ik voor degenkolb gaan denk ik..maar geen idee of ie dat gaat redden?
etappe naar rodez zal ie wel kort zitten, 2 jaar geleden wel.. bouhanni zie ik er dan niet meer aanhangen..?

bouhannie eindigt wellicht wat korter in de vlakke etappes..

Wollage

'@Robotour:

" Bij Majka zal het klassement op de 2e plaats komen en geldt vermoedelijk alleen de bergtrui en etappewinst."

Majka heeft juist aangegeven voor een klassement te willen gaan

Jasperdewaal11

'@tempo789

Tja wellicht gebruik ik nog om eventueel laatste wijziging in starterslijst, of laatste twijfels te financieren.

@TrEb

Eigenlijk alleen Buchmann op dit moment, ja ook Kung maar dat is afgelopen zodra de echter bergen komen lijkt me. Ik ben niet overtuigd van Yates en denk stiekem dat Buchmann gewoon gaat rocken + punten die hij via Sagan krijgt.

tempo789

'@Wollage
Heb je daar een bron bij?

ONCE

Heel wieler gerelateerd internet

tempo789

Wat zouden jullie doen met 6 miljoen?
1) Kittel - EBH
2) Matthews - Coquard (500.000 over)
3) Greipel/Cav - Coquard

Koenniiee

Eerst stoppen met werken!

Daarna rustig Scorito invullen en kiezen 1). In mijn optiek altijd Kittel meenemen. Maar ook een Matthews. Kun je niets anders schuiven om beide mee te nemen?

Wollage

'@tempo789

"The squad will have Sagan for the points classification and the bunch sprint victories and Majka to fight for the General Classification."

http://cyclingpub.com/article/2255/Peter+Sagan+and+Rafal+Majka+to+lead+Bora-hansgrohe+in+Tour+de+France

1e link die ik tegen kom

tempo789

'@Koenniiee
Natuurlijk kan ik nog schuiven, maar dan moet m'n hele team op de kop. Heb nu Sagan, Kittel, Demare, Bouhanni, Colbrelli, Groenewegen en EBH als sprinters, maar dat gaat vast nog veranderen ;)

Edit: Kan 'm wel zo oplossen: Sagan, Kittel, Demare, Matthews, Colbrelli, Groenewegen en Ulissi.
Maar dan heb ik op papier maar 6 sprinters in m'n ploeg. Overigens heb ik in beide gevallen ook nog Gilbert mee.

Laatst gewijzigd
Koenniiee

'@Tempo789; Ik blijf persoonlijk een slecht gevoel houden bij Bouhanni. Heeft mij meerdere edities teleurgesteld. Dit jaar durf ik het niet meer.

Je tweede 'team' in je post lijkt aardig wat op die van mij. Ik heb er nog een goedkope Swift bij weten te gooien (teampunten met Meintjes en redelijke vorm, kan zelfs een klim of heuvel over).

Patriickjoo

Matthews gaat dus toch niet voor het groen maar richt zich op etappewinst in de lastigere etappes? Dan is 3 miljoen ineens een flink bedrag..

Ab Normaal

Wat is eigenlijk de exacte grens qua geboortedatum voor het jongere klassement?

Poeksel

Geboren na 31 december 1991.

Ab Normaal

Thanks. Dacht ik al, had ik er naast gekeken.
Overigens iemand een idee hoe de vlag er bij Uran bijhangt? Ik dacht dat hij zich meer op de eendaagse wedstrijden zou richten, maar zijn klassiekers waren om te janken. Neem aan dat Cannondale ook wel enige waar voor hun geld wil. Zijn voorbereiding is zoals altijd niks aan af te lezen.
Is het realistisch om van hem een etappezege en strijd om de bollen te verwachten?

Ik vind hem altijd zo onvoorspelbaar. Als je het niet verwacht staat ie er ineens en vice versa.

WCEendT

Kan mij niet voorstellen dat ze bij Sunweb niet voor Matthews gaan in de vlakke spurts.

Willem78

1 januari 1992

had al ff niet meer op F5 gedrukt zie ik... ;-)

Laatst gewijzigd
gesink/dekker

'@Patriickjoo,
Heb jij dat ergens gelezen? Heb je een bron voor mij? Misschien dat ze dan toch Arndt uitspelen in de "vlakke" ritten.

Wat ik wel raar vindt, is met wel doel Sunweb dan van start gaat. Echt maar 1 rit winnen met Matthews?

Patriickjoo

'@gesink/dekker las ergens in een engelstalig interview dat ze hard hebben gewerkt aan een goede trein voor Matthews op de lastigere aankomsten. Zal zo even kijken of ik de link nog ergens kan vinden.

Poeksel

Een etappezege zal het doel zijn van Uran, Ab, hij gaat in ieder geval niet voor een klassement. Maar het ligt meer voor de hand om Rolland te nemen, omdat die meer ervaring ermee heeft. Dat die de Giro gereden heeft lijkt me niet zo'n bezwaar.

Dat over Matthews stond gewoon in het persbericht (dat op diverse sites te lezen is).

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

http://www.cyclingnews.com/news/matthews-will-lead-the-line-for-sunweb-at-tour-de-france/

ONCE

Is Arndt zoveel sneller op vlakke aankomsten dan? Lijkt me niet. En matthews gaat echt niet mee om maar 2 etappes mee te doen. Zou lekker zijn met zo'n salaris.

Slaat ook nergens op om in Zwitserland Arndt lead out te laten spelen voor matthews als matthews vervolgens 2 weken later niet mee zou sprinten

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.