Tour de France Scorito

1 2 ... 65 ... 283 284
Pantano

Twijfel ook nog steeds over Wellens, Uran, de Gendt of Rolland voor 1 miljoen. Heb het idee dat Tim Wellens dit jaar wel eens een gooi zou kunnen doen naar de bollen. Ook kan hij zowel meedoen in de berg als de punchetappes, dus bijv etappe 3.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Ab Normaal

'@ONCE
Ik denk het ook niet, maar het is wel een vreemde uitspraak.
Ik vind dat managers en renners eens meer moeten denken aan ons pooltjes spelers. Ze weten niet half hoe zwaar wij het hebben ;)

ploep

Mensen die twijfelen aan Yates baseren zich puur op de Dauphiné 2017?

Etappe winsten in PN en Romandië in straffe etappes in een sterk veld.. GP indurain gewonnen, vorig jaar in Vuelta 6e achter Bertje, Quintana, Froome en Chaves.. Zal zeker gaan voor ritwinst, jongerentrui en top 10 klassement? Zie Meintjes door zijn mindere tijdrit en mindere ploeg die witte trui niet winnen hoor.

Ab Normaal

'@Pantano
Wellens behoort samen met Uran, Rolland, Benoot, Gallopin, van Avermaet, Gilbert, Vakoc, Pinot, Barguil, Ulissi, Swift en Gesink (en misschien kun je er nog meer verzinnen) tot de grote groep renners die allemaal in staat zijn om een etappe te winnen.
Kunnen we heel lang over praten wie wat vind, maar het zal toch aankomen op koersverloop en vorm, van de dag.
Dus wie je beter kunt nemen is een koe in de kont kijken.
Je zult zelf die beslissing moeten nemen. Het zijn allemaal stuk voor stuk uitstekende renners.

steefje9

Mijn team staat zo goed als! Heb nog 500.000 over voor 1 renner! Zou zabel goede optie zijn?

Icon

'@Steefje, misschien nog een aanvaller erbij? Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel sprinters je al hebt...

Pantano

Als je naar de uitslagen (top-10) en eindklassementen van Uran in de Giro kijkt, dan kan je daar toch bijna niet omheen zou je zeggen. Denk dat ik voor hem ga.

steefje9

9:) aanvaller zou idd betere optie zijn? Maar voor 500.000?.welke.is interessant

Ab Normaal

'@Pantano
Als je naar de uitslagen (top-10) en eindklassementen van Uran in de Vuelta kijkt, dan kun je hem toch niet serieus overwegen zou je zeggen. Ligt er maar aan met welke bril je er naar kijkt.

Treenert

'@tempo789 In ieder geval geen Greipel. Daar zit duidelijk wat sleet op en laat lopen en Cavendish is een groot vraagteken.
Blijven optie 1 en 2 over.

Treenert

Matthews will be able to rely on the support of lead-out man Nikias Arndt, as well as Ramon Sinkeldam, Mike Teunissen, Albert Timmer and Roy Curvers on the flat stages.
"Our nine-rider line-up has been created with the team's overall goal of stage results at the forefront of our mind," said Sunweb coach Aike Visbeek. "We have selected a strong group of riders to form the lead-out train for Michael on the sprint stages with a difficult finale. The recent racing campaign was a pinpoint on our year plan to work on optimising our lead-out."

Kortom zowel op het vlakke al in de moeilijke sprintetappes en als het groen in beeld komt zullen ze daar echt wel voor gaan.

Mardai

Geen Poels KoekKoek

Laatst gewijzigd
Patriickjoo

Poels ontbreekt bij Sky..

sprintgeit

Poels en Thomas niet mee naar de Tour. Bron AD.

zomaareens

thomas wel

Mardai

Springschaap. Op website SKY staat Thomas wel

Mardai

Beter gaat Cavenbitch niet mee naar de tour. Anders is mijn hele team naar de poep

Pantano

'@abnormaal: Ondanks mindere rondes in de Vuelta gewoon 3 a 4 top-10 noteringen hoor. Lijkt me niet slecht.

Ab Normaal

Dan moet je daar wel de TTT's en de ITT afhalen, want dat zit er echt niet in voor Rigoberto. dan wordt het heel magertjes hoor, voor een renner met zijn potentie.

ploep

Froome, Sergio Henao, Vasil Kiryienka, Christian Knees, Michal Kwiatkowski, Mikel Landa, Mikle Nieve, Luke Rowe en Geraint Thomas.

Treenert

Individuele Tijdrit Heren - 21 Juni 2017

1 Michal Kwiatkowski (POL) Sky Professional Cycling Team 49:42
2 Marcin Bialoblocki (POL) CCC - Sprandi - Polkowice 1:15
3 Maciej Bodnar (POL) Bora - Hansgrohe 1:31
4 Kamil Gradek (POL) Verva - Active Jet 1:47
5 Karol Domagalski (POL) One Pro Cycling 2:30

Hij kan na de 3e etappe ook zomaar in het geel rijden.

Niballie

Ja, maar dan moet hij wel mogen van SKY.

sprintgeit

Bron AD is ook nooit verstandig :P, Thomas inderdaad wel mee. Enorm sterk team, waarbij ik het voor met name renners als Nieve en Landa doodzonde vind dat ze in een keurslijf komen. Gelukkig gaan ze allebei aan het einde van het seizoen weg.

Imbatido

Kwiatkowski kan toppen of floppen. Voor 1,5 miljoen vind ik hem dan te onzeker.

tvm

'@ Steefje, Je kunt G. Martin overwegen.

1 2 ... 65 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.