Tour de France Scorito

1 2 ... 66 ... 283 284
jsprunk

Ik baal harder van Kwiat als hij top is en ik hem thuis laat, dan wanneer hij flop is en ik hem wel heb (als Froome zijn werk doet, levert hij sowieso wat teampunten op). De potentie is wat mij betreft in ieder geval hoger dan veel van de andere 1.5M kandidaten.
Hetzelfde heb ik eigenlijk bij Felline (op de teampunten na, dus overweeg daar nog wel een aanvaller als Gesink of Uran).

steefje9

'@tvm Dank je...had hem net toevallig toegevoegd; )

Starlynk

Nou, definitief ook geen Rohan Dennis in de tour dus.

FrankSteenbergen

Wat denken jullie dat de volgorde van de knechten van Froome is? Wie blijft er het langs hangen? Thomas, Henao, Landa, m..?

klassikl

Ik denk dat de laatste man bij Froome niet elke keer dezelfde gaat zijn. Vorige tours wisten ze dit ook erg goed te verdelen.

zomaareens

met thomas de back-up voor het klassement?

ONCE

Die vragen hier komaan mensen.

Als jij in Thomas gelooft moet je m lekker nemen. Ik weet m'n 2m wel beter te besteden

WCEendT

Kwiat pools kampioen tijdrijden, best goedkoop, kans op teampunten, goed voorseizoen...

sprintgeit

Kyrienka was Wereldkampioen tijdrijden toen hij aan de tour begon. Heeft in de tour zelf 2 uitermate knappe resultaten gepakt in de tijdritten van een 112e en 150e plek oid..Die Sky mannen moet je alleen nemen als je denkt dat Froome lang in het geel blijft en de tour wint of als je wilt gokken.

gesink/dekker

WCEendT,
Kan ook nog goed dalen en heeft een goede sprint. Ik weet alleen niet of Kwiat er nog bij zit als de klassementsmannen de laatste afdaling in gaan van bergetappe. Vind het ''risico'' te moeten kiezen tussen Kwiat, Thomas of Henao ook groot. Kwiat en Thomas rijden allebei een goede tijdrit, maar 1,5 of 2 miljoen vind ik wel veel.
Neem ik liever 2 miljoen voor Roglic

user20100

Wie verwachten jullie dat Quickstep uit gaat spelen bij de punch/heuveletappes? Wordt dit D. Martin of Gilbert, of mogen ze beide voor eigen kans gaan?

Pipi112

Ga er maar vanuit dat ze beide die heuvel op gaan knallen yoeri .

Bidonhouder

'@Yoeri
Ik denk ook dat ze beide voor eigen kansen mogen gaan, al schat ik D. Martin voor de Scorito poule hoger in, omdat hij ook voor het AK zal gaan.

Laatst gewijzigd
ONCE

D Martin rijdt een klassement dus die rijdt die punchetappes sws zo hard mogelijk omhoog natuurlijk.
Vorig jaar trouwens samen met alaphilippe ook 2 en 4 in etappe 2 dus zie het probleem niet.

Jasperdewaal11

Dilemma:

T Martin + Majka

of

Roglic + Meintjens

of

Yates + Kiriyienka

Laatst gewijzigd
Poeksel

The poor man's T. Martin/Roglic staat er inmiddels op voor 750k.

vasnd

'@poeksel
Viel tegen deze week..

Poeksel

De eerste 14 km gingen anders best goed!

vasnd

Heb je dan weer gelijk in :)

gesink/dekker

'@Poeksel,
Wie staat er inmiddels op voor 750k? Martin/Roglic of bedoel je een andere renner?

De Brigadier

Van Emden natuurlijk.

Leremo

'@gesink/dekker, Van Emden

Swinks95

Haa legends van de scorito poules

Volgende lijstje:

Froome
Porte
Valverde
Majka
D. Martin
Meintjes
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Colbrelli
Coquard
Groenewegen

Dan nog roglic en kung voor de tijdritten aangevuld met aanvallers. Alleen welke 4/5 aanvallers zouden dit team complementeren denken jullie?

Hoor graag van jullie experts wat jullie van dit team denken!!!! Iniedergeval maak ik jullie kapot

De wielrennende groetjes

Birkarotto93

'@Swinks95

Persoonlijk geen fan van het posten van lijstjes, maar zo'n standaard bende maakt me niet uit. Met 4 aanvallers ben je al een heel eind denk ik. Roglic pakt ze alleen niet, hij is niet listig. Vraag me uberhaupt af of aanvallers +4 of +10 etappes gaan pakken. Qua opstelling doe ik zelf van de 20, 12 bekende sprinters en AK.

maxellis

Kan Groenewegen een rol spelen in etappe 3? Ik zou hem graag willen opstellen maar kan hem eigenlijk als enige sprinter niet zo goed inschatten als het wat omhoog gaat.

1 2 ... 66 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.