Ik baal harder van Kwiat als hij top is en ik hem thuis laat, dan wanneer hij flop is en ik hem wel heb (als Froome zijn werk doet, levert hij sowieso wat teampunten op). De potentie is wat mij betreft in ieder geval hoger dan veel van de andere 1.5M kandidaten.
Hetzelfde heb ik eigenlijk bij Felline (op de teampunten na, dus overweeg daar nog wel een aanvaller als Gesink of Uran).
Kyrienka was Wereldkampioen tijdrijden toen hij aan de tour begon. Heeft in de tour zelf 2 uitermate knappe resultaten gepakt in de tijdritten van een 112e en 150e plek oid..Die Sky mannen moet je alleen nemen als je denkt dat Froome lang in het geel blijft en de tour wint of als je wilt gokken.
WCEendT,
Kan ook nog goed dalen en heeft een goede sprint. Ik weet alleen niet of Kwiat er nog bij zit als de klassementsmannen de laatste afdaling in gaan van bergetappe. Vind het ''risico'' te moeten kiezen tussen Kwiat, Thomas of Henao ook groot. Kwiat en Thomas rijden allebei een goede tijdrit, maar 1,5 of 2 miljoen vind ik wel veel.
Neem ik liever 2 miljoen voor Roglic
Haa legends van de scorito poules
Volgende lijstje:
Froome
Porte
Valverde
Majka
D. Martin
Meintjes
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Colbrelli
Coquard
Groenewegen
Dan nog roglic en kung voor de tijdritten aangevuld met aanvallers. Alleen welke 4/5 aanvallers zouden dit team complementeren denken jullie?
Hoor graag van jullie experts wat jullie van dit team denken!!!! Iniedergeval maak ik jullie kapot
De wielrennende groetjes
'@Swinks95
Persoonlijk geen fan van het posten van lijstjes, maar zo'n standaard bende maakt me niet uit. Met 4 aanvallers ben je al een heel eind denk ik. Roglic pakt ze alleen niet, hij is niet listig. Vraag me uberhaupt af of aanvallers +4 of +10 etappes gaan pakken. Qua opstelling doe ik zelf van de 20, 12 bekende sprinters en AK.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.