Tour de France Scorito

1 2 ... 67 ... 283 284
elstupidoloco

'@maxellis: ik vermoed ergens tussen kittel en greipel in. Die zit dus niet bij de eerste 20

michael rasmussen

Weet iemand wie de lead-out bij Quickstep voor Kittel wordt?

ONCE

Trentin - Sabatini, laatstgenoemde zal de laatste man zijn

maxellis

'@elstupidoloco: Bedankt!

ONCE

Aan het niveau van de vragen kun je merken dat de Tour er aan zit te komen...

Swinks95

'@ONCE

Denk je dat cavendish top 10 kan rijden? Hoorde dat die beetje ziekjes is. En wat denk je verder van mijn bovenstaande lijstje?

gesink/dekker

'@De Brigadier en Leremo,
Bedankt! Had niet gekeken naar het team van LottoNL, anders was mij dat ook opgevallen. De wens is de vader van de gedachte, zeggen we maar. Heb Roglic in mijn team, maar kom 1 miljoen te kort voor nog een renner die ik heel graag in mijn team wil hebben.

WCEendT

Latour toch het overwegen waard? :#

Matt89

Latour was sowieso al het overwegen waard voor 1m. Krijg hem alleen nog niet in m'n team gefietst.

Verder maakt Van Emden wellicht een te dure Roglic wel overbodig...?

elstupidoloco

'@wceendt: latour is net zo n renner die 15e tot 20e wordt in berg en punchetappes. Doet leuk mee, maar pakt nooit echt een hele sloot punten. Of hij moet weer zo magistraal een etappe winnen, Maarja: welke?

WCEendT

'@Elstupido
Doel er meer op dat mensen, waaronder ik, Buchmann prijzen voor het jongerenklassement, nou Latour is dan ook zeer zeker het overwegen waard.

martijnzoeteman

Wie verwachten jullie hoger in de tijdritten, van Emden of Küng?

elstupidoloco

'@wceendt: klopt, maar Latour maakt minder kans op teampunten. Als Buchmann niet bij sagan in de ploeg had, dan was hij een stuk minder interessant. Al was hij wel echt goed in de dauphine

vasnd

'@martijn
Küng, want pukkel in ITT 2.

ONCE

'@ vasnd

Dan komen ze toch beide even hoog?

Pipi112

Verwachten jullie dat van Emden die tweede tijdrit ook nog gaat fietsen ?
Anders zet ik hem bij de reserve's bij mijn 0 punten lijstje .

vasnd

'@ONCE
Die jongen is 1,93m lang..

elstupidoloco

Kung toch hoger denk ik. 1.93m tegen 1.86m. Dat scheelt toch een framemaat hoor

Malathion

Roglic heeft aardige uitslagen gereden bergop dit jaar. Vreemd dat hij hier alleen als tijdrijder wordt gezien.

Dom Tumoulin

Wat verwachten jullie van de volgende namen:

Greipel: de laatste tijd zie ik steeds vaker voorbij komen dat mensen zeggen 'als hij door heeft dat hij niet wint, dan laat hij vaak lopen'. Vergelijk je zijn uitslagen in GT's met die van bijvoorbeeld Kittel en Cavendish dan zie je toch dat Greipel vaak óf top 3 eindigt, óf rond de 8e plaats. Kittel en cavendish eindigen vrijwel altijd in de top 4 indien zij deelnemen aan de sprint. Dit lijkt de aanname van de meesten toch wel te bevestigen. Ervan uitgaande dat Cavendish niet fit genoeg is, is Greipel na Kittel toch wel de snelste sprinter op het vlakke. Met het grote aantal vlakke sprintetappes moet Greipel ondanks het feit dat hij zo nu en dan laat lopen, toch wel zijn 3.5M waard zijn?

Kristoff: op welke manier gaan de conflicten in de Katusha ploeg effect hebben op zijn prestaties? Zijn lead-out is nu weg, dat is eerder negatief dan positief. Daarentegen moet hij wel op zoek naar een nieuwe ploeg en zijn zowel overwinningen als hoge klasseringen interessant voor nieuwe ploegen. Ondanks het gebrek aan een leadout lijkt Kristoff me daarentegen wel iemand die zichzelf goed kan plaatsen in sprints en niet per se een leadout nodig heeft, klopt dit?

Thomas en Kwiatkowski: beide high risk high potential reward. Mogen ze voor eigen kansen gaan in de tijdrit of zouden ze zich moeten sparen? Wat voor rol heeft Kwiat binnen de Sky ploeg, is hij slechts een lid van de Sky-train of zal hij ook voor eigen succes mogen gaan in de heuvel en punch etappes? Wat voor rol heeft Thomas? Is hij slechts de laatste of één na laatste wagon in de Sky-train of is hij meer een reservekopman die ook in de bergen aan zijn eigen klassement mag denken? In de media wordt wel eens gezegd dat Thomas kan fungeren als reservekopman, maar heeft Sky dit ook expliciet uitgesproken?

daaan

Vraagje wat is jullie mening over selig. Zal hij naast sagan (gewoon) mee sprinten? En verwachten jullie dat hij een punt of 100 binnen harkt? Thanks:)

alro

Langzaam krijg ik mijn lijstje compleet.
Nu alleen fine tune.

De laatste wijzigingen die ik heb gedaan zijn.
Arndt i.p.v. Matthews. Groen zou voor Sagan zijn, verwacht daarom niet dat Matthwes overal mee sprint en dat Arndt zijn kansen ook krijgt en gezien de prijs van beide renners gok ik nu op Arndt. Mss morgen weer anders. lol.

Bardet i.p.v Pinot. Pinot zal gaan voor ritwinst, verwacht niet dat hij de bollentrui pakt. Bardet hoger in klassement. Pinot ook niet meer goed in tijdrit. Pinot ook al de Giro gereden. Na ritwinst en kansloos voor klassement en kansloos voor bollentrui verwacht ik dat hij afstapt.

Roglic i.p.v T. Martin. Roglic toch sterker in de tijdrit, ook kans op punten in lastige aankomsten en in de bergen denk ik toch tussen plaats 10 en 15.

Wat vinden jullie van de wijzigingen en mijn onderbouwing.

Flop2004

Vraagje: wat verwachten jullie van het weer tijdens etappe 12? En weet iemand of die vluchtheuvel op 186.9 km wel wordt gemarkeerd? Zo niet, dan overweeg ik om toch voor Bardet te gaan ipv Greipel........

By the way, iemand nog een goede tip voor een sprinter? Heb nog 4 mln over.

JimKro

Kan er niet een aparte thread worden aangemaakt voor tourpoule vragen? :p

Lance Beenstrong

Ha mensen, ik lees ook al jaren mee op het forum, echter nog niet zoveel bijdrages. Ben ook alweer een tijdje aan het puzzelen voor mijn poultje. Ik denk dat ik het in grote lijnen heb staan, ik twijfel alleen over mijn samenstelling punch/tijdrijden/aanvallers.

Nog 3 mln budget en 2 plekjes.

Ik twijfel o.a. uit de volgende namen:
- Roglic, (2 mln) reële kans op geel is het niet etappe 1, dan wellicht later. 2 x ITT. Wie weet wat Groenewegen kan.
- GvA, (2 mln), niet enorm veel punchopties, maar pakt altijd wel etappe mee, veelvuldig in de vlucht en sprint wellicht ook op vlakke mee.
- Trentin (1 mln), teampunten Kittel en lijkt me eerste keus voor sprints als Kittel er niet meer bij is.
- Felline (1 mln), sterke tijdrit sterk in punchetappes, maar degenkolb in de ploeg.
- Gilbert (1 mln), beetje zelfde type als van Avermaet, maar heeft Trentin in de ploeg, wel teampunten Kittel.
- Tony M (1,5 mln), reële kans op geel in eigen land, wellicht meerdere vluchtpogingen in overgangsetappes.
- EBH(alleen in geval Cav niet meegaat) (1,5 mln) wordt dan in alle sprints uitgespeeld lijkt me en dan de moeite waard.
- Castroviejo (1 mln), degelijke tijdritten dit jaar, evt teampunten valverde/quintana(al zal movistar miss weinig truien bezitten)

Overige nuttige info:

Voor tijdrit heb ik iig Küng al, voor punchetappes al Sagan, Matthews, Colbrelli, Valverde, Izagirre, Swift. Dus er moet i.i.g. nog een tijdrijder bij en een aanvaller.

Iemand die me verder kan helpen in deze overwegingen?

1 2 ... 67 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.