Tour de France Scorito

1 2 ... 68 ... 283 284
Gids05

Ik dacht dat swift eigenlijk.altijd op het vlakke meedeed ?

Wie zal er sprinten swift of guardini of alebei niet ?

Wat voor renner is kung eigenlijk tijdrijden kan die maar wat voor renner is het ?

ONCE

De illusie dat GvA mee gaat sprinten in een massasprint kun je wel laten varen. Waarom zou die valpartijen riskeren voor een 10e plek oid

Laatst gewijzigd
Jorik112

Komt de reactie. Roglic mijns inziens te duur. Stel dat hij geel pakt. Ga je hem in sprintetappes dan opstellen voor truipunten, dan zou je hem kunnen overwegen. Trentin is ieder jaar weer goed voor een sloot punten al zie ik dit jaar niet veel typische Trentin ritten. Felline gaat mijns inziens nooit voor eigen kans mogen rijden met Contador en Degenkolb in de ploeg. Gilbert is een klasse apart als er een muurtje opgereden moet worden. Zal wel moeten werken in de trein van Kittel. Hoe fris gaat die nog zijn als er niet meer gesprint hoef te worden. Tony M ik denk dat Tony ten onder gaat aan de druk en daarom geen denderende eerste tijdrit rijdt. Hagen zou ik zeker meenemen als Cav niet start.

alro

Jorik@ Wie verwacht jij dan wie de eerste tijdrit wint als je Roglic en T. Martin niet neemt om welke reden dan ook?

Laatst gewijzigd
Twaburov

Je kan Tony toch best de favoriet vinden voor stage 1 maar hem niet in je team willen?

Jorik112

Ik hoop op Richie Porte, maar dat is misschien niet geheel objectief.

alro

Maar door Jorik wordt T. Martin niet gezien als een favoriet, daarom mijn vraag.

alro

Wat verwachten jullie van Arndt t.ov. Matthews?

elstupidoloco

'@alro: gewoon Arndt als leadout voor Matthews. Ik zie Matthews namelijk niet de leadout doen voor Arndt. Daar hebben ze nog niet op geoefend en Arndt voor Matthews wel (pcs: Arndt/Matthews season).

jpdroge

Wie is de 3,5mil het meeste waard, Noorse vriend Kristoff of De Gorilla Greipel?

Kraanwater

Wat ik me wel afvraag of de all-in voor Porte en het geel een succes gaat worden met alleen Caruso en Roche in de bergen. In de Dauphine viel het me al wat tegen, al heb ik daar niet het begin goed gezien. Daarnaast zal GvA wel zijn team dingetjes doen denk ik maar die zal ook voornamelijk voor zichzelf rijden en voor etappe winst gaan. Snap niet dat ze Hermans niet hebben meegenomen en zou TJ niet willen knechten?

Stefantastisch

Veel onduidelijkheid bij sunweb wie daar de vlakke sprints voor zijn rekening gaat nemen. Normaal gesproken zou je zeggen dat Matthews zo'n status heeft dat hij het wordt maarja.. wat denken jullie?

ONCE

Alsof ze daar ooit op gaan oefenen. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Er bestaat ook nog zoiets als hierachie binnen een ploeg he
Als ze uberhaupt de bedoeling hebben om Arndt uit te spelen in de vlakke spintetappes hadden ze wel een goeie lead out meegenomen voor Arndt lijkt me. En Matthews had gezegd de mazzel ik blijf wel thuis

Kijk als het echt niet loopt zullen ze misschien zeggen tegen Arndt sprint maar voor eigen kansen, dan gaan ze met zn 2e. Die mogelijkheid is er altijd. MAar die intentie is er niet.

Wel grappig hoe mensen zich door 1 woord in een stukje helemaal gek laten maken. Wat nou als je het woordje "difficult" voor finale weg laat en het stukje nog eens leest. Hoe kom je er dan op dat Arndt even de vlakke etappes voor zn rekening gaat nemen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@ONCE
Als mensen het eerste stukje van de tekst gewoon goed lezen zou helemaal niemand het idee hebben dat ze voor Arndt gaan.

Daarnaast leek de trein met Arndt als lead-out voor Matthews redelijk te werken in de Dauphine, op de etappe waar Sagan superieur was na.

jort101

'@once
Eens met wat je zei over het niveau bij de Tour.. Daarom ben ik ook minder actief op het forum dan bij de Giro/Vuelta (neemt niet weg dat ik de Tour de leukste poule vind)

Martinho237

Hallo, een newbie hier...ik worstel nog met een aantal namen en ben erg benieuwd naar de inzichten van de veteranen hier;

Fuglsang; jaren niet uit de verf gekomen en rijdt ineens in de Dauphine de klinkers uit de straat. Uitschieter of bloedvorm? Dat en naderende vaderschap toch een risico om op te stellen ten faveure van Aru?

Kristoff; beest in oplopende sprints, maar ontevreden en geen onvoorwaardelijke steun van de ploeg.

Chaves; volgens mij valt er echt niks zinnigs te zeggen over zijn vorm en intenties. Kwalitatief toch 1 van de 6 beste klimmers in de koers lijkt me. Zal normaliter qua punten niet veel onderdoen voor Quintana, Bardet, etc.

vasnd

'@marthino
Fijn dat je zelf al nagedacht hebt! Is een welkome verrassing.

Aru mist, net als Chaves (en Poels..), wedstrijdkilometers. Dat is in een 3-weekse koers prima als je voor ritoverwinningen gaat maar ik denk dat vooral Aru erbij gebaat is zo kort mogelijk in het klassement te blijven staan. Ook Chaves zou zo'n rol kunnen vervullen ten faveure van Yates maar ze gaan het beiden moeilijk krijgen. Geen briljante tijdrijders wanneer ze in vorm zijn ook.
Kristoff gaat niet lekker bij de bookies, maar zou achter de kanonnen nog flink wat binnen kunnen harken. Veel concurrentie hier tho, ook op de 2e en 3e rij, en de vraag is of hij er wel zin in heeft met het gedoe binnen Katusha. Vorig jaar was hij matig in vorm maar pakte toch aardig wat punten.
Ikzelf heb moeite Fuglsang's resultaat in de Dauphiné op waarde te schatten. Hij won daar niet door geluk maar was daadwerkelijk een van de sterksten bergop. De vorm is daar en hij is op een goede leeftijd om nog een stapje te maken qua niveau. Moraal zal hoog zijn met een verse zoon/dochter thuis en de drang Aru af te troeven. Maar Uran en Kreuziger, om maar wat te noemen, hebben op papier een betere erelijst. Koffiedik kijken dus. Met 1,5m echter wel erg interessant. Die gaat sowieso geen anonieme TdF rijden.

Laatst gewijzigd
Ornor

Latour, blijkbaar kampioen tijdrijden, krijgt maar 0 sterren voor tijdrijden in scorito. Is dat niet gek?

Guillaumao

EBH-Time ! ?

http://www.dailymail.co.uk/sport/othersports/article-4630314/Mark-Cavendish-major-doubt-Tour-France-2017.html

WCEendT

'@Guill
Hoop het niet, want dan neemt iedereen hem.

raymankapeens

Ik zie nu pas hoeveel meer ruimte je hebt als je Froomey weglaat, maar durf ik dat haha

Imbatido

Mocht C. niet meedoen, dan heb je altijd nog R. om te sprinten

TrEb

'@Imbatido
R. om te sprinten?? bedoel je serieus Rojas?

De bavariaan

Ik twijfel ook met froome man, zit te kijken of ik hem of porte pak, zie helaas niemand anders geel winnen naast deze 2... Ik pak er maar een, maar welke... Porte heeft meer teampunten met kung en Avermaet waar je die ook opsteld, voor maar 2,750.000
Als je kwiat bij froome gaat zetten zal die ook vast wat binnenhalen maar die wint geen etappe. Greg wel lijkt me

Fondista

'@Treb: renshaw

Laatst gewijzigd
1 2 ... 68 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.