'@hartstikkebedankt
Dan ga je er vanuit dat Martin een magere top 3 rijdt.
46 + 40 = 86 punten. Als je hem meeneemt gaat hij uiteraard kopman zijn dus levert dit een additionele 80 punten op minus de punten die een mindere tijdrijder die dan je kopman, laten we zeggen, top 5 rijdt (64 punten) een winst van 16 punten waardoor je op een totaal komt van 100 punten. Dan hou ik geen rekening met een vlucht. Dit is wel een behouden aanname twee keer top 3.
Als hij de eerste tijdrit wint dan komt er een stuk meer punten voor waardoor hij het wel waard gaat kunnen zijn.
'@Wollage, sorry je hebt gelijk, schaamrood op de kaken.
@hartstikkebedankt, bedankt ook voor je reactie
Trentin / Gilbert zelf vind ik dit iets van een muntje opgooien. Zie weinig verschil om voor de 1 of de ander te kiezen. Dit is zo'n geval dat je op de bank zit bij een etappe en zegt had ik toch maar die andere gekozen en een dag later weer kan zeggen ben blij dat ik toch hem gepakt hebt. Aan mijn reactie heb je mss weinig, maar als ik toch moest kiezen dan Gilbert, toch iets meer egoïstischer, trentin toch meer de plichtsgetrouwe renner die zijn taak goed uitvoert voor zijn kopman.
'@Chaba, ja als als, dan wel inderdaad. Ik tel eigenlijk max 100 punten en dat vind ik nog aan de hoge kant, dus ik vind hem geen 1,5 miljoen waard. De tijdritten (zeker de eerste) kunnen ook gewonnen worden door Roglic, Froome, Porte, Van Emden, Castroviejo, of Martin wordt voorbijgereden door Thomas, Bodnar, Felline, Lampaert, Küng, Kwiatkowski, Hagen, Kiriyienka, Matthews en anderen. Dus unsere Tony kan ook zomaar 4e en 8e worden, tel uit je winst met 62 punten. Maar de keuze is aan jou uiteraard.
'@Stuff / @ tim de putter. Idd een blunder (kom dat dat ik aan meerder poules meedoe en daarom per abuis een verkeerde naam intikte) van mij maar dan meteen te roepen over niveau etc pffffff
Misschien hadden jullie ook normaal kunnen reageren.
Maar jullie inbreng is idd wel van een zeer hoog niveau, verwacht jullie zeker 1 en 2 en in de wijsneuzen tourpoule.
Let er wel op dat top 5 in de eerste tijdrit veel extra punten oplevert, vanwege gele en groene trui. Plaats 1 t/m 5 krijgen respectievelijk 68, 58, 50, 42 en 35 punten. Probleem bij Martin is dat hij wel 1.5M waard zou kunnen zijn, maar de kans dat hij overpresteert heel klein is. Die kans is bij Roglic een stuk groter.
Ik dacht dat we hier waren om over de tour te kunnen praten, maar schijnbaar is dit forum alleen bedoelt voor een paar mensen. Nou succes jullie.
Als jullie nou echt van die kenners zijn, geef dan de aliassen door met welke je speelt in scorito. Dan wil ik wel eens zien waar jullie staan. Nou kom maar met je grote mond dan.
Ik heb het hier alweer gezien voor jaar dit jammer, andere jaren was het toch prettiger hier.
Succes met jullie vriendenploegje.
Ik ben weg, oh ja zou foome dit jaar ook weer water halen in de afdaling voor de laatste renner in koers?
Ik wacht op jullie aliassen, en zal na de tour hier nog 1x terugkomen en sommigen er aan laten herinneren hoe goed ze wel niet zijn.
DAAAAAAAAAAAAAG
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.