Tour de France Scorito

1 2 ... 70 ... 283 284
hartstikkebedankt

Ik zou voor Hagen gaan; vergelijkbare tijdrit en verder meer kans op punten denk ik (zeker als Cav afhaakt).

Ik zit met een ander dilemma: Trentin of Gilbert. Iemand met het verlossende woord?

Wollage

'@alro: Felline zit bij Degenkolb in de ploeg, niet Colbrelli

den_john

'@alro, felline zal zeker moeten werken voor colbrelli en dus niet z'n eigen kans mogen gaan, daarnaast zal ook sabatini de sprint aantrekken voor greipel en ook hij zal dus jammergenoeg geen vrijheid krijgen in de sprints :s

Chaba

'@hartstikkebedankt
Dan ga je er vanuit dat Martin een magere top 3 rijdt.
46 + 40 = 86 punten. Als je hem meeneemt gaat hij uiteraard kopman zijn dus levert dit een additionele 80 punten op minus de punten die een mindere tijdrijder die dan je kopman, laten we zeggen, top 5 rijdt (64 punten) een winst van 16 punten waardoor je op een totaal komt van 100 punten. Dan hou ik geen rekening met een vlucht. Dit is wel een behouden aanname twee keer top 3.
Als hij de eerste tijdrit wint dan komt er een stuk meer punten voor waardoor hij het wel waard gaat kunnen zijn.

Stuff

Leuk, mensen die dingen roepen terwijl ze niet eens weten in welke ploeg renners rijden...

alro

'@Wollage, sorry je hebt gelijk, schaamrood op de kaken.

@hartstikkebedankt, bedankt ook voor je reactie
Trentin / Gilbert zelf vind ik dit iets van een muntje opgooien. Zie weinig verschil om voor de 1 of de ander te kiezen. Dit is zo'n geval dat je op de bank zit bij een etappe en zegt had ik toch maar die andere gekozen en een dag later weer kan zeggen ben blij dat ik toch hem gepakt hebt. Aan mijn reactie heb je mss weinig, maar als ik toch moest kiezen dan Gilbert, toch iets meer egoïstischer, trentin toch meer de plichtsgetrouwe renner die zijn taak goed uitvoert voor zijn kopman.

Timdepunter

Ongelooflijk wat een niveau. Straks wordt er nog beweerd dat Sagan de sprint voor Kittel aan gaat trekken.

hartstikkebedankt

'@Chaba, ja als als, dan wel inderdaad. Ik tel eigenlijk max 100 punten en dat vind ik nog aan de hoge kant, dus ik vind hem geen 1,5 miljoen waard. De tijdritten (zeker de eerste) kunnen ook gewonnen worden door Roglic, Froome, Porte, Van Emden, Castroviejo, of Martin wordt voorbijgereden door Thomas, Bodnar, Felline, Lampaert, Küng, Kwiatkowski, Hagen, Kiriyienka, Matthews en anderen. Dus unsere Tony kan ook zomaar 4e en 8e worden, tel uit je winst met 62 punten. Maar de keuze is aan jou uiteraard.

Bidonhouder

Ik zit te twijfelen over twee koppeltjes, namelijk:

Groenewegen + Swift

Of

Bouhanni + Zabel / Naesen

Voor welk koppeltje zouden jullie gaan? Zijn beide 3 miljoen waard.

hartstikkebedankt

Zou voor Groenewegen/Swift gaan, denk dat Groenewegen en Bouhanni een vergelijkbaar aantal punten binnen harken; Swift verwacht ik geen heel goede resultaten van, maar Zabel/Naesen is helemaal afwachten en Swift rijdt toch wel een aantal keren plek 8 tot 20 denk ik.

alro

'@Stuff / @ tim de putter. Idd een blunder (kom dat dat ik aan meerder poules meedoe en daarom per abuis een verkeerde naam intikte) van mij maar dan meteen te roepen over niveau etc pffffff

Misschien hadden jullie ook normaal kunnen reageren.

Maar jullie inbreng is idd wel van een zeer hoog niveau, verwacht jullie zeker 1 en 2 en in de wijsneuzen tourpoule.

den_john

'@alro: *2 en 3 bedoel je

Poeksel

Let er wel op dat top 5 in de eerste tijdrit veel extra punten oplevert, vanwege gele en groene trui. Plaats 1 t/m 5 krijgen respectievelijk 68, 58, 50, 42 en 35 punten. Probleem bij Martin is dat hij wel 1.5M waard zou kunnen zijn, maar de kans dat hij overpresteert heel klein is. Die kans is bij Roglic een stuk groter.

Timbapao

Je kan beter Guardini selecteren ipv Swift. Scheelt weer een halve miljoen.

Sonnycolbrelli

'@timbapao ja en een bak punten...

Een andere reden voor mij pro Roglic etc (proloogmannen) is dat deze renners punten moeten pakken in de allereerste etappe. Dus de kans dat ze gevallen zijn/ziek is vrijwel afwezig. Dat maakt voor mij de punten extra zeker.

Timbapao

In positief opzicht. Zie Guardini wel meer kans maken op een plek bij de top 10 in vlakke etappes dan Swift.

Kraanwater

Lolll @poeksel, idd daar lees je toch net iets anders ja. Maar toch vind ik het een te grote gok

jort101

'@alro
Haha....

poppeltje94

Maar Swift kan nog wel een heuveltje over. Echter zou ik ze beide niet meenemen. Als negende sprinter kun je beter een andere renner opstellen i.c.m. truipunten.

Platje

Weet iemand of ik mijn teams van de afgelopen jaren nog kan inzien bij scorito?

Koenniiee

'@Stuff

Iedereen weet dat EBH niet veel punten gaat pakken als Quintana meedoet. Ook Felline gaat niet veel punten pakken omdat hij bij Majka moet blijven..

Laatst gewijzigd
Stuff

'@Koenniiee

EBH en Quintana zitten niet in hetzelfde team. Felline en Majka ook niet! Maar verder klopt het wel als een bus wat je daar zegt!

Koenniiee

Ik zal er volgende keer #sarcasm bijzetten. Ik tagde je ook niet voor niets, maar volgende keer valt 'ie misschien! ;)

Stuff

Ik had het uiteraard wel door hoor. Maar ik dacht laat ik er maar in mee gaan.

Dan een serieuzere vraag. Ik hou geld over. Iemand nog 500k nodig?

alro

Ik dacht dat we hier waren om over de tour te kunnen praten, maar schijnbaar is dit forum alleen bedoelt voor een paar mensen. Nou succes jullie.

Als jullie nou echt van die kenners zijn, geef dan de aliassen door met welke je speelt in scorito. Dan wil ik wel eens zien waar jullie staan. Nou kom maar met je grote mond dan.

Ik heb het hier alweer gezien voor jaar dit jammer, andere jaren was het toch prettiger hier.

Succes met jullie vriendenploegje.

Ik ben weg, oh ja zou foome dit jaar ook weer water halen in de afdaling voor de laatste renner in koers?

Ik wacht op jullie aliassen, en zal na de tour hier nog 1x terugkomen en sommigen er aan laten herinneren hoe goed ze wel niet zijn.

DAAAAAAAAAAAAAG

Laatst gewijzigd
1 2 ... 70 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.