Tour de France Scorito

1 2 ... 93 ... 283 284
Treenert

Die komen er bij mij ook niet in. Dan kun je beter voor zekere teampunten gaan.

hartstikkebedankt

'@sprintgeit ik probeer op het moment ook te vermijden dat ik dat soort renners moet selecteren. 'Sprinters' die elke etappe 158e worden zijn me al jaren een doorn in het oog met deze poules. Dan maar niet dat sprintpareltje.

kierewietje

'@barcasportz. I like the way you think! Kan ik mooi 1 concurrent van het lijstje afstrepen...

hartstikkebedankt

'@barcasportz dat is wel een garantie voor succes inderdaad, een Theo Bos heeft ook een paar mooie massasprints gewonnen in de grote ronden

Pipi112

Mijn team staat al 10 dagen klaar voor de start. Daar gaat helemaal niets meer aan veranderen.

Knalerwtensoep

Boudat nu al beter dan Coquard en in bloedvorm...

DvH6

Klassementsrenner 8 € 23.500.000
Klimmer 0 € 0,00
Tijdrijder 3 € 3.500.000
Aanvaller 1 € 1.000.000
Sprinter 7 € 22.500.000
Knecht 1 € 500.000

Dit is nu mijn verdeling, maar ik was zo ontevreden over m'n tt team, dat ik er nu 3 heb, en dat wil ik eigenlijk ook niet.. In de eerste tijdrit kun je logischerwijs ook geen truipunten opstellen, dus nu maar twijfelen om een klassementsman in te wisselen voor eentje die wel meedoet in de tijdritten.. Iemand een idee of dit het waard is?

grandesco

Is al bekend of cav gaat tijden?

Stuff

Vandaag wordt selectie van dimension data bekend gemaakt, nog eventjes geduld dus.

barcasportz

'@kierewiet @hardstikke

Lees mijn bericht nog eens een keer aub, en nu goed :)

Ik verschaf alleen wat extra (achtergrond) informatie voor mensen die wat mindere wielerkennis hebben.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

En toen bedacht ik opeens: wat als Valverde wel doet wat hij zegt in interviews? Gewoon deze ene keer wel, al was het maar om ons Scoritocverslaafden te pesten. Wat als Valverde echt gaat knechten voor Quintana? Wat als Valverde niet op zijn allerbest wil zijn in de Tour maar in de Vuelta? Wat als hij juist een gooi naar die titel wil doen? Wat als zijn uitslagen in de Dauphine voor 1 keer wel een voorbode zijn van zijn prestaties in de Tour? Dan is Valverde +500k minder punten dan Aru + Meintjes!! Valverde, de eerste naam die ik altijd op mijn lijstje zet, is verwijderd: Gewoon omdat niet altijd alles logisch is

kierewietje

'@ barca... ook er gaat weer een streep door je streep. Ik ga me schamen.

Starlynk

'@DvH6: ik zou zeggen, staar je niet stuk op die tijdrit. Het is heel verleidelijk om daar miljoenen tegenaan te gooien zodat je in ieder geval de gele trui hebt en 9 scorende renners kunt opstellen, maar uiteindelijk gaan die miljoenen je opbreken in de rest van je selectie en maakt het niet zoveel uit als je bijv. maar 5 scorende renners hebt in etappe 1. Waarschijnlijk staan de klassementsmannen ook na etappe 3 of iig etappe 5 al in de kop van het klassement dus het is niet zo dat de tijdrijders een week lang de klassementspunten pakken.

Kies gewoon de tijdrijder die je denk dat gaat winnen en maak hem kopman en vul aan met renners die je sowieso al zou kiezen en mogelijk top 20 kunnen rijden en/of ploeggenoten van de renners die mogelijk kunnen winnen. Ik zou nooit zowel Roglic als T. Martin kiezen, want dan weet je bij voorbaat al dat eentje weggegooid geld is.

barcasportz

'@kierewiet

Sorry, een streep door je streep?
Schamen hoef je je niet hoor ;)

EDIT: nevermind snap hem al, ik schaam me kapot haha

Laatst gewijzigd
DvH6

'@starlynk, bedankt voor je duidelijke en uitgebreide reactie. Roglic is bij mij de renner waar ik het meest over nadenk, ik vind hem duur, maar wil hem ook niet eruit gooien, want stel.. Misschien toch maar Martin nemen en een 750k tijdrijden (Bodnar) inwisselen voor 750k klimmer (Buchmann). Allebei punten van Sagan, maar Buchmann stel ik sws vaker op, in etappes dat hij mogelijk ook nog punten van al Majka krijgt, moet die 60-80 punten van Bodnar kunnen verbeteren op die manier toch?

poppeltje94

Ik heb momenteel geen Kristoff en geen Degenkolb. Echter kunnen ze beide een heuveltje over dus ik begin toch weer te twijfelen. Alleen zijn ze te duur om ze allebei te selecteren.

Kristoff heeft echter in Zabel een concurrent voor het vlakke binnen de ploeg en Degenkolb heeft met Felline een concurrent voor de wat moeilijkere aankomsten. Aangezien er meer etappes zijn met relatief makkelijke aankomsten is het verstandiger om Degenkolb te nemen omdat hij dan binnen de ploeg minder concurrentie heeft?

Ik weet dat het ver gezocht is maar ik weet het anders echt niet tussen deze twee. Overigens heb ik nu Felline nog, maar die wil ik dus graag vervangen door een sprinter die op het vlakke ook meedoet. Anders is zijn plekje in mijn selectie zo kostbaar als die maar in een paar etappes (misschien) meedoet.

hemmobosscher

Cavendish is erbij, aldus de Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/sport/othersports/article-4639640/Mark-Cavendish-race-Tour-France.html

Niballie

Klopt, Cavendish is erbij. Evenals EBH, Twaithes, RJvR, Venter, Pauwels, Cummings, Eisel en Renshaw

elstupidoloco

Cavendish: "If I am being totally honest, had this not been the Tour de France we may have collectively taken a different approach with regards to my inclusion but I feel that I owe to myself, the team, our sponsors and most importantly to the Tour itself given its history and everything that I stands for to give it my best and to put everything I have in to trying to help the team."

Conclusie, hij is er niet klaar voor

nasibal

Dat is me een beste trein voor Cav en al helemaal geen garantie dat EBH gaat sprinten als Cav uitvalt.

Laatst gewijzigd
barcasportz

Denk dat Cav best een paar keer mee gaat sprinten hoor, zeker de eerste dagen moeten geen probleem zijn.
En idd zoals nasibal al zei goede trein voor hem ja

Laatst gewijzigd
Lattiv

Ik zou gezien alle onzekerheid zowel Cav als EBH niet meenemen. Beide veel te duur om op te gokken.

Treenert

Mark Cavendish has decided to take a gamble on his fitness and line up for the start of this year’s Tour de France.

Ik ben een mindere gokker ;)

Icon

'@Barca, ik vind 3,5 mil best veel voor "best een paar keer mee sprinten "

Stuff

Die rijdt mee t/m etappe 8. 9 stapt ie af of komt ie buiten tijd binnen. Kan haast niet anders zou je zeggen.

1 2 ... 93 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.