[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 109 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 6 maart 2011 om 22:02

Als we nog een tweede stukje appeltaart nodig hebben kunnen we ook nog wel langs Wageningen hoor.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 6 maart 2011 om 22:15

wordt dan een lang rit zo, op die manier

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 6 maart 2011 om 22:22

valt mee hoor ik lig maar 100 meter van het parcours af

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 7 maart 2011 om 00:08

Spartacus en ik hebben inmiddels al de finish voor volgende week vastgesteld. Hij had namelijk de route van vorig jaar nog op Rabosport staan: Na 96,5km moeten we met de pont over het water. Daarna is het vanuit stilstand 1,5km vol gas, waarvan de laatste 750m omhoog op de Wageningense Berg (of hoe het pukkeltje ook mag heten). Wie als eerste boven is krijgt een schouderklopje ;) Daarna is het 2km uitbollen naar Bennekom.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 7 maart 2011 om 08:20

@Herman ten eerste dat "pukkeltje" wat geen pukkeltje is heet de Westbergweg. En we kunnen natuurlijk ook gewoon de pont niet pakken en via Rhenen de brug pakken en daarna richting Wageningen via de dijk en dan de Westbergweg.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 7 maart 2011 om 10:00

@Vigiroso,

die taart was volgensmij een kersentaart hoor.

En wanneer gaat de camping weer open? ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op maandag 7 maart 2011 om 10:56

Ah, dat is dat pukkeltje dat ook in Veenendaal Veenendaal zat toch? Vrij aan het begin van de tocht, als je van de dijk af komt.. Idd een pukkeltje :D.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 7 maart 2011 om 11:17

@Jan
Kan zijn, mijn vrouw bakt elke week, dus wie langs komt kan rekenen op een lekker stuk gebak. gaan medio mei weer, maar nog niet elk weekend i.v.m jarige in de familie.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 7 maart 2011 om 12:49

Hah heerlijk tochtje gedaan van 40 km aan een gemiddelde van 30 onder een heerlijk zonnetje, echt waar zalig! En dat voor de eerste keer dit jaar dat het echt mooi weer is.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 7 maart 2011 om 13:28

Helaas, ik voel me erg goed vandaag en had met dit mooie weer graag nog een tochtje gemaakt, maar heb de hele dag college. Daarnaast moet ik me helaas afmelden voor de tocht in Bennekom zaterdag, want ik heb dan de ouderdag van mijn studentenvereniging. Deze heb ik zelf georganiseerd, beetje stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op maandag 7 maart 2011 om 15:05

Jammer dat je er niet bij bent zaterdag Ruben. Ik hoop overigens dat het weer zaterdag een beetje te doen is. Wordt niet echt goed voorspeld, maar tenzij het echt heel erg slecht wordt ben ik er gewoon bij.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 7 maart 2011 om 15:25

Nou Ruben dan zal ik het moeten doen op de Westbergweg aangezien er wel een Wageninger daar als eerste boven moet zijn heh.

Weersvoorspelling zaterdag:
min 2 max 8
60% kans op regen
Noorderwind (kracht 4)
En 2,5 mm regen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op maandag 7 maart 2011 om 16:15

Vandaag mij laten verleiden door de zon. De tempratuur was goed te doen, en de zon was ook volop aanwezig.

De wind daarentegen was niet zo fijn :(. Te ambitieus gestart met als gevolg dat ik mezelf ben tegen gekomen in de stukken wind tegen (aan het begin), later kon ik me herpakken en heb zo nog even fijn wat km's weggetrapt.

|| afstand 47,07 || Tijd 1h40m36s || gem. 28,07 km/h || max. 34,58 km/h ||

Inmiddels 9 april vrij (gevraagd), dus eigenlijk geen excuus om niet mee te doen (behalve dat er nog wat moet worden gedaan aan duurtrainingen).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op maandag 7 maart 2011 om 16:54

Ook erg last van de wind gehad, maar voor de rest heerlijk fiets weer. Ik heb er voor gekozen om het eerste stuk wind tegen te fietsen en daarna fijn in de rug. Voor het eerst meer dan 100 km gefietst :D

afstand: 101 km
Gem: 25 km/u
max: 54 km/u
tijd: 4 uur en een beetje!!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 7 maart 2011 om 17:18

Koud, wind, slechte benen en maag (door de Juttersbitter die ik bij een vriend genuttigd heb). Het ging ronduit bagger. 73 km, 696 HM, 29,2 gemiddeld.
@Jan: Petje af hoor, ik wil je wel eens stangen, maar je doet het toch maar. 4 maanden niet fietsen en dan direct met de club mee voor ritje van 125 km, respect!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op maandag 7 maart 2011 om 17:41

@ jimmie

Lekker bezig!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 7 maart 2011 om 17:47

@Onie
Goed dat je er bij bent 9 april! :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 7 maart 2011 om 18:30

Wie is er nu eigenlijk bij op 9april?
Gilly2
Onie

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op maandag 7 maart 2011 om 18:47

Zonet heeft Gilly me er attent op gemaakt dat V-V op 9 april is. ( ik dacht met mijn stomme kop dat die de week ervoor was ) Waardoor ik er waarschijnlijk wel bij kan zijn aangezien er die dag alleen maar een klassieker is die ik toch niet wil rijden. ( en hopelijk dus ook niet hoef te rijden )

Only Problem: vervoer. Iemand zin om gezellig naar Poeldijk te rijden?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op maandag 7 maart 2011 om 19:30

@sembo,
miss ikke

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 7 maart 2011 om 20:09

Wie is er nu eigenlijk bij op 9april?
Gilly2
Onie
Rene Sluiter (Alias Klimgeit)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 7 maart 2011 om 20:15

Heb ook al ingeschreven V-V. 9 april.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 7 maart 2011 om 20:31

Vanavond even getrained met de club

Tijd 1u46m35s
Afstand 42,7 kilometer
Gemmidelde snelheid 24,1 max 49,5

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 7 maart 2011 om 20:35

En voelde je je sterker door zaterdag? ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 7 maart 2011 om 20:40

Ja hoor, was een goede training zaterdag. Volgende week weer heh bij het journaal een redelijke goede weersvoorspelling voor zaterdag 12 graden met zon en bewolkt.

@gilly ik weet dat je al een beetje onrustig word maar V-V is pas over een maand. Het lijkt me beter als we een 2 weken van te voren pas een beetje gaan kijken wie er meegaan.

1 2 ... 109 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.