Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 7 maart 2011 om 20:55
"Sembo, ik kom uit Spijkenisse. Dus bedenk maar wat.
Betekent wel dat je me flink uit de mongolen waaier gaat houden dus...
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op maandag 7 maart 2011 om 20:56
@pannenkoek
thanks!!
pfffff last van zeer zitvlak :p
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op maandag 7 maart 2011 om 21:16
@jan
Spijkenisse is zeker aanfietsbaar voor mij als ik door de Beneluxtunnel ga, maar ik weet niet of het een probleem is voor jou. En ik zorg dan wel dat je voor in het peloton zit hoor ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op maandag 7 maart 2011 om 21:35
Jaja Sembo, iedereen gaat op je wiel rijden als je meedoet in VV! We willen natuurlijk allemaal in het wiel bij de kampioen ;)!
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 7 maart 2011 om 21:38
@Markoes ik denk dat ik toch liever bij Jan of Spartacus in het wiel zit :)
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op maandag 7 maart 2011 om 21:43
Voor de liefhebbers heb ik hier foto's van de wedstrijd.
het bewijs
voor foto's van de wedstrijd. Ik rijdt in een groen rood wit pakje met een rood witte helm en bril met blauwe glazen.
Alleen mijn zegegebaar staat er nergens op :(
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op maandag 7 maart 2011 om 22:05
@saphire is dat een belediging? ;)
@Markoes. Ik heb er geen problemen mee maar met zijn allen op 1 wiel wordt ook zo druk denk ik. ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op maandag 7 maart 2011 om 22:29
@ sembo
je begrijpt wel dat ik je er af moet rijden(ook al kan ik het niet) omdat anders er een flinke knak moet komen in mijn ego
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op maandag 7 maart 2011 om 23:00
Mag ik als ervaren toerrijder, jullie erop wijzen dat er statuten zijn die aangeven dat je niet harder mag rijden dan 27,5 km/h tijdens een toertocht. Kan trouwens ook zijn niet harder dan 27,5 gemiddeld. Ach ik laat mijn pleidooi varen en sluit me aan bij het rijtje wielplakkers bij Sembo en demmareer uit zijn hol op het juiste moment. Of ik zet samen met Jan Sembo op het kantje op de dijk ;)
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 7 maart 2011 om 23:08
@gilly:
Deze lijst heb ik een maandje terug een keer samengesteld:
Jan
Spartacus
Pannenkoek
Moreno
Saphire06
Hermantk
xistnc
Bijls
RubenAV
Vigiroso
Klimgeit
StonedCamel
Michieldeberggeit
Elbosco
Feilluu
gesink/dekker?
Sembo?
gilly2
Heb het vraagteken bij jou maar weggehaald
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op dinsdag 8 maart 2011 om 00:16
mooizo, sembo haalt alle druk van mijn schouders af. jullie moeten niet onderschatten dat ik niet veel onder doe voor sembo maar laten jullie maar allemaal in zijn wiel zitten. dan wacht ik bij de finish wel op jullie
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 8 maart 2011 om 07:49
@Gesink/dekker: als ik meerij herken ik jullie niet eens, dus ik kan je zo voor Sembo aanzien :)
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op dinsdag 8 maart 2011 om 07:57
denken jullie echt dat Elbosco nog mee gaat? (lees durft)
Sembo, we spreken tzt wel iets af. Misschien bij de pont Maassluis/ Rozenburg.
Laat ik nou vrij zijn met het mooie weer van vandaag... :|
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 8 maart 2011 om 08:41
@Jan: Benen helemaal herstelt? Dan weer even stukje rijden richting Ouddorp he, das een mooie 80 km
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 8 maart 2011 om 14:59
@ JanIk denk dat Martin (Elbosco) wel meegaat. Hij gaat namelijk een week daarvoor ook mee naar de RvVlaanderen (tenminste dat heeft hij aangegeven), dus dan moet V-V ook kunnen hoor.
@de rest... Heb net jullie verhalen gelezen over de rit... Ziet er netjes uit.... Maar je kan niet van elke deelnemer verwachten dat ze in het eerste stuk gelijk 30 a 35 kilometer per uur zullen rijden... Het lijkt me leuker om pas te knallen in de laatste anderhalf uur ofzo.... Niet iedereen is top getraind!
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 8 maart 2011 om 15:03
Bijls hoeveel liter appelsap met een kraagje heb je genuttigd during carnaval?
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 8 maart 2011 om 16:06
@gilly2... Veelsteveel... Maar het is straks laatste dagje... Ben vandaag pas vanaf 5 uur op stap :).... Maar daarna een alcoholstop tot en met eind juni!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 8 maart 2011 om 16:11
@Bijls
Het mag dit jaar in elk geval niet meer beginnen dat de groep na 2km al uit elkaar ligt dankzij de Amerongense Berg en de daaropvolgende heuvels. Daar moeten duidelijke afspraken voor gemaakt worden, maar ook 'de minderen' moeten zich laten horen ;)
De laatste uurtjes zijn inderdaad om elkaar pijn te doen. Maar ik wil hier wel even duidelijk maken aan 'nieuwkomers' dat het geen wedstrijd is, al lijkt het door onze grootspraak soms wel zo. We gaan elkaar uiteraard eens flink testen en pijn doen, maar je bent gewoon deelnemer in het verkeer en daarnaast zijn er nog 3000 andere deelnemers die dag. De laatste kilometers gaan door de bebouwde kom van Veenendaal, dus het is ook niet verstandig om elkaar daar ook nog eens het hoofd op hol te brengen.
Voor de liefhebbers ligt er - als ik het goed heb - een streep boven op de Defensieweg (Na Grebbeberg, Koerheuvel, en Autoweg) op zo'n 5km van Veenendaal. Maar het is nog maar afhankelijk van de drukte (het is een smalle weg) of daar 'gesprint' kan worden.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 8 maart 2011 om 16:19
@Herman, wij gaan daar niet sprinten, want dan heb ik saphire06 al perfect afgezet, en rijdt hij jullie allemaal uit het wiel. Jullie sprinten daar slechts voor de ereplaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op dinsdag 8 maart 2011 om 17:17
@ Sembo
Jij bent pas een nieuweling, dus als je verliest van een belofte heb je weinig schade aan je ego;)
en toch vrees ik je
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op dinsdag 8 maart 2011 om 17:52
Inmiddels is de weersvoorspelling voor zaterdag as aangepast. Het lijkt al weer een stuk beter te worden. Ik hoop dat dit ook voor mij geld, want ben niet zo fit momenteel.
Wie zijn er zaterdag bij? Hebben we nog toevoegingen op afgelopen zaterdag?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 8 maart 2011 om 18:49
Inderdaad! Via weeronline staat er nu al een half zonnetje met 13 (!) graden. Kan al bijna korte broek aan :p
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 8 maart 2011 om 19:12
@Herman en Mark ik heb er al zin in en met lekker weer stijgt mijn moraal weer ;)
@gilly "want dan heb ik saphire06 al perfect afgezet" uhhhh ik was toch de meesterknecht van jou?
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op dinsdag 8 maart 2011 om 19:36
Ik heb net een training met de club gehad en na een lang durende verkoudheid begint mijn hartslag eindelijk weer op peil te komen :)
Ride Time: 01:14.43
Distance: 35.1 km
Avg Speed: 28.2 km/u
Max Speed: 47.4 km/u
Avg Hr: 139
Max Hr: 196
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.