[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 111 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door desley0125 op dinsdag 8 maart 2011 om 21:00

@

Ik ben vanplan om naar Mallorca te gaan om daar een week mee te fietsen met de fietssportvakantie van Fred Rompelberg heeft iemand hier ervaring mee? of tips..

alvast bedankt!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 8 maart 2011 om 21:04

@desley0125 voor trainginsweekjes naar Mallorca moet je bij Xistnc en StonedCamel zijn :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door desley0125 op dinsdag 8 maart 2011 om 21:08

@Saphire
bedankt hopen dat ze willen reageren;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 8 maart 2011 om 21:38

Zaterdag is er een toertochtje in Bennekom van 100 kilometer. Ik vroeg mij af of hier nog meer mensen heen gingen op (mijzelf, Hermantk, Spartacus, Markoes). Dus iemand nog zin in een gezellig tochtje aankomende zaterdag?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op dinsdag 8 maart 2011 om 21:39

Saph, je bedoelt Bennekom?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 8 maart 2011 om 22:05

Ja ik bedoelde Bennekom

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 9 maart 2011 om 01:10

@desley:
Ben 2 weken terug naar Malorca geweest, heb met Fred Rompelberg geen ervaring verder maar heb het gewoon zelf een beetje gepland.
Is niet zo ingewikkeld: boek een goedkoop hotelletje, een vlucht bij Ryanair en regel een huurfiets en je bent klaar.
Voordeel is dat je zelf je locatie kunt kiezen dan, zo zaten wij in Port Soller, midden tussen de grote klimmen van Mallorca. Voordeel van Rompelberg is natuurlijk wel dat je met een groep routes fietst, hoewel het niet lastig is die zelf te plannen.

Mallorca is iig erg cool B)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op woensdag 9 maart 2011 om 08:16

@SC
Is een huurfiets beetje van goede kwaliteit? En hoeveel kost dat en kan je voor dat geld niet beter je eigen fiets meenemen in het vliegtuig?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 9 maart 2011 om 08:25

@Spartacus:
Ik had dus onwijze mazzel want ik was de eerste die er op reed. Ze zijn meestal afgemonteerd met 105 Triple, dus het zijn prima fietsen wat dat betreft. Mn maten hadden wat oudere fietsen, maar die reden ook prima hoewel er bij 1 fiets wel een deuk in de bovenbuis zat, frame was verder nog recht.
Bij de verhuurder waar wij zaten kon je ook een Trek Madone 4.7 2x10 Ultegra Carbon huren. Dat was voor een week geloof ik 130 euro. Als je zelf een spaceshuttle hebt kan ik me wel voorstellen dat meenemen fijner is, maar ik reed in principe op Mallorca op een betere fiets dan ik thuis heb.
Bij RyanAir kost een fiets meenemen per enkele reis 50 euro, dus ongeveer de huurprijs. Je moet hem alleen daarna ook nog naar het hotel transporteren+je moet een fatsoenlijke fietskoffer hebben om hem in het vliegtuig te zetten, dat was voor ons duurder geweest dan huren.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 9 maart 2011 om 11:16

@Sembo,
onderaan het Vogezen forum staat mijn email link. Mail me even.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 9 maart 2011 om 14:56

Woohoo, inmiddels wordt zaterdag de warmste dag van de week! Korte broeken weer :D! Dat moet toch meer WF;ers trekken om zaterdag mee te rijden in Bennekom!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 9 maart 2011 om 15:05

Jan heb jij geen zin ofzo om een lekker rondje te rijden zaterdag?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 9 maart 2011 om 17:33

Dat ziet er inderdaad prima uit.
Ik rijd zaterdag de Duinentocht in Zoetermeer, anders wordt het me teveel gereis.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 9 maart 2011 om 17:38

@jan,
zou ik dan ook met je mee kunnen op 9 april. dan fiets ik wel met sembo naar jou toe. ik weet niet of het past maar hoop het natuurlijk wel.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 9 maart 2011 om 18:54

Is goed Gesink/dekker.
Betekent wel dat ik dubbel uit de wind zit bij VV.
Mail me Fr.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 9 maart 2011 om 19:04

@jan, dan zit je wel bij de 2 beste in het wiel maar dat begrijp jij ook wel.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 9 maart 2011 om 19:11

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 9 maart 2011 om 19:22

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 9 maart 2011 om 19:49

16:15 in het hotel in Teuge en 16:30 op de fiets! Rondje om Apeldoorn heen 81 km, 261 HM met 32,8 km/h gemiddeld, hartslag lekker hoog 160 BPM gemiddeld. En ik heb me toch een mzzl. Ik haal mijn fiets uit elkaar om in de wagen te leggen, breekt mijn ketting!! Het zal je 10 km eerder gebeuren ergens in de bossen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op woensdag 9 maart 2011 om 19:56

Pffff. dat is echt niet gezond meer, zo hard. Ik ga op 9 april maar lekker achterin hangen :p ;).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 9 maart 2011 om 20:02

@Onie, het werd donker dus ik moest wel doorrijden :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 9 maart 2011 om 20:19

32.8 gemiddeld :o
En iedereen maar in mijn wiel willen zitten. Ik weet wel wiens wiel ik beter ga bekijken...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 9 maart 2011 om 20:26

@Klimgeit: Enig idee wat je omslagpunt is?

Die gemiddeldes kom ik voorlopig niet aan. Zeker niet als ik solo rijdt :o

Gisteren trouwens nog 75km gereden, helaas voor het eerst met mijn Continental banden lek gereden. Zaten net lekker 40 door te beunen, rijdt ik over een scherpe kiezel. In amper 2 sec stond hij leeg :

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 9 maart 2011 om 20:54

@StonedCamel: omslagpunt = 174 BPM
@Sembo: ik besef dat dit niet goed is, te vroeg gepiekt tijdens VV ben ik zwaar bagger let maar op. Let op Jan, stil trainingsbeest dus die piekt precies op het goede moment

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 9 maart 2011 om 21:01

@Klimgeit
Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van al je gegevens.
Als je het in percentages zou moeten uitdrukken op hoeveel procent presteer je nu en op hoeveel procent zat je vorig jaar tijdens V-V?
Ik heb toch wel het idee dat je nu vele malen beter bent dan toen. :p

1 2 ... 111 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.