Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 9 maart 2011 om 21:18
@klimgeit Hmm. Of je strooit zand in mijn ogen of je spreekt de waarheid. maar nou ja. Ik zal toch voor Jan moeten knechten ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 9 maart 2011 om 21:32
@Hermantk: Vorig jaar had ik zoals alle jaren daarvoor minimaal 2 maanden niet gefietst in de winter. Dit jaar 2 weken ik oktober. Verder volgde ik vorig jaar meer het trainingsschema voor de AD6, en de intensieve fase begon eigenlijk pas rond
V-V. Ik weet eigenlijk niet op hoeveel procent ik zit, ik schat 80%, ik kan nog in de heuvels over 100 km een kilometer 1-2 gemiddeld sneller denk ik en qua inhoud, lees afstand moet het beter. Ik kan het pas beoordelen na Klimmen Banneu Klimmen of SRC.
@Sembo: ik heb me voorgenomen om ook voor Jan te knechten, want anders rijd hij me uit het wiel tijdens de koppelkoers ergens in september :6
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 9 maart 2011 om 21:47
Zo is het maar net. Pieken is een kunst.
12juni en eind augustus sta ik strak....
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 9 maart 2011 om 21:59
@klimgeit en jan,
dan is het geen koppelkoers meer als je hem uit het wiel rijdt.
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op woensdag 9 maart 2011 om 22:04
Het lopen gaat weer goed, hopelijk van de week nog een keer fietsen en anders volgende week eindelijk weer!
vandaag 6x1000m in tempo tussen 3.13-3.16 mooie training voor de CPC!(5km)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 9 maart 2011 om 22:12
@gesink/dekker: daar heb je een punt, dan maar groen en geel achter hem aanhangen
@Jan rij jij een da later? (11/06/2011 Champagney / La Planche des Belles Filles -van de site!!)
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 10 maart 2011 om 15:51
Vandaag even een stukje gaan fietsen, met de bedoeling om wat meer kilometers te maken. Dit is niet helemaal gelukt maar toch zeer tevreden over de resultaten.
||71,97 km || 2h36m54s || 27,57 km/h gem. || 37,64 km/h max.||
Niet diep gegaan (op de laatste paar km na), en de wind goed kunnen weerstaan. Gemiddelde is wat geflatteerd omdat ik veel rechte stukken heb gehad.
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op donderdag 10 maart 2011 om 18:20
Een keer verloren rijden is altijd goed voor uw uren
5h18min
135km
25.5km/h
HR: 143
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 10 maart 2011 om 19:13
Nog effetjes een lekkere training gedaan op de vlakke stukken reed ik erg lekker.
1u20m
26,5 gemiddeld
Hartslag 149
35,2 km
Ik had nog een vraagje over hartslagmeters ik zelf maak hem nooit nat ofzo maar het eerste gedeelde van de rit (5 km) heb ik altijd veel last van veels te hoge waarde van mijn meter. Ik zelf denk dat dit kan komen door vaak de tegen wind ofzo en dat dan onder je shirt komt. Of dat het niet vochtig is en door zweet halverwege de rit hij het beter doet. Want het eind doet de meter het altijd perfect.
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op donderdag 10 maart 2011 om 19:33
Dus... nat maken.. Doe ik altijd ff goed van te voren. Scheelt me een hoop iritatie :p!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 10 maart 2011 om 19:36
Ik doe altijd beetje speeksel op m'n vinger en haal ik die over de ene sensor. En dat herhaal ik voor de andere sensor. Heeft altijd gewerkt ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 10 maart 2011 om 19:56
En waar moet je die band dan nat maken? Heb een polar
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 10 maart 2011 om 19:58
Op de plek waar hij tegen je borst 'geplakt' zit, daar zitten de sensoren. Dat is in principe aan beide zijden van de plek waar de batterij zit. Het elastiek hoef je uiteraard niet nat te maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 10 maart 2011 om 20:02
Ooh dat grijze stukje
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 10 maart 2011 om 20:09
@Onie: hoe bedoel je met geflatteerd? Dus als je lange rechte stukken wind tegen heb dan rij je harder als dat je zo nu en dan wat bochten maakt........Als het hard waait, dan ga ik juist hier in het zuiden wat draaien en keren, zodat ik wisselend, wind mee en tegen heb.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 10 maart 2011 om 20:35
Aankomend weekend lekker fietsen voor Wielerflits in Bennekom.
;)
Oorspronkelijk geplaatst door desley0125 op donderdag 10 maart 2011 om 21:03
morgen vrij van school dus maar een lekker stukkie gaan fietsen:D
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 10 maart 2011 om 21:06
@xistnc een nieuwe trainingsgenoot voor je
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op donderdag 10 maart 2011 om 21:57
@ Sembo
Zijn beloften daar ook welkom? en waar is het?
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op donderdag 10 maart 2011 om 21:59
@Pannenkoek jazeker beloften zijn welkom. Je moet alleen wel een geldig licentie kunnen tonen. Het is op het parcours bij westland wil vooruit. Voor meer info kun je het best even op www.westlandwilvooruit.nl kijken.
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op donderdag 10 maart 2011 om 22:06
@pannenkoek hier nog even de link want het is lastig zoeken op onze clubsite.
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op donderdag 10 maart 2011 om 22:08
Ik kan de post hieronder niet editten >.< hier dan: http://www.westlandwilvooruit.nl/site/nl/agenda/agenda/zomeravondcompetitie
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 10 maart 2011 om 22:24
@pannenkoek,
je rijd toch vaak op ahoy? samen met moreno? want daar heb je ook van die zomeravondcompetitie. of ben ik helemaal in de war?
ik zie je wel heel graag hoor, dan laten we je effe fiets les zien, grapje
@sembo,
wie werd er 1e, twan zeker? en is het prijzengeld verandert? omdat je nu ongeveer 10 euro bij elkaar heb gefietst?
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op donderdag 10 maart 2011 om 23:00
Yep maar bij ahoy is er geen zak aan, altijd superweinig deelnemers en zelfs ik kan daar vooraan meerijden, en als ik dan lees 100 deelnemers is dat een stuk interessanter!
Waar zit jullie parkoers precies?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 10 maart 2011 om 23:07
@Pannenkoek
In dat geval wil het wel eens meemaken daar ;)
Ik heb in april tijd in aanloop naar m'n examen, dan laat ik het hier wel weten en kan ik wellicht wat met jou of Moreno afspreken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.