Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 10 maart 2011 om 23:22
100 deelnemers is leuk als ze allemaal kunnen sturen. Bij Maaslandster hier, wordt er tijdens de ritten met 100+ man wekelijks 1 a 2 keer gevallen.
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 10 maart 2011 om 23:24
@klimgeit: al doende leert men?
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 10 maart 2011 om 23:28
@pannenkoek,
weet niet precies of het 100 deelnemers zijn want ik was er zelf niet bij maar je moet dit natuurlijk misschien wel met een korreltje zout nemen want het lijken er al gauw heel veel. verder was dit ook de eerste keer dus kon je je nummer halen dus daarom was het miss ook druk.
Maar ken je flora holland (de bloemenveiling) in het westland? daar zit het namelijk heel vlak bij. ik wil je wel komen op halen als je ergens staat waar je weet waar dat is en dan breng ik je gewoon naar de club. ik hoor het wel
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op donderdag 10 maart 2011 om 23:29
Misschien kunnen we eens met wat Wielerflitsers een trainingswedstrijdje doen? Dan mag ik zelf nog wel wat trainen, maar wel weer een mooie motivatie!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 10 maart 2011 om 23:29
@Simplex, je zou het zeggen, maar dit is wel een rondje op een paardenbaan van 1,8km. Laat staan als er wat meer bochten in zitten. Trouwens de meeste brokkenpiloten hier komen uit Duitsland. Arrogant, grote bek en tijdens hard fietsen een uitslag van het stuur van een halve meter, die mogen geschaafd worden :)
@Ruben, kom maar op dinsdagavond naar Landgraaf B)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 10 maart 2011 om 23:43
Als ik de weersvoorspellingen zie, wordt het trouwens weer tijd voor de broodnodige verzorging van de beentjes :)
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op vrijdag 11 maart 2011 om 05:14
De komende dagen blijft het lekker warm zo te zien! Hopelijk kan ik deze week wel tijd vinden, want met 14 graden heb ik wel zin om de fiets te pakken!
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 11 maart 2011 om 07:23
@Ruben als je eens trainingswedstrijden wilt rijden kun je ook naar Papendal toe iedere dinsdag zijn daar trainingskoersjes. Maar daarvoor moet je wel KNWU lid zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 11 maart 2011 om 11:08
Ze rijden allemaal op dat "plastic" uit China. Heb je een planning qua tijd, zondag kan ik langsrijden :)
Wel een mooi stekkie zo te zien :o
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op vrijdag 11 maart 2011 om 14:57
Even verduidelijking. Het waren mis niet 100 deelnemers, maar minimaal 80. Dit kwam idd omdat het de eerste keer was maar het was wel rotweer. Met lekker weer rijden er normaal ook zo'n 80 mensen mee. Iig kon iedereen sturen want er waren geen valpartijen.
@pannenkoek. Hiero:
De Wollebrand
Broekpolderlaan 14
2675 LJ Honselersdijk
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 11 maart 2011 om 15:24
@pannenkoek
ik had al gezegd dat ik je wel wil gaan begeleiden. als je het adres van sembo niet kent moet je effe kijken of je het adres van mij kent in een paar berichten terug daar staat iets over de bloemenveiling in het westland. het parcours ligt er namelijk naast dus dan wil ik je wel komen ophalen. hopelijk zie ik je snel
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 11 maart 2011 om 16:39
Even lekker wat gefietst net. Had afgelopen week geen tijd om (los) te fietsen en had dus al gauw weer het zuur van vorige week vrijdag+zaterdag (230km) in m'n benen. Dat wordt nog wat morgen.. :p
Time: 2h55
Dst: 80.5km
Avg: 27.8km/h
HFavg: 143hpm
Wind: 4bft
Als de wind ook zo staat op 9 april wordt het een groot spektakel op de dijk van Wageningen naar de Grebbeberg :D
Heb daarboven overigens ook een mooi plekje gevonden voor een eventuele 'finish' voor de liefhebbers voor Veenendaal-Veenendaal. Maar daarover later meer.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 11 maart 2011 om 17:46
Ik heb ook nog even gepeddeld. Ik had nieuwe bandjes erop gelegd en in lijn met de eerdere discussie over slecht sturen en vallen heb ik er Swalbes opgelgd. Verder een nieuwe ketting erop en pion erop gelaten. Slechte keus 3 van de 10 sloegen over :( Dus ook vervangen.
Verder nog steeds wat krampgevoelens in mijn linkervoet, dus olaatje weer wat verzet (geen verbetering):
Time: 2:33:15
Dst: 71,5 km
Avg: 28.0 km/h
Vmax: 75,7 km/h
HFavg: 137 bpm
HM 763 m
Wind: 4 bft W
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 11 maart 2011 om 18:33
@Bennekomgangers
Voor de duidelijkheid even dus morgen om 09.00 verzamelen in die grote hallen. En dan om 09.15 vertrekken toch? En dan rond 11.00 - 11.30 worden wij als het goed is ingehaald door de TCW en kunnen we daar lekker meerijden ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 11 maart 2011 om 19:15
Inderdaad. 9:00 aanwezig, en 09.15 vertrekken. De offici
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 11 maart 2011 om 19:22
Alleen dan zonder vigrioso en RubenAV
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 11 maart 2011 om 19:40
ik kan zondag ook mee naar belgie en natuurlijk al die belgen effe helemaal gek maken maar ik ga nog effe rustig aan doen dit vanwege mijn virus/blessure. dus daarom ga ik niet mee
denk dat ik zondag een trainingswedstrijdje ga rijden of een gewone training ga doen moet effe kijken hoe de benen voelen. zijn er hier nog mensen die zondag op de coureur of op trias rijden?
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op vrijdag 11 maart 2011 om 20:12
Ben erbij morgen om 9 uur. Kom op de fiets denk ik. 20km heen en 20 terug.
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op vrijdag 11 maart 2011 om 20:30
Helaas, ben er morgen niet bij.
Sport gr.
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 11 maart 2011 om 22:26
Succes met touren allen!
Vandaag 125 km gefiets met gemiddelde van 25km/u wederom.
In de begin van de middag flink wind tegen en toen we dewind eindelijk in de rug hadden, was die redelijk afgezwakt :@
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 11 maart 2011 om 22:36
Vandaag 80 heerlijke kilometers weggetikt met 750hms. Eerst 60+ rond Arezzo en daarna in Perugia een kleine 20. Prettig zonnetje dus lekker rood, maar best fris op hoogte.
Gemiddelen en hartslagen zijn ff niet heel belangrijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op vrijdag 11 maart 2011 om 22:51
@ Gesink/dekker & Sembo
Ik kom wel een keertje lekker meerijden, ik weet waar het is dus dat moet geen probleem worden
Het is elke donderdagavond?
@ Hermantk
Geen problem doen we dan wel een dinsdag avond koers mee(donderdag mag ik niet meedoen helaas)
Zondag CPC, heb er zin in heb net gezien dat er zelfs een prijsuitreiking is(en dus ook prijzen) dus laat ik dan maar voor een topklassering gaan:p
Verder morgen misschien nog even een lekker koersje rijden bij ahoy, afhankelijk van het weer uiteraard!
En nu lekker me bed in
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op zaterdag 12 maart 2011 om 07:34
Ja, het weer wordt goed! Geef die fietsen er maar flink van langs jan!
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 12 maart 2011 om 07:40
Wakker!! Ik ga nu zo opstaan en over een uurtje zit ik op de fiets hoor ;
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.